Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Diett.no blir betaling

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-13, 18:27   #1
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Diett.no blir betaling

Ja, har ikke tenkt å betale for det, da jeg bruker den i kortere perioder, men finnes det noe alternativ? (Utover penn og papir).

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 18:37   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Diett.no blir betaling

Jeg bruker vektned.no, men den er ikke særlig god på diverse næringsstoffer og slikt, regner bare ut prosentvis hvor mye proteiner, karber og fett man har spist.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 19:40   #3
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Diett.no blir betaling

Huff da! dette var jeg ikke klar over. Det er ikke så mange dagene jeg var inne og la inn matopplysninger; og jeg kan ikke huske å ha sett melding om dette da. Men det er kanskje å forvente siden diett.no har inngått en samarbeid emd dr. Hexeberg som jo også "selger" lavkarbokosthold?
For veldig veldig lenge siden kom jeg over excel regneark (i forumet her et sted) hvor det var lagt inn matvarer med innhold og hvor jeg kunne legge inn mengde spist og få en oversikt. Jeg brukte den ikke da diett.no var mye enklere. Kanskje noen vet hvor denne er å finne (om den fortsatt eksisterer)?

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 19:45   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Diett.no blir betaling

Bruker appen Shape up club. Gratisversjonen er mye bedre enn diett.no..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 21:29   #5
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Diett.no blir betaling

Ikveld har jeg flyttet over til Myfitnesspal. Bare synd at ikke oppskriftene jeg har lagt inn på diett.no kan flyttes. Så langt er jeg veldig fornøyd, det er gratis, har mange norske varer og jeg kan føre/tracke trening og cm mål på kroppen. Det er bedre muligheter til å sette mål på carbs, fett og protein enn på Diett.no og man kan ta ut rapporter på fra til dato.

My fitnesspal har også app. Jeg har ikke sånn fancy telefon så jeg bruker ikke sånt, men jeg har hørt fra andre at den er bra.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 07:55   #6
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Diett.no blir betaling

Jeg har brukt GreteRoede, MFP, SparkPeople, Diett.no... Må si det att den beste er vel MFP, men den er veldig myntet på lavkalori da. Det er jo de fleste trackerne synes jeg. SparkPpl skal ha muligheten til å fikses så den teller karbs, istedenfor kalorier, men den funksjonen får jeg ikke til å funke.
Beste jeg har funnet er det regnearket, haha.

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 20:40   #7
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Diett.no blir betaling

Nå ble jeg SUR. De kunne da heller ha reklamefinansiert det... eller latt folk velge mellom reklamer og betaling.
Vanskelig å finne en god erstatter som har et like godt utvalg i norske matvarer. Skal ta en titt på de som er nevnt så langt. Kom gjerne med flere tips.

Prøvde noen apper i går, og en som kunne fortelle meg at jeg burde spise 1250kcal per dag. HÆ? (En annen har foreslått 1350, og en annen 1560) Bare rot

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 21:29   #8
CookingWithGas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 26
CookingWithGas er ny på veien

Sv: Diett.no blir betaling

Hei!

Jeg har etterhvert laget flere versjoner av regnearket Tarato etterlyser, men jeg har vært borte fra forumet et par år (tilbake med nytt nick) og har derfor ikke lagt det ut før.

Det inneholder hele matvaretabellen, pluss litt mer lavkarboteori enn tidligere (metabolsk fordel, kaloribalanse, forventet vektreduksjon m.m.). Ja - kalorier er også med. Oppsummert har 5 års erfaring med lavkarbo lært meg at det er viktig å se på både karbohydrater og kalorier. Men kanskje det viktigste er å følge med på proteiner så man ikke mister muskelmasse. Der bommet jeg veldig i begynnelsen.

Mitt neste prosjekt var å lage dag-for-dag registrering med grafer, men det har gått litt i glemmeboken

Det er altså foreløpig ikke anvendelig for å registrere over tid, men det er moro å leke seg med, og kan muligens gi noen a-ha-opplevelser.

Det kan lastes ned herfra: http://db.tt/hroy4Nh3

Merk: Det tar ikke hensyn til vannreduksjon i starten av lavkarbodietten, men etter en stund ser det ut til å stemme forbausende bra.

Merk2: Du må tillate makroer i Excel for at det skal fungere.

