Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-10-11, 18:45   #1
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Endelig mulighet for å få handlet Mama Lupes i Norge. Jippi

Ser de har også noen andre typer å lurer på om noen har smakt disse
Smart & Delicious Low Carb Tortilla' og kanskje kan komme med en tilbakemelding på disse


De har også snob fra Russell Stover, det er d beste "lovlig" snop jeg har prøvd, gleder meg til det.

Anbefale å ta en titt på utvalget i "shoppen"

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 19:20   #2
Linjemannen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 73
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Øhhhh?
Hvor var denne shoppen, sa du?

Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 21:49   #3
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Linjemannen sa det.

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 22:04   #4
Linjemannen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 73
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Jeg fikk en trivelig PM fra Dietta. Hun var usikker på om det ikke var helt greit å reklamere på forumet. Jeg tar sjansen. http://www.lavkarbowebshop.no/

Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 22:11   #5
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Tror det er helt ok å legge ut nettbutikker vi finner altså - men jeg hadde et kort øyeblikk med altzheimer light tidligere i kveld Vet at det er noe med "forbud" og "reklame", så derfor ble det en pm i stedet. Men - det viktigste er i hvert fall at Linjemannen nå får kjøpt deg tortillas, og det gjør han jo nå

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 10:55   #6
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Men ikke noen som har prøvd de andre, det er samme innhold kh i de. Men jeg lurer på smaken

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 11:33   #7
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Da har jeg bestilt en av hver, så får vi se om det er noen forskjell på smaken.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:02   #8
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Ohhh... Russell Stover! Hadde med en haug med Pecan Delight hjem fra USA. For de som har savnet karamell, er disse vanvittig gode, og seige/chewy sånn som det skal være. Anbefaler de som driver denne webbutikken, å ta inn disse også, dette er noe de fleste vil elske!

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:08   #9
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Gleder meg til taco snart
Har bestilt en av hver av tortillaene + litt dressing

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:20   #10
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Ohhh... Russell Stover! Hadde med en haug med Pecan Delight hjem fra USA. For de som har savnet karamell, er disse vanvittig gode, og seige/chewy sånn som det skal være. Anbefaler de som driver denne webbutikken, å ta inn disse også, dette er noe de fleste vil elske!

Hei

Jeg har allerede vært i kontakt med butikken, å de har lovet å ta inn Pecan Delight, Caramell Drops, Butter cream Caramell og Caramel Crispies. De er mine store favoritter. Kan sikkert ta kontakt om du ønsker andre sorter.

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:26   #11
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Tror det er helt ok å legge ut nettbutikker vi finner altså - men jeg hadde et kort øyeblikk med altzheimer light tidligere i kveld Vet at det er noe med "forbud" og "reklame", så derfor ble det en pm i stedet. Men - det viktigste er i hvert fall at Linjemannen nå får kjøpt deg tortillas, og det gjør han jo nå

Det bør ikke være sånn at Iherb får side opp og ned, nå når vi får en webshop her i hjemme så må vi få diskutere denne på samme måten.

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:27   #12
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Må nok bestille begge jeg også

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:35   #13
Linjemannen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 73
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Her skal det bestilles, ja.

Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 16:27   #14
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Så gøy med en norsk nettbutikk med lavkarbo produkter! Tror jammen jeg skal bestille meg noen tortillaer jeg også, så er det bare å vente til 14. nov!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 17:41   #15
Thomasina
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 110
Thomasina er ny på veien

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Har også bestilt litt forskjellige ting, så fint å ha dette utvalget i Norge!

__________________
-36 kg på Atkins nå, ønsker litt til. Å gå ned i vekt trenger masse motivasjon, og en endring i livsstil, både i mattinntak og bevegelse!!! Men det er sikkert verd det!!!
Thomasina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 18:34   #16
tasseladd
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
tasseladd er på en erverdig vei

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

En liten bestilling er lagt inn. Gleder meg til tortillas!

__________________


tasseladd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 22:22   #17
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

En veritabel tilsetnings- og glutenorgie for de som liker denslags

__________________
"HVA du spiser er med på å bestemme HVOR MANGE kalorier kroppen bruker, fordi hjernen justerer energiuttaket etter både HVA SLAGS og HVOR MYE energi vi tar inn"
macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 22:52   #18
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Jeg ser de selger Dreamfields pasta også, den er gooo, men jeg synes å ha hørt at den får blodsukkeret til å skyte fart. Noen andre som har hørt om dette??

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 00:11   #19
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Fikk så lyst på karamell etter at jeg skrev i denne posten. Så fint at de tar inn flere varianter!

