Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 25-06-12, 10:23   #15426
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Thanks! Men pengene kom på konto i dag.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 25-06-12, 13:21   #15427
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg bare lurer på om det er flere enn meg som har problemer med feks Facebook og andre nettsteder i dag?
Kommer inn på Dagbladet, men ikke Aftenposten. Kommer inn her, men ikke andre forum jeg pleier å besøke.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-06-12, 13:38   #15428
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, jeg sliter med enkelte steder i dag, Kitt. Bla Facebook og banken. Sikkert pga skatteoppgjøret...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 25-06-12, 13:45   #15429
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Får satse på at det virker bedre i morgen og heller finne på noe annet i dag! Fikk i hvert fall sjekket at skattepengene var kommet før det ble sirup i systemet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-06-12, 13:48   #15430
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvis dere har Telenor, så kan jeg fortelle at jeg har samme opplevelse som dere. Dette skyldes routingproblemer hos Telenor. Noen som har lyst til å ringe dem?

Jeg trenger ikke magesår - jeg snakket med dem tre ganger i forrige uke

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 25-06-12, 14:04   #15431
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nei, ikke Telenor nett hos meg. Get!
Derimot har jeg Telenor på mobilen.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 25-06-12, 14:11   #15432
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

De holder jo på å oppgradere fibernettet, så noe har vel gått litt galt da, tenker jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-06-12, 14:52   #15433
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Selv om man ikke har telenor selv kan det hende at leverandøren den enkelte har ruter pakker gjennom telenor sitt nett - ergo "får" man telenor sine problemer uansett...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 25-06-12, 15:11   #15434
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har ikke fått skatteoppgjøret. Derimot står det at jeg kan endre på selvangivelsen frem til leveringsfrist 31. desember . Hva er det for noe da? Har vanlig selvangivelse for lønnstakere og pensjonister og leverte i slutten av april ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 25-06-12, 16:42   #15435
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Jeg har ikke fått skatteoppgjøret. Derimot står det at jeg kan endre på selvangivelsen frem til leveringsfrist 31. desember . Hva er det for noe da? Har vanlig selvangivelse for lønnstakere og pensjonister og leverte i slutten av april ...

Trodde jeg hadde glemt å sende Gubbens eller noe da denne meldingen kom opp. Men det betyr rett og slett at man ikke aktivt har takket ja til e- selvangivlese!
Sønnen fikk samme mld, men begge to fikk penger på konto i dag!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-06-12, 16:52   #15436
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når jeg først holder på her:
Noen som vet hvem som selger mobilt bredbånd hvor man ikke må binde seg for et helt år? Trenger jo bare 2 måneder nå i sommer!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-06-12, 17:01   #15437
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Trodde jeg hadde glemt å sende Gubbens eller noe da denne meldingen kom opp. Men det betyr rett og slett at man ikke aktivt har takket ja til e- selvangivlese!
Sønnen fikk samme mld, men begge to fikk penger på konto i dag!

Takk, Kitt Da får jeg det vel seinere i sommer jeg da forhåpentligvis!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 25-06-12, 18:21   #15438
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Når jeg først holder på her:
Noen som vet hvem som selger mobilt bredbånd hvor man ikke må binde seg for et helt år? Trenger jo bare 2 måneder nå i sommer!

Tror Ice.net tilbyr noe sånt. Ellers er det bare å sjekke nettsider til ulike leverandører (inkl. din egen)

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 27-06-12, 00:45   #15439
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Bare vent til du finner ut at man ikke kan kopiere bilder....

Kan man vel!

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Fotball var et eksempel. Poenget var at det er for mye feminine og stillesittende aktiviteter i barnehage.

Hva er det som er så feminint med trolldeig, a?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-06-12, 13:25   #15440
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.


Hva er det som er så feminint med trolldeig, a?

lurer jeg også på. grunnen til at jeg nevnte folk som jobber i barnehage var pga kunnskapen de har, ikke for noe annet... etter min mening var det litt unødvendig å starte en diskusjon om hva barna bør utfordres i i barnehagen når spørsmålet var om hvorfor trolldeigen min ble som den ble.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 27-06-12, 17:08   #15441
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Beklager disputasen jeg har skapt.
Jeg kan ikke oppskrift på trolldeig.
Jeg forsøker å lirke inn litt mere guttegreier i barnehagen.
Nei, jeg har intet imot trolldeig, men jeg vil ha mere aktivitet.
Forøvrig vil jeg selvsagt ha jentene med på litt røffe aktiviteter de også.

Har ikke lyst på et land med asfaltunger.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 27-06-12, 17:20   #15442
Matmomsen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 8
Matmomsen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hvis man forbrenner 2000kalorier og spiser 1500kalorier vill man gå ned i vekt. selv om de 1500 kaloriene er fra rent sukker?

Matmomsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ringsaker
Gammel 27-06-12, 18:04   #15443
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Matmomsen, her.

hvis man forbrenner 2000kalorier og spiser 1500kalorier vill man gå ned i vekt. selv om de 1500 kaloriene er fra rent sukker?

Tja spiser man bare sukker vil blodsukkernivået være så forhøyet at det utskilles mye insulin. Med mye insulin er det nesten umulig å hente fett fra fettcellene, og kroppen vil sannsynligvis tære mest på muskulaturen...for ikke å snakke om hvor himla sulten man vil være til enhver tid

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 27-06-12, 18:21   #15444
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Matmomsen, her.

hvis man forbrenner 2000kalorier og spiser 1500kalorier vill man gå ned i vekt. selv om de 1500 kaloriene er fra rent sukker?


Jeg gikk ned 25 kg på 7-8 måneder ved å trykke inn minst 3000 kalorier om dagen i skolebrød, is, loff, brus og kaker, samtidig som jeg trena som en gærning

Det kommer vel helt an på hvordan kroppens diverse mekanismer har det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 27-06-12, 22:36   #15445
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Min erfaring er at jeg skjønner ingen ting av kalorier inn og ut og i forhold til kost osv.
Jeg har hatt et digert vekttap, men også noen plastiske operasjoner for å fikse på den elendigheta som var igjen, og nå sliter jeg virkelig med å få i meg nok næring til å beholde den vekta jeg må ha igjen. Luksusproblem, jeg vet...

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 27-06-12, 23:02   #15446
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Matmomsen, her.

hvis man forbrenner 2000kalorier og spiser 1500kalorier vill man gå ned i vekt. selv om de 1500 kaloriene er fra rent sukker?

Jeg vil tro at om du skal spise 1500 kalorier fra rent sukker (altså 1,5 KILO sukker) så vil du kaste opp og/eller få diare og dermed vil du ikke ha 1500 kalorier fra rent sukker i kroppen.
Jeg vil også tro at musklene dine vil visne vekk fordi du trenger proteiner til vedlikehold og bygging av muskler, og 1 gram protein er 4 kalorier. Videre trenger kroppen vår en del fett, og 1 gram fett er 9 kalorier.

Men rent teoretisk, om man ser bort fra alle problemene du vil få med og leve på bare karbohydrater, så vil jeg tro du går ned, men på en særdeles lite behagelig eller sunn måte........

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 27-06-12, 23:28   #15447
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg vil tro at om du skal spise 1500 kalorier fra rent sukker (altså 1,5 KILO sukker) så vil du kaste opp og/eller få diare og dermed vil du ikke ha 1500 kalorier fra rent sukker i kroppen.
Jeg vil også tro at musklene dine vil visne vekk fordi du trenger proteiner til vedlikehold og bygging av muskler, og 1 gram protein er 4 kalorier. Videre trenger kroppen vår en del fett, og 1 gram fett er 9 kalorier.

Men rent teoretisk, om man ser bort fra alle problemene du vil få med og leve på bare karbohydrater, så vil jeg tro du går ned, men på en særdeles lite behagelig eller sunn måte........

4 kalorier i 1 gram sukker..... så det blir 3-400g sukker... ikke 1500g sukker for å få 1500 kcal.

Men ja - karbohydrater er det ene makronæringsstoffet som kroppen KAN klare seg uten. Så hvorfor man skulle ønske å kjøre på det dårligste brenslet i en tyngre omstillingsfase... det skjønner ikke jeg.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 28-06-12, 20:33   #15448
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Forstår ikke noe ! jeg prøver å finne denne sangen
http://www.youtube.com/watch?v=4PFdnFPoLk0

på WIMP. Men det er helt umulig !!! har søkt på Pitbull, Mahombi, suave, suave kiss me, Nayer, og ulike kombinasjoner med Ft og feat mellom. Men den er ikke å finne !! Blir så frustrert.

har noen WIMP og kan prøve å finne den??

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 29-06-12, 02:36   #15449
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Forstår ikke noe ! jeg prøver å finne denne sangen
http://www.youtube.com/watch?v=4PFdnFPoLk0

på WIMP. Men det er helt umulig !!! har søkt på Pitbull, Mahombi, suave, suave kiss me, Nayer, og ulike kombinasjoner med Ft og feat mellom. Men den er ikke å finne !! Blir så frustrert.

har noen WIMP og kan prøve å finne den??

Er det virkelig så utenkelig at ikke alle verdens sanger finnes på wimp? Fant den på spotify forresten. Der er artist "Nayer" og låtnavn "Suave (Kiss Me) (Feat. Mohombi & Pitbull).

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 29-06-12, 06:56   #15450
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå er det snart 2 år siden jeg sluttet å røyke. Min mann sluttet for 6 dager siden. Jeg husker ikke helt hvordan jeg var for 2 år siden, men NÅR slutter man å være så forbanna premenstruell? Jeg tror ikke han er klar over det selv en gang :P

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no