Og for de som trenger bruksanvisning: Det er kun de grå feltene som skal fylles ut. Start med personlige data, og legg inn noen verdier under Input (gram), så vil du se hvordan dagens fordeling er, og hva du kan forvente av vektreduksjon om du holder deg på dette nivået. Gram/dag viser vektreduksjon for en dag. På ingen måte eksakt vitenskap, men ganske så treffende ut fra min erfaring. Alle verdiene er basert på tall jeg har hentet fra seriøs forskning.

Helt nederst i matvaretabellen kan du også registrere egne matvarer.


Sist redigert av CookingWithGas : 14-01-13 kl 21:47.
CookingWithGas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kaloribegrenset lavkarbo med tilstrekkelig protein Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 22:04   #9
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Diett.no blir betaling

Herreminhatt for et godt stykke arbeid! O_O Bøyer meg i støvet.

Men jeg er usikker på om jeg har forstått overskriftene i den midterste tabellen til høyre rett. Kanskje du kunne forklare de nærmere? :3

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 22:15   #10
CookingWithGas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 26
CookingWithGas er ny på veien

Sv: Diett.no blir betaling

Takk for det

Kcal=dagsforbruk basert på alder/kjønn/vekt
MF = Metabolsk fordel ved lavkarbo
Kaloribalanse = Kcal+MF = det man kan innta per dag uten gå opp/ned
Kalorier +/- = kalorioverskudd/-underskudd per dag
Gram/dag = vektøkning/reduksjon per dag i gram
+1 uke og +1 mnd er hvor du ender opp med tisvarende inntak hver dag

Jeg har beskrevet teorien bak regnearket her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32864

Ser at brukeren Val også har laget et regneark basert på utregningene mine, men det tror jeg ikke er lagt ut noe sted.


Sist redigert av CookingWithGas : 14-01-13 kl 22:28.
CookingWithGas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kaloribegrenset lavkarbo med tilstrekkelig protein Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 22:40   #11
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Diett.no blir betaling

Fortsatt litt forvirret jeg. xD Beklager.

Hva er det som viser kalorinivå man kan ligge på
- For å gå ned på lavkarbo
- For å holde vekta med lavkarbo?
- For å gå ned uten lavkarbo?
- For å holde vekta uten lavkarbo?

Regner ikke med at du har alle representert der, men det var der jeg ble litt forvirret.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 22:54   #12
CookingWithGas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 26
CookingWithGas er ny på veien

Sv: Diett.no blir betaling

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Fortsatt litt forvirret jeg. xD Beklager.

Hva er det som viser kalorinivå man kan ligge på
forvirret.

- For å gå ned på lavkarbo
< Kaloribalanse

- For å holde vekta med lavkarbo?
= Kaloribalanse

- For å gå ned uten lavkarbo?
< Kcal

- For å holde vekta uten lavkarbo?
= Kcal

Rødt = Minustall. Kalori +/- viser om du ligger over eller under kaloribalansen (på lavkarbo). Tallene blir svarte når du går fra minus til pluss.

Legg inn et par liter melk eller noe, så ser du hva som skjer.

Men jeg skjønner problemet. Laget det for meg selv. Muligens litt geeky


Sist redigert av CookingWithGas : 14-01-13 kl 23:04.
CookingWithGas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kaloribegrenset lavkarbo med tilstrekkelig protein Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 23:01   #13
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Diett.no blir betaling

Opprinnelig lagt inn av CookingWithGas, her.

- For å gå ned på lavkarbo
< Kaloribalanse

- For å holde vekta med lavkarbo?
= Kaloribalanse

- For å gå ned uten lavkarbo?
< Kcal

- For å holde vekta uten lavkarbo?
= Kcal

Rødt = Minustall. Kalori +/- viser om du ligger over eller under kaloribalansen (på lavkarbo). Tallene blir svarte når du går fra minus til pluss.

Legg inn et par liter melk eller noe, så ser du hva som skjer.

Men jeg skjønner problemet. Laget det for meg selv. Muligens litt geeky

Da er jeg med. Takker for svar
Har lekt meg litt med tall der også, for å forstå hvordan det fungerer. Kjempesmart!

