Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Septembertråden - 2012

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-12, 14:54   #126
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Septembertråden - 2012

Opprinnelig lagt inn av wahaj, her.

Jeg MÅ finne motivasjon til å starte med bevegelser.
P.d.d ligger jeg bare i senga, frem til jeg skal hente barna i bhg. For jeg orker ikke å gjøre noe annet. (Står opp 1-2 timer før barna hentes, så jeg shiner leiligheten, men)

Jeg er trøtt, sliten, svimmel ect. Og jeg er i så ræva form at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare å bli i bedre form engang. Jeg blir utrolig sliten og anpusten, med melkesyre i beina bare jeg går en liten tur. Trenger ikke være bakke engang.
Og jeg som en gang var så godt trent Nå har depresjonene tatt det meste av godene mine. Så jeg skylder litt på det, at det er derfor jeg har havnet her jeg er nå.

Selv med hodepine som er til stedet (hodepine stort sett hver dag).

Det var mye lufting av tanker det gitt.

Nå blir jeg helt sikkert beskyldt av andre her inne for å leke lekmann, men jeg bare må lufte noen tanker rundt ditt innlegg. Først og fremst vil jeg si det er tøft å bare innse og skrive det du skriver. Cred for det!
Men så til sakens kjerne, jeg tror dette er å tro på julenissen, du kommer ikke videre før du tar tak i årsaken til negative tanker og evt depresjon. En mor som ligge i senga hele dagen er ikke en "ordentlig" mor, men en syk mor som trenger hjelp. Ingen andre har sagt det, så da gjør jeg det.

Da mener jeg at å ha ambisjoner om å trene og bli sprek er feil ende. Man må først bli frisk før man kan begynne trene.
Tror du utstråler mye negativ energi og det merker også barnet ditt, selv om de ikke sier noe.

Å gå på diett nå er ikke det rette for deg er min mening, det er dømt til å mislykkes nesten før du har startet, selv om det sikkert er et ærlig forsøk. Skjønner at du bare lufter tankene dine her inne, men dette var jammen noe av det mest deprimerende jeg har lest på en god stund.

Jeg mener og vurderer at først må du gå den tunge og vanskelige veien det er å erkjenne at å gå på diett og å trene er fullstendig feil, du må bli frisk først, SÅ kan du begynne ta tak i de andre tingene i livet.
Min vurdering er at du forsøker drive symptombehandling som allerede nå feiler istedetfor å gå til kjernen av utfordringene dine.
Konstant hodepine
Slapphet
Masse gode unnskyldninger
Sover hele dagen (denne er alvorlig)
Manglende energi, initiativ
Drømmer om hvordan ting var før


Dette er symptomer på noe som ikke lar seg løse av enda flere "burde", "må" og "burde-burde".

Innse det, og jeg tror du har kommet et steg nærmere. Og da mener jeg ikke å innse og forstå det, men å forstå det slik at man gjør noe med det i handling, først da kan du si at jeg forstod

  Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 19:12   #127
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Den var i skarpeste laget!

For å svare på spørsmålet ditt: Ja, jeg så den meldingen, jeg antok at hun sårt trengte litt positiv motivasjon. Nå kjenner jeg ikke vedkommende godt nok til å kunne komme med såpass krasse tilbakemeldinger! Ikke ser jeg helt behovet for det heller.

Vet du noe om hvorfor hun har det sånn? Er det ikke greit å lufte sånne tanker i denne tråden eller på dette forumet?

Om hun har ligget i sengen hele dagen, så står hun faktisk opp og shiner huset og lager mat til ungene sine og prøver å ta vare på dem og seg selv.

Kosthold og trening kan fint være rett sted å begynne på for å komme ut av en depresjon!

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 19:38   #128
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 34
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Septembertråden - 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Nå blir jeg helt sikkert beskyldt av andre her inne for å leke lekmann, men jeg bare må lufte noen tanker rundt ditt innlegg. Først og fremst vil jeg si det er tøft å bare innse og skrive det du skriver. Cred for det!
Men så til sakens kjerne, jeg tror dette er å tro på julenissen, du kommer ikke videre før du tar tak i årsaken til negative tanker og evt depresjon. En mor som ligge i senga hele dagen er ikke en "ordentlig" mor, men en syk mor som trenger hjelp. Ingen andre har sagt det, så da gjør jeg det.

Da mener jeg at å ha ambisjoner om å trene og bli sprek er feil ende. Man må først bli frisk før man kan begynne trene.
Tror du utstråler mye negativ energi og det merker også barnet ditt, selv om de ikke sier noe.

