Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-02-13, 18:33   #1
Lullapie
Medlem
 
Lullapie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 62
Lullapie er på en erverdig vei

Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Jeg og min samboer begynner å bli ganske bekymret. Jeg får ikke gjort så mye disse dagene, for jeg ligger og har magesmerter (kjennes litt pulserende ut, i midten av magen rett under brystet) og blir kvalm etter hvert måltid jeg tvinger i meg. Jeg nekter å kaste opp, til tross for at jeg føler mest for å gjøre det. Jeg har ikke sure oppstøt, kun smerter og kvalme. Litt små smerter en gang i blant i underlivet på sidene og bak i korsryggen, men ikke konstant slik som magen.
Jeg har vært i ketose i ca en måned nå og det gikk helt fint i begynnelsen. Nå har samboeren tatt tak og prøver å få i meg alt jeg trenger av fett, salt, vann osv - i håp om at det skal fikse magen, men det har hittil ikke funket. Jeg vegrer meg litt til å gå til legen, for jeg er redd hun skal si at jeg må slutte på dietten (hun vet ikke hva ketose-dietten går ut på).

Det jeg lurer på er om dere kanskje vet litt om hva som foregår med kroppen min? Er det noen som har hatt samme opplevelse? Er det dietten som gjør meg syk, eller kan det være noe annet?

Jeg leste i går noe på en nettside som friket meg ut litt. Kan man få dette av å gå på ketose-diett, eller gjelder dette kun folk som har diabetes? (Jeg har ikke det).

http://www.nettdoktor.no/sykdommer/f...orgiftning.php

__________________
Ønsker å miste 30kg, men setter delmål underveis.
Oppdatering: Delmålet gikk som en drøm. Nå har jeg bare 2 kg igjen!
Lykke til alle sammen!
Lullapie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 18:49   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Opprinnelig lagt inn av Lullapie, her.

Jeg og min samboer begynner å bli ganske bekymret. Jeg får ikke gjort så mye disse dagene, for jeg ligger og har magesmerter (kjennes litt pulserende ut, i midten av magen rett under brystet) og blir kvalm etter hvert måltid jeg tvinger i meg. Jeg nekter å kaste opp, til tross for at jeg føler mest for å gjøre det. Jeg har ikke sure oppstøt, kun smerter og kvalme. Litt små smerter en gang i blant i underlivet på sidene og bak i korsryggen, men ikke konstant slik som magen.
Jeg har vært i ketose i ca en måned nå og det gikk helt fint i begynnelsen. Nå har samboeren tatt tak og prøver å få i meg alt jeg trenger av fett, salt, vann osv - i håp om at det skal fikse magen, men det har hittil ikke funket. Jeg vegrer meg litt til å gå til legen, for jeg er redd hun skal si at jeg må slutte på dietten (hun vet ikke hva ketose-dietten går ut på).

Det jeg lurer på er om dere kanskje vet litt om hva som foregår med kroppen min? Er det noen som har hatt samme opplevelse? Er det dietten som gjør meg syk, eller kan det være noe annet?

Jeg leste i går noe på en nettside som friket meg ut litt. Kan man få dette av å gå på ketose-diett, eller gjelder dette kun folk som har diabetes? (Jeg har ikke det).

http://www.nettdoktor.no/sykdommer/f...orgiftning.php

Jeg kan ikke fortelle så mye, men har du bommelibommet? (med tanke på nedemagen)

Prøv å drikk et glass med skvisa sitron oppi. (med tanke på oppemagen)

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 18:51   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Litt smerter nede kan også skyldes eggstokkene som reagerer på hormonstabiliseringen. Jeg merket det da jeg var i ketose og gikk til legen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 18:54   #4
Lullapie
Medlem
 
Lullapie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 62
Lullapie er på en erverdig vei

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg kan ikke fortelle så mye, men har du bommelibommet? (med tanke på nedemagen)

Prøv å drikk et glass med skvisa sitron oppi. (med tanke på oppemagen)

Vel, jeg bommelommer mye mindre enn hva jeg pleide, men prøver å få i meg nok fiber. Får altså til litt, men vet ikke om det er "nok".

Jeg tisser derimot utrolig ofte! - Men jeg går utifra at det er normalt, siden man må drikke så mye på denne dietten...

Takk for tipset, skal få i meg litt sitron!

__________________
Ønsker å miste 30kg, men setter delmål underveis.
Oppdatering: Delmålet gikk som en drøm. Nå har jeg bare 2 kg igjen!
Lykke til alle sammen!
Lullapie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 19:13   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Opprinnelig lagt inn av Lullapie, her.