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 00:06   #14
CookingWithGas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 26
CookingWithGas er ny på veien

Sv: Diett.no blir betaling

Det forrige regnearket brukte matvaretabellen 2006. Har oppdatert med matvaretabellen for 2012 her:

http://db.tt/py8ZeaHp

CookingWithGas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kaloribegrenset lavkarbo med tilstrekkelig protein Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 01:50   #15
maulie
Medlem
 
maulie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Notodden
Alder: 32
Innlegg: 65
maulie er på en erverdig vei

Sv: Diett.no blir betaling

Jeg velger faktisk å betale for diett.no, da de sier det første de vil komme med er en app til tlf, noe som sikkert blir helt supert! + at siden hjelper meg utrolig mye med å holde styr på ting og gir meg motivasjon! Så gjør meg faktisk ikke noe at de tar litt betalt, når de faktisk kommer til å lage app ++

maulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Egenkomponert" Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 07:04   #16
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Diett.no blir betaling

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Bruker appen Shape up club. Gratisversjonen er mye bedre enn diett.no..

Fant appen til denne som jeg tester, men tror ikke man får lagt inn oppskrifter i gratisversjonen.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 07:11   #17
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Diett.no blir betaling

Jeg synes ikke 39,- mnd er så mye å betale for en tjeneste som er så bra som Diett.no.. Bakdelen med utenlandske tjenester er at de har jo ikke de norske matvarene liggende inne.. og da blir det så mye ekstra arbeid..

men jeg ble nyskjerrig på regnearket ditt CwG

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 08:46   #18
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Diett.no blir betaling

Opprinnelig lagt inn av CookingWithGas;

Merk2: Du må tillate makroer i Excel for at det skal fungere.

Utrolig arbeid du har lagt ned!

Men for en som ikke aner hva makroer, hva er det? Hva skjer når jeg da tillate det? Jeg bruker forøvrig open office..

Blir glad om du eller noen kan forklare meg dette, for jeg er helt blank..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 08:50   #19
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Diett.no blir betaling

Imse når du trykker Ctrl-S kommer det opp en søkeboks da?

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 09:03   #20
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Diett.no blir betaling

Opprinnelig lagt inn av Myrine, her.

Imse når du trykker Ctrl-S kommer det opp en søkeboks da?

Øh, nei det gjorde det visst ikke. Det kom opp en boks med sprøsmål om hva slags format jeg vil lagre i..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 09:14   #21
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Diett.no blir betaling

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Øh, nei det gjorde det visst ikke. Det kom opp en boks med sprøsmål om hva slags format jeg vil lagre i..

Prøv med Ctrl-F. Det spørs hva dataen din er stilt inn på (norsk: S for søk, engelsk: F for find). Tror kanskje det kan være det!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 09:17   #22
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Diett.no blir betaling

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Prøv med Ctrl-F. Det spørs hva dataen din er stilt inn på (norsk: S for søk, engelsk: F for find). Tror kanskje det kan være det!

Å, takk!
Men jeg forstår ikke helt det med makroer enda. Hva skal man med det, hva er det.. Penn og papir er jeg fortroelig med, regneark er gresk for meg

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 09:26   #23
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Diett.no blir betaling

En makro er ett lite "program" i programmet...
Det at det kommer opp en liten boks som gjør det enklere å søke det er en makro. Altså at en kan trykke en komando så startes det ett lite "program" som gjør det man vil.
Er ikke så flink til å forklare, men håper du forsto.. fikk du lagret dem sånn at søkefunskjonen nå virker?

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 09:37   #24
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Diett.no blir betaling

Opprinnelig lagt inn av Myrine, her.

En makro er ett lite "program" i programmet...
Det at det kommer opp en liten boks som gjør det enklere å søke det er en makro. Altså at en kan trykke en komando så startes det ett lite "program" som gjør det man vil.
Er ikke så flink til å forklare, men håper du forsto.. fikk du lagret dem sånn at søkefunskjonen nå virker?

Jeg har ikke lagret noe. Jeg har bare sittet har og spekulert på hva makroer gjør Det jeg ikke helt har skjønt, er om man kan lagre dager, altså et nytt regneark pr dag uten å få 365 dokumenter.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 09:53   #25
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Diett.no blir betaling

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg har ikke lagret noe. Jeg har bare sittet har og spekulert på hva makroer gjør Det jeg ikke helt har skjønt, er om man kan lagre dager, altså et nytt regneark pr dag uten å få 365 dokumenter.

fungerer søkefunksjonen? Ctrl-F?

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Betaling på sukkerfritt cici_aries Spørsmål og svar 8 23-03-11 20:31
Betaling Lava Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 21-06-09 12:25
Betaling Eurodiett Pia Eurodiett 1 15-11-07 09:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no