Å gå på diett nå er ikke det rette for deg er min mening, det er dømt til å mislykkes nesten før du har startet, selv om det sikkert er et ærlig forsøk. Skjønner at du bare lufter tankene dine her inne, men dette var jammen noe av det mest deprimerende jeg har lest på en god stund.

Jeg mener og vurderer at først må du gå den tunge og vanskelige veien det er å erkjenne at å gå på diett og å trene er fullstendig feil, du må bli frisk først, SÅ kan du begynne ta tak i de andre tingene i livet.
Min vurdering er at du forsøker drive symptombehandling som allerede nå feiler istedetfor å gå til kjernen av utfordringene dine.
Konstant hodepine
Slapphet
Masse gode unnskyldninger
Sover hele dagen (denne er alvorlig)
Manglende energi, initiativ
Drømmer om hvordan ting var før


Dette er symptomer på noe som ikke lar seg løse av enda flere "burde", "må" og "burde-burde".

Innse det, og jeg tror du har kommet et steg nærmere. Og da mener jeg ikke å innse og forstå det, men å forstå det slik at man gjør noe med det i handling, først da kan du si at jeg forstod

Grunnen til alt dette er for det jeg mistet mannen min for snart 4 mnd siden, i selvmord. Er det god nok grunn til å føle som jeg gjør?
Jeg får den hjelpen jeg trenger, går regelmessig til psykolog.
Faktisk har jeg siste uken hatt mye energi, trent, ikke sovet på dagtid, og begynt å komme meg ordentlig. Så for min del så tror jeg det hjelper å gå på diett og trene.
Uansett, hva jeg gjør mens barna er i bhg skader vel ikke dem på noen måte? Ikke ligger jeg i sengen når de er hjemme, ikke surmuler jeg eller er negativ rundt dem.
Så fremst du ikke er lege eller psykolog, så ville jeg ikke pekt finger og vært så krass hvis jeg var deg, spesielt ikke når du ikke har noe peil på hva som skjer/har skjedd i livet mitt.

Og ja, det var et innlegg for å få litt motivasjon, for å være ærlig med meg selv om hvordan ståa lå an.

Edit: For øvrig så er vekt, selvtillit og hvordan jeg ser ut har stor betydning for hvordan jeg føler meg. Derfor er det også viktig for meg å gå ned i vekt, slik at jeg kan begynne å føle meg bedre på den biten.

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 20:36   #129
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Stor klem til deg Wahaj Utrolig trist å høre om mannen din.
Godt at du får god hjelp og støtte i denne tunge tiden.

Håper du fortsetter å henge med oss her! Jeg er ihvertfall en del av heiagjengen din

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 22:31   #130
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Septembertråden - 2012

Wahaj: Syns du har all rett til å ligge i senga hele dagen etter det du har opplevd jeg Det er utrolig vanskelig å miste noen som står deg nær..

Men kjekt å høre at det går bedre.. Kosthold hjelper på depresjon. det har jeg veldig stor tro på.. Sukker og usunn mat gjør deg bare enda mer deprimert..

Å gå ned i vekt gjør så mye med både selvtillit og selvfølelse.. Jeg har selv vært deprimert og vet hva vektoppgang gjør med psyken...

Kjempestor klem til deg Stå på

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 13:38   #131
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

wahaj: Stå på Vi heier på deg

Jeg er så utrolig sulten..,hele tiden, det er slitsomt, i tillegg har jeg vondt i magen, eller i tarmene egentlig, mistenker at jeg ikke får i meg nok fett og dessuten ligger dette med lavkalori litt i bakhuet enda. Nå har jeg spist 5 kjøttboller med tomatsaus til, men like sulten. jeg blir så fortvila når det er slik. Så tenker jeg kanskje om det er kroppen som prøver å lure meg til å spise mer, men jeg orker ikke å gå rundt sulten hele dagen, det fører til magevondt helt til i kveld
Kan jo ikke skylde på psykisk stress heller, blir vel ikke sulten av det ??

Noen som har tips til GODE fettkilder som smaker GODT ?

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 13:42   #132
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septembertråden - 2012

Opprinnelig lagt inn av Camilla82, her.

wahaj: Stå på Vi heier på deg

Jeg er så utrolig sulten..,hele tiden, det er slitsomt, i tillegg har jeg vondt i magen, eller i tarmene egentlig, mistenker at jeg ikke får i meg nok fett og dessuten ligger dette med lavkalori litt i bakhuet enda. Nå har jeg spist 5 kjøttboller med tomatsaus til, men like sulten. jeg blir så fortvila når det er slik. Så tenker jeg kanskje om det er kroppen som prøver å lure meg til å spise mer, men jeg orker ikke å gå rundt sulten hele dagen, det fører til magevondt helt til i kveld
Kan jo ikke skylde på psykisk stress heller, blir vel ikke sulten av det ??