Jeg leste i går noe på en nettside som friket meg ut litt. Kan man få dette av å gå på ketose-diett, eller gjelder dette kun folk som har diabetes? (Jeg har ikke det).

http://www.nettdoktor.no/sykdommer/f...orgiftning.php

Du kan være syk, det kan være noe som du merker bedre i ketose, men det er ikke ketoacidose, såfremt du kar overlevd på vanlig kosthold uten symptomer før dette (og ikke har udiagnostisert diabetes). Udiagnostisert type 1-diabetes ville for øvrig være veldig uvanlig. Så ikke frik ut for dette.

Jeg synes ikke du skal stresse så veldig med kosten i denne fasen. Lag deg en god buljongsuppe - kylling eller kjøtt med noe rotgrønnsaker og så prøver du å drikke litt av denne i stedet for å stresse med å spise fett nok. Det vil være lett fordøyelig og ikke så veldig fett og kanskje litt lettere for en stresset mage. (Du vil uansett holde ketosen siden du ikke får i deg nok mat... )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 19:38   #6
brdmnd
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 64
brdmnd er ny på veien

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Kom deg til lege!

brdmnd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 20:00   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Høres ut som galleblære/gallesteinproblematikk!
Kom deg til legen og få en haste- henvisning til ultralyd- undersøkelse!

Og du, når man er bekymret, går man til legen! *streng sykepleier*

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 20:40   #8
Lullapie
Medlem
 
Lullapie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 62
Lullapie er på en erverdig vei

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Du kan være syk, det kan være noe som du merker bedre i ketose, men det er ikke ketoacidose, såfremt du kar overlevd på vanlig kosthold uten symptomer før dette (og ikke har udiagnostisert diabetes). Udiagnostisert type 1-diabetes ville for øvrig være veldig uvanlig. Så ikke frik ut for dette.

Jeg synes ikke du skal stresse så veldig med kosten i denne fasen. Lag deg en god buljongsuppe - kylling eller kjøtt med noe rotgrønnsaker og så prøver du å drikke litt av denne i stedet for å stresse med å spise fett nok. Det vil være lett fordøyelig og ikke så veldig fett og kanskje litt lettere for en stresset mage. (Du vil uansett holde ketosen siden du ikke får i deg nok mat... )

Heh, jeg skremmer nok meg selv unødvendig. Takk for tipset, skal se om jeg finner noe buljong som jeg kan drikke.

Opprinnelig lagt inn av brdmnd, her.

Kom deg til lege!

Ja, jeg får nok krype til korset og ta en tlf til legen.

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Høres ut som galleblære/gallesteinproblematikk!
Kom deg til legen og få en haste- henvisning til ultralyd- undersøkelse!

Og du, når man er bekymret, går man til legen! *streng sykepleier*

Har hatt gallestein i mange år allerede. Jeg har ikke hatt noe problem med det tidligere, men du har absolutt et poeng der... Jeg skal ringe legen i morgen og se om jeg får en time.
Tusen takk

__________________
Ønsker å miste 30kg, men setter delmål underveis.
Oppdatering: Delmålet gikk som en drøm. Nå har jeg bare 2 kg igjen!
Lykke til alle sammen!
Lullapie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 22:36   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Det kan være galle ja, den må jo plutselig begynne å jobbe igjen nå med fettet, så om du har steiner er det nok de som rører på seg!

Og må du fortelle legen hva eller hvordan du spiser da?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 06:26   #10
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Lege høres fornuftig ut ja, lykke til

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 10:36   #11
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Gallestein høres ikke så usannsynlig ut.
Spiser du mye egg? Jeg får mageknip av rent egg, men blandet i mat (brød, middager osv) går fint.
Men å ta en tur til legen vil jeg nok anbefale.

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 10:38   #12
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Hvis det er gallestein er det i alle fall såre enkelt å ordne opp i det
Selv om det kan ta tid.
Har du forsøkt å ta noe smertestillende? Paracet? Da jeg hadde gallestein (ble operert i august) ble jeg mye værre av paracet.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 17:01   #13
Lullapie
Medlem
 
Lullapie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 62
Lullapie er på en erverdig vei

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Var til lege i dag. Hun mente det ikke var gallestein. Hun mente det heller var magesekken/tolvfingertarmen siden smerten lå i midten, øverst i magen. Jeg fikk en resept for noe som skal hjelpe på å bryte ned maten i magen?! (Jeg skjønte ikke helt) - og jeg måtte ta en hel haug med blodprøver, så noe klart svar har jeg ikke fått enda, men det kommer nok etterhvert.
På en rar måte hadde jeg håpt på at det skulle være gallestein, for da hadde jeg hatt en løsning på det, men dette ble mer diffust og problemet er jo ikke løst, enda.

