Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

For hard start?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-08-12, 10:20   #1
August2012
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 1
August2012 er på en erverdig vei

For hard start?

Startet med lavkarbomat for en uke siden, og har vært ganske så streng med meg selv. Ketose 2. dag (måtte på apoteket med det samme å få tak i stix ja) Ned 3.5 kilo.
Har ikke mye jeg skal ned, vel 10 kilo så er jeg fornøyd vil jeg tro.
MEN,- her i gårkveld så ble jeg SÅ fristet.. Har ikke vært fysen på sjokolade, lettbrus, eller andre tidligere (les: for en uke siden) avhengigheter. Men posen med marshmellows,- ojojoj! Den har jeg gått og glodd på. Så jeg stappet i meg 3 digre "sukkerputer" før jeg skulle legge meg. Og PANG!,- verdens værste hodepine!! En søvnløs natt der jeg følte hodet skulle sprenges,- og dagen etter det minste utslaget på Keto-stixen og ingen vektreduksjon i løpet av natten. Og det av 3 marshmellows!?!
Så mitt spørsmål som nybegynner er: Er det normalt å bli SÅ ømfintlig for sukker etter så kort tid på lavkarbo?
Skal på ferie om 3 uker og bo et sted som er kjent for sine fantasktiske kaker.. Etter den hodepinenatta vet jeg jammen ikke om jeg tør å nyte ferien med noen godsaker (noe jeg egentlig har gledet meg veldig til..)
Vel,- håper noen vil svare en fersking

August2012 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hard avføring? Mt2t Fysisk og mental helse 37 12-10-11 21:23
Hard i magen monki Ketolysekuren 56 26-04-07 23:27
Hard mage raptor Spørsmål og svar 50 28-08-06 15:36
Hard mage Bianca Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 20-02-06 20:55
Learning the hard way Nille Livets lyse side 4 21-10-04 14:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no