Vil bare dele en liten suksesshistorie fra i kveld: Jeg har laget karamellpudding som smaker skikkelig karamellpudding! For å få til dette brukte jeg nok et fantastisk produkt fra USA, den kostet bare 4 dollar der borte, så det er garantert rom for en importør til å legge på en del for toll og fortjeneste.... det er for få lavkarboprodukter i Norge som dette spør du meg. Vet om stevia toffee, men jeg kan ikke fordra steviasmaken :S

http://www.target.com/p/Archer-Farms...z/-/A-12936263

Brukte den sammen med egg, fløte, sukrin og litt vanilje... omtrent vanlig fremgangsmåte, men måtte tillsette sirupen i røra istedet for at man glaserer formen med knekk.

Eneste store forskjell er at den ikke blir like "pen" uten karamellranden, men det ga jeg blaffen i

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 06:53   #20
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Fikk så lyst på karamell etter at jeg skrev i denne posten. Så fint at de tar inn flere varianter!

Vil bare dele en liten suksesshistorie fra i kveld: Jeg har laget karamellpudding som smaker skikkelig karamellpudding! For å få til dette brukte jeg nok et fantastisk produkt fra USA, den kostet bare 4 dollar der borte, så det er garantert rom for en importør til å legge på en del for toll og fortjeneste.... det er for få lavkarboprodukter i Norge som dette spør du meg. Vet om stevia toffee, men jeg kan ikke fordra steviasmaken :S

http://www.target.com/p/Archer-Farms...z/-/A-12936263

Brukte den sammen med egg, fløte, sukrin og litt vanilje... omtrent vanlig fremgangsmåte, men måtte tillsette sirupen i røra istedet for at man glaserer formen med knekk.

Eneste store forskjell er at den ikke blir like "pen" uten karamellranden, men det ga jeg blaffen i

Kan du legge ut oppskriften? det hørtes veldig godt ut.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 08:06   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Det bør ikke være sånn at Iherb får side opp og ned, nå når vi får en webshop her i hjemme så må vi få diskutere denne på samme måten.

Elin

Men det er heller ikke tilfelle. Hadde innehaveren av iHerb vært medlem her, hadde heller ikke vedkommende fått lov til å reklamere på disse nettsidene uten å betale annonseplass. Om man gjør det så er det snikreklame. Og dette er ikke tillat.
At andre uten tilknytning til en nettbutikk poster lenker er en annen sak, og selvfølgelig helt i orden!

-Mod.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 10:57   #22
hanneg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 14
hanneg er på en erverdig vei

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Fikk så lyst på karamell etter at jeg skrev i denne posten. Så fint at de tar inn flere varianter!

Vil bare dele en liten suksesshistorie fra i kveld: Jeg har laget karamellpudding som smaker skikkelig karamellpudding! For å få til dette brukte jeg nok et fantastisk produkt fra USA, den kostet bare 4 dollar der borte, så det er garantert rom for en importør til å legge på en del for toll og fortjeneste.... det er for få lavkarboprodukter i Norge som dette spør du meg. Vet om stevia toffee, men jeg kan ikke fordra steviasmaken :S

http://www.target.com/p/Archer-Farms...z/-/A-12936263

Brukte den sammen med egg, fløte, sukrin og litt vanilje... omtrent vanlig fremgangsmåte, men måtte tillsette sirupen i røra istedet for at man glaserer formen med knekk.

Eneste store forskjell er at den ikke blir like "pen" uten karamellranden, men det ga jeg blaffen i

De har noen sukekrfrie siruper på Alt Om Bar i Oslo.... jeg har iallefall kjøpt vanilje der...

__________________


hanneg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 15:10   #23
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Dæsken! Så artig
Har hatt lyst til å bestille tortillaene lenge, men med dyre priser og horrible fraktkostnader fra danmark, så har jeg ikke giddet. Nå slipper man jo å holde seg unna 200kr grensa også

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 13:47   #24
Khi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 108
Khi er på en erverdig vei

Hurra

Så flott, har tenkt på å teste de tortillaene lenge, men ikke orket styret med lang sendetid og mulighet for at de blir dårlige i posten.

..og JAAAA, de har Walden farm sin pancake syrup som er et styr å få tak i. Den er aldeles nyyyyydelig - i motsetning til sjokoladevarianten som er.. rar.

Bestilling sendt og betalt, venter i spenning på midten av november

__________________
_________________________________________________
Min journal.
Khi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert / Generell LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 14:34   #25
emma22
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 7
emma22 er på en erverdig vei

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Jeg fant også denne butikken nyligen! Er så glad at det nå finnes mulighet til å kjøpe tortilla's og russell stover sjokolade i Norge! Ser at di har mye annet spennende også for oss 'lavkarbere' Di har nok fått en fast kunde i meg

emma22 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla? elian Spørsmål og svar 42 15-07-20 13:25
Tips på mama lupes tortilla i matboksen marjusen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 06-08-11 12:24
Hvordan tilbredes mama lupes tortilla lefser best? marjusen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 27-07-11 10:47
Mama Lupes Tortilla marjusen Spørsmål og svar 3 26-01-11 20:47
Hvor kan jeg kjøpe Mama Lupes tortilla-lefser? MoaMoa Ketolysekuren 18 13-11-08 14:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no