__________________
Ønsker å miste 30kg, men setter delmål underveis.
Oppdatering: Delmålet gikk som en drøm. Nå har jeg bare 2 kg igjen!
Lykke til alle sammen!
Lullapie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 17:02   #14
Lullapie
Medlem
 
Lullapie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 62
Lullapie er på en erverdig vei

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Hvis det er gallestein er det i alle fall såre enkelt å ordne opp i det
Selv om det kan ta tid.
Har du forsøkt å ta noe smertestillende? Paracet? Da jeg hadde gallestein (ble operert i august) ble jeg mye værre av paracet.

Har prøvd med paracet. Følte meg ikke verre, men følte meg ikke bedre heller - så paracet funket ikke på smertene.

__________________
Ønsker å miste 30kg, men setter delmål underveis.
Oppdatering: Delmålet gikk som en drøm. Nå har jeg bare 2 kg igjen!
Lykke til alle sammen!
Lullapie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 18:32   #15
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Dersom du har problemer med nedbrytingen kan jeg anbefale dette produktet. Det hjalp meg.
http://bigvits.co.uk/product.asp?pid...id=19&tid=&bid= 1 tablett til middagsmaten var nok til å snu mitt problem.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 18:36   #16
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Har du prøvd å drikke sitronvann? Ev eplecidereddik?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 23:28   #17
brdmnd
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 64
brdmnd er ny på veien

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Tar du noe kosttilskudd? Både magnesium og sink kan i hvert fall gi magetrøbbel i for store doser. Er det matvarer du spiser mer av nå som du vanligvis ikke spiser så mye av? Jeg tror kanskje jeg ville risikert ketosen og drukket litt biola hvis det kan hjelpe.

brdmnd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 16:48   #18
Lullapie
Medlem
 
Lullapie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 62
Lullapie er på en erverdig vei

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Dersom du har problemer med nedbrytingen kan jeg anbefale dette produktet. Det hjalp meg.
http://bigvits.co.uk/product.asp?pid...id=19&tid=&bid= 1 tablett til middagsmaten var nok til å snu mitt problem.

Vet ikke helt om nedbrytningen er et problem. Tror det var mer et "vi prøver på dette inntil svar på blodprøver kommer". Får man vondt i magen om man sliter med nedbrytning? Ikke helt sikker på hva det vil si...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har du prøvd å drikke sitronvann? Ev eplecidereddik?

Har drukket på eplecidereddik, men syntes ikke at det hjalp noe spesielt.

Opprinnelig lagt inn av brdmnd, her.

Tar du noe kosttilskudd? Både magnesium og sink kan i hvert fall gi magetrøbbel i for store doser. Er det matvarer du spiser mer av nå som du vanligvis ikke spiser så mye av? Jeg tror kanskje jeg ville risikert ketosen og drukket litt biola hvis det kan hjelpe.

Jeg tar vitaminer. Det er klart noen matvarer jeg spiser mer av enn hva jeg gjorde. Prøver jo å spise fett og masse grønnsaker og jeg prøver å få i meg fiber. Har i grunn et inntrykk av at det er veldig mye proteiner i det jeg spiser. Redd det skal ha noe å si på nyrene. Kjenner deg godt i sidene for tiden. Jeg bare håper at jeg får et svar fra legen neste uke.

Biola pleide jeg å drikke på før, siden det hjalp på metforminen som er hard for magen. Nå tar jeg litt tyrkisk yoghurt istedet, med litt frø oppi som jeg innbiller meg er bra for avføring. :P

Tusen takk for alle svar og tips! Jeg skremmer meg selv ved å lese både det ene og det andre på nettet, men nå har jeg hvertfall vært til legen, så jeg håper det løser seg etterhvert. Hvis ikke får jeg ta steget videre og dra på legevakten.

__________________
Ønsker å miste 30kg, men setter delmål underveis.
Oppdatering: Delmålet gikk som en drøm. Nå har jeg bare 2 kg igjen!
Lykke til alle sammen!
Lullapie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:05   #19
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?

Opprinnelig lagt inn av Lullapie, her.

Vet ikke helt om nedbrytningen er et problem. Tror det var mer et "vi prøver på dette inntil svar på blodprøver kommer". Får man vondt i magen om man sliter med nedbrytning? Ikke helt sikker på hva det vil si...

Dårlig nedbryting kan gi magesmerter, men helst fører det til at bestemte deler av maten (f.eks bestemte proteiner elller bestemte sukkerarter) ikke blir brutt ned skikkelig. Da blir det også ofte så som så med opptaket og pågår problemet over lang tid kan det bidra til lettere manler av ting.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Det er ikke lett å være prøver alltid Noenkiloformye Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 4 01-09-11 16:06
8,9 kg på 9 uker! Dette går jo som en lek, UTEN søtsug!:0) mamma til tre gutter Ketolysekuren 2 18-10-08 19:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no