Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Purely Greens - Hva er det egentlig godt for?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-09-11, 18:17   #1
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Purely Greens - Hva er det egentlig godt for?

Etter å ha lest (her inne?) at Purely Greens kunne regulere magen, spontankjøpte jeg et glass sist jeg var på helsekosten. Og riktig nok, magen min har blitt en drøm etter å ha tatt det i 3 dager Men hvilke andre ting er det Purely Greens (og andre grønne pulver) skal kunne hjelpe mot/for? Og er det meningen at man skal ta det hele tiden eller er det ment å tas bare for en periode?

Innholdet i Purely Greens er forøvrig følgende:
Byggress-saft (Hordeum vulgare) 24%
Havregress-saft (Avena sativa) 24%
Kamutgress-saft (Triticum turanicum) 24 %
Alfalfa-saft (Medicago sativa) 23%
Spirulina alger (Spirulina platensis) 5%

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 08:01   #2
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Purely Greens - Hva er det egentlig godt for?

Ingen altså?

Jeg fant dette i en blogg der ute på verdensveven Det ser ut som om jeg har gjort et godt valg for både kolestrolet mitt (som var i høyeste laget ved forrige måling), diabetesen og blodtrykket mitt som alltid har vært forhøyet og betennelser som jeg stadig vekk får i rygg og nakke. Det kan jo bli spennende å se om det har hatt noen effekt ved neste legesjekk, dog vil det jo være vanskelig å vite om det er kostholdet, økt aktivitetsnivå eller Purely Greens som gir evt. fine verdier Uansett er det ikke avskrekkende pris på dette pulveret, og det har så positiv effekt på magen at jeg kommer til å fortsette med det

Sitat:

Hvetegress: Det høye innholdet av klorofyll i hvetegress øker antall røde blodceller, bidrar til et balansert blodtrykk og avgiftning for kroppen. Godt for fordøyelsen!
Byggress: Gjør kroppen mer alkalisk, bedrer huden og har positiv effekt på astma og artritt. Forskning viser også at byggress kan redusere innholdet av LDL-kolesterolet og demper skader relatert til diabetes.
Alfaspirer: Sies å ha sykdomsforebyggende egenskaper. Hemmer betennelser og har positiv virkning på forhøyet blodtrykk, leukemi og nærsynthet. Denne unik planten reduserer også LDL kolesterolet og virker også legende på sår i tarmen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 12:07   #3
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Purely Greens - Hva er det egentlig godt for?

Hvordan er smaken på dette?

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 12:16   #4
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Purely Greens - Hva er det egentlig godt for?

Det smaker ikke så mye, det smaker i grunn bare grønt

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 12:47   #5
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Purely Greens - Hva er det egentlig godt for?

Jeg har brukt det i flere år, og jeg merker det på energien, jeg trenger mindre søvn, og hud å hår ser bedre ut(slet veldig med urenhud i ansiktet).

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Super Greens angeltiril Generell ernæringsdebatt 7 13-07-11 12:06
Best of greens MinMort Spørsmål og svar 32 01-06-11 21:06
Magetrøbbel av Purley Greens? Olive Oil Kosttilskudd 5 13-05-11 08:47
Purely Greens? mam Kosttilskudd 2 05-11-10 10:25
Super greens angeltiril Lavkarbo generelt 0 13-06-09 16:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no