Noen som har tips til GODE fettkilder som smaker GODT ?

Hvor mye spiser du i løpet av en dag da? Lurt å legge inn på diett.no og se hvordan du ligger ann. Ellers kan det jo hende du for eksempel er litt ømfintlig for noe? Jeg er litt vgar for noen meieriprodukter og må være litt forsiktig med det.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 13:44   #133
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septembertråden - 2012

Og mine favorittfettkilder er: Magic bullet coffee, baconchips, deilig dressing på salat eller smeltet smør på middagen der det er naturlig.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 13:54   #134
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Synsegull: Jeg spiser i hovedsak 3 måltider pr dag, frokost og lunsj og mellommåltid før middag er ofte hjemmelaget knekkebrød med pålegg og grønnsaker til, middag er kjøtt med masse grønnsaker, og litt kos på kvelden, som f.eks tyrkisk youghurt eller baconcrisp, men tror jeg lett samler vann av baconcrispen.

Men smør på middagen kan jeg jo bli flinkere til!
Har så vondt i magen nå, jeg tror det blir for lite mat til frokost og lunsj, må nok prøve med litt annet til frokost fremover.

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 14:57   #135
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septembertråden - 2012

Opprinnelig lagt inn av Camilla82, her.

Synsegull: Jeg spiser i hovedsak 3 måltider pr dag, frokost og lunsj og mellommåltid før middag er ofte hjemmelaget knekkebrød med pålegg og grønnsaker til, middag er kjøtt med masse grønnsaker, og litt kos på kvelden, som f.eks tyrkisk youghurt eller baconcrisp, men tror jeg lett samler vann av baconcrispen.

Men smør på middagen kan jeg jo bli flinkere til!
Har så vondt i magen nå, jeg tror det blir for lite mat til frokost og lunsj, må nok prøve med litt annet til frokost fremover.

Det er ikke bra. Håper du finner ut av det, det kan være en liten justering av kosten som skal til bare

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 15:20   #136
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Kjedelig med magevondt. Håper det ordner seg. Forstoppet kanskje?

Jeg fører alt jeg spiser på diett.no Det er litt vanskelig å ikke henge seg opp i kaloriene, men det går ganske greit med det nå. Det har blitt litt besettelse det å føre inn hver minste bit.

Jeg koser meg gjerne med bær og Mascarpone krem (50% kremfløte og 50% Mascarpone) Mascarpone har 80% fett. Jeg blander den i ferdig krem, må ikke vispes lenge da blir det smør av hele greien.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 17:13   #137
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Hmm, da skal jeg sjekke ut diett.no i kveld hvis jeg rekker

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 09:24   #138
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Gikk på vekta i dag, den viste mindre enn noen gang siden jeg begynte på dette kostholdet, bra motivasjon

God morgen forresten

Har dere noen planer for helga da ?

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 12:51   #139
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 34
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Septembertråden - 2012

Så bra, Camilla82!


I helga så har jeg barnefri, hele helgen, så da skal jeg sove lenge om morran, ut å finne på ting på dagen/kveldene. Skal bli deilig, være litt voksen

Vekta mi går sakte nedover, men har ikke de helt store hoppene som i starten gitt.

Jogget i går, samme ruta som på lørdag, hadde kjappere snitt per km, men beina var tunge, i tillegg til en liten strekk i lysken, eller noe, vondt i lysken og nedover låret var det iallfall, men sta som jeg er så måtte jeg fullføre

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:29   #140
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Camilla og Wahaj: Så bra at vekten går nedover Stå på

Jeg har tatt sjansen på å bestille frisørtime 11 oktober, det er 1,8 kg igjen til der jeg skal få frisør som belønning. Jeg tror jeg skal kunne klare å gå ned 1,8 kg på de 3 ukene det er til frisørtimen. Jeg skal klippe alle slitne tupper og få krøller Gleder meg

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 17:09   #141
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Wonder Woman: Gøy med frisørtime

Lurer på om jeg skal sette meg delmål med belønninger jeg også, hva er dine mål og belønninger ?

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 20:22   #142
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Jeg har frisør på 75 kg og nye klær på 72 for da er jeg normalvektig Målet mitt er under 70 kg. Jeg vurderer om jeg skal flytte belønningen med å kjøpe nye klær til jeg når målet. Jeg har begynt å kaste klær som er for store nå. Jeg regner med at klesskapet er ganske så skrapet når jeg nærmer meg 70 kg.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 23:07   #143
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Septembertråden - 2012

Hei..
Så bra at vekten går nedover Ingenting er bedre enn det

Min helg går i blueshelg her i byen.. I dag er jeg hos søs og snakker litt bryllup og ser på norske talenter.. Tar meg kanskje en tur innom bluesen på vei hjem senere.. I morgen er det første konsert kl 13.00.. morro morro Men ja, drikking blir beskjedent, Tequila all the way :P Hehehe..

