Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kan da ikke stemme dette, vel ..?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-10-11, 11:25   #1
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Kan da ikke stemme dette, vel ..?

http://www.sukkerfritt.com/artikler/...bo-diett-.html

Kan jo umulig stemme dette..Cola, skumbananer, melkesjokolade.?

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 11:45   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kan da ikke stemme dette vel...?

Hvorfor skulle det ikke stemme? Det er vel snakk om sukkerfritt.com sine produkter=)

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:11   #3
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Kan da ikke stemme dette vel...?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvorfor skulle det ikke stemme? Det er vel snakk om sukkerfritt.com sine produkter=)

Så vi skal trekke bort alle sukkeralkoholer? Så dvs at Cloetta melkesjokolade har bare 12 kh pr 100 g, i stedet for 53?
Det kan man like!

Trodde forøvrig at det var en oversikt over vanlige produkt pga Colaen, men kom jo på at Cola ikke er varemerket, men Coca Cola er det

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:21   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kan da ikke stemme dette vel...?

Hehe, ja Sukkeralkoholer er vel litt sånn tvilsomme, men i teorien kan man trekke dem vekk Folk reagerer litt forskjellig.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:29   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kan da ikke stemme dette vel...?

Man kan trekke dem vekk og få dem igjen i diarré, magesmerter og luft... Er min erfaring.

Nei - best å lage hjemmelaget sjokolade i stedet. Da blir den så ekslusiv at jeg faktisk spiser den så sjelden som jeg bør også.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:37   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan da ikke stemme dette vel...?

Visse kilder mener at halvparten av maltitol opptaes i kroppen, så du kan trekke vekk halvparten av karbohydratene fra maltitolen om du vil være på den sikre siden eller hva man skal kalle det.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 14:39   #7
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Kan da ikke stemme dette, vel ..?

Hvorfor bare akkurat halvparten? Kilde på det?

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 16:01   #8
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan da ikke stemme dette, vel ..?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Hvorfor bare akkurat halvparten? Kilde på det?

Ikke for hånden. Jeg husker bare å ha sett det flere ganger.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 16:07   #9
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Kan da ikke stemme dette, vel ..?

Har sett det står skrevet jeg og, men spurt etter kilde og aldri fått. Så dette er nok ikke noe som er forsket så nøye på.

Selv har jeg testet og jeg får ikke blodsukkerstigning av malitol. Sier ikke at noen ikke kan få det, så kan være individuelt.

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 16:12   #10
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan da ikke stemme dette, vel ..?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Har sett det står skrevet jeg og, men spurt etter kilde og aldri fått. Så dette er nok ikke noe som er forsket så nøye på.

Selv har jeg testet og jeg får ikke blodsukkerstigning av malitol. Sier ikke at noen ikke kan få det, så kan være individuelt.

Marius

Ja, det er nettop det, individuelt, så det er ikke noe fasitsvar. Så man kan gjøre som man vil, trekke fra alt eller halvparten, eller ikke noe

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan dette stemme da? tassa69 Lavkarbo generelt 5 25-04-10 14:40
0,015 pr gr på pizzasnurr? Kan dette stemme? Sjekk ut denne ... Jannicke Ketolysekuren 18 12-12-09 02:34
Kan dette stemme da? Ang. ketose matitt Lavkarbo generelt 26 14-07-09 10:28
Kan dette stemme? Ista Ketolysekuren 6 16-08-08 08:35
Kan dette stemme ang. poteter? Mya Spørsmål og svar 43 08-04-07 10:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no