På søndag skal jeg i bursdag til mamma, mormor og søskenbarnet mitt

Så dette nydelige været i helga da jenter?? Skal definitivt ut på langtur på søndag etter bursdagen

Mine delmål er 70 kg, så skal jeg til frisøren, selv om jeg er veldig fornøyd med håret nå, men det er 10 kg til jeg er på 70, så regner med at jeg trenger en stuss da Så 65 kg skal jeg begynne å kjøpe meg nye klær

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 11:25   #144
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Jeg har brukt målebåndet i dag og er mildt sagt forundret! Totalt har jeg mistet 33 cm siden start 10 cm på liv og nesten 2 cm på leggene Det i seg selv er jo bare helt utrolig. Jeg har alltid hatt tjukke legger og nå nærmer de seg normal størrelse

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 20:08   #145
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Septembertråden - 2012

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman, her.

Jeg har brukt målebåndet i dag og er mildt sagt forundret! Totalt har jeg mistet 33 cm siden start 10 cm på liv og nesten 2 cm på leggene Det i seg selv er jo bare helt utrolig. Jeg har alltid hatt tjukke legger og nå nærmer de seg normal størrelse

Så braaa Grattis burde måle meg jeg og, men har liksom ikke kommet i gang :P hehe.. Eg er treig

I morgen begynner vi å rive kjøkken, så jeg blir uten kjøkken i 3 uker, er ikke sikker på hvordan det skal gå, men vi får se Hehe..

Prøvde krydder kaken fra proteinfabrikken i dag.. erstattet olje med ekte smør og gjett om den ble god Delte den opp i 8 deler og satt i frysen.. spise en del, så det er ca 4.4 gr karbs.. Fin erstatning i bursdagselskapet jeg var i.. hadde veeeldig lyst på kakene de hadde der, men holdt meg til krydderkaka mi !!

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-12, 00:49   #146
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Jeg har ønsket meg at min mor skal kjøpe med sånne lavkarbo mixer til meg når hun kommer. Her i Spania er knapt nok grovbrød å oppdrive. Har funnet en helsekost butikk og de er heldigvis villig til å bestille det jeg vil ha. Men sånne ting er nok litt for spesielt for dem.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:44   #147
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Septembertråden - 2012

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman, her.

Jeg har ønsket meg at min mor skal kjøpe med sånne lavkarbo mixer til meg når hun kommer. Her i Spania er knapt nok grovbrød å oppdrive. Har funnet en helsekost butikk og de er heldigvis villig til å bestille det jeg vil ha. Men sånne ting er nok litt for spesielt for dem.

Bor du i Spania ?? Stilig.. Det er drømmen min å flytte sørover.. Meg og sambo har snakka om å gjøre det når barna er ute av hus..
Du kan jo bestille miksene på nettet og få de sendt hjem til din mor, så kan hun ta de med seg.. Brødet var også godt Har bakt meg opp litt nå når vi er uten kjøkken for å ha litt enkle løsninger tilstede..

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 10:26   #148
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Ja, jeg bor i Spania Har bodd her i 2 år og trives stort sett godt. Har mine dager der jeg savner Norge, men det går for over igjen.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 10:30   #149
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Jeg må foresten kjøpe meg noen nye topper denne uken. Alle jeg har ser misformet ut nå og henger og slenger

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 10:54   #150
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Septembertråden - 2012

Herlig... kunne tenkt meg å slippe alt dette regnet og den herskens høstvinden... Ha det varmt og godt..

Jeg har kjøpt meg noen få topper som er vide i utgangspunktet som jeg skal bruke mens jeg går ned.. Nå er det kaldt her hjemme, så jeg bruker gamle klær og strikkegenseren min fra Island mens jeg går ned i vekt.. Nå er det oppussing p¨å gang og, så jeg bryr meg fint lite om hvordan jeg ser ut :P

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny Giv 2012, blir DU med? Kanutten Lavkarbo generelt 457 07-08-12 19:16
Julitreningstråden 2012 nellie Trening 126 01-08-12 15:05
Ryp 2012 Aline Trening 171 10-05-12 23:28
Februartrening 2012 ToreH Trening 379 01-03-12 23:39
Februarstartertråd 2012 bjorg Lavkarbo generelt 43 28-02-12 13:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no