Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

X antall kilo til påske

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-16, 23:34   #51
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: X antall kilo til påske

Jeg må bare slenge meg på jeg også. Spiser ikke veldig lavkarbo til vanlig heller, men i jula... Føler meg stinn som en tønne vann! Usj. Kommer tilbake til antall kilo i morgen tidlig når jeg har vært på vekta.

Noe som motiverer meg litt i det minste er at jeg har lastet ned appen endomondo hvor jeg kan føre trening og turer og sånt og få det opp på pc'n. Artig for en som digger tall og alt som kan måles!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 00:54   #52
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: X antall kilo til påske

Jeg henger meg på!
Må ha litt motivasjon, så skal (prøve) å "henge" her hver dag
Legger listen lavt; 6 kg til påske

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 01:39   #53
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: X antall kilo til påske

Jeg blir med.
Vil ikke ha kg som mål, men jeg skal inn i en bukse som jeg har.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 07:52   #54
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: X antall kilo til påske

Lista ligger lavt her også, men -4 kg til påske. Det burde da sannelig gå! Men ettersom overgangsalderen sniker seg på blir kiloene bare verre å få av har jeg erfart så langt...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 08:27   #55
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: X antall kilo til påske

Da er jeg i gang med -1,7 kg siden oppstart 31.12.15

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 09:10   #56
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: X antall kilo til påske

Da er målet mitt 5 kilo til påske

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 09:28   #57
Akkuratpasse
Medlem
 
Medlem siden: May 2015
Innlegg: 78
Akkuratpasse er på en erverdig vei

Sv: X antall kilo til påske

Henger meg på her, og skal prøve meg på 10,1 kg til påske.
Håper jeg klarer det.

Akkuratpasse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 09:44   #58
Drømmepie
Støttemedlem
 
Drømmepie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 6.953
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: X antall kilo til påske

Jeg slenger meg med og har mål på -8 kilo til påske

Er godt igang med livsstilsendring og glad for endelig å være tilbake på rett kosthold

oss alle sammen!

__________________
Journalen

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 10:16   #59
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: X antall kilo til påske

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Da er jeg i gang med -1,7 kg siden oppstart 31.12.15

Grattis med fin oppstart

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 10:34   #60
scnuppa80
Medlem
 
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
Innlegg: 191
scnuppa80 er ny på veien

Sv: X antall kilo til påske

Første veiedag på onsdag . Har ikke kommet i ketose enda etter julas etegilde men håper det er like før :-)

scnuppa80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 10:46   #61
Mints
Medlem
 
Mints sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 174
Mints har en fantastisk aura rundt segMints har en fantastisk aura rundt seg

Sv: X antall kilo til påske

Jeg er med!

Jeg har for en gangs skyld klart å holde meg til lavkarbo i julen (med et par utskeielser på julaften, 1. og 2. dag og nyttårsaften) så jeg veier for første gang i mitt liv mindre etter jul enn før jul!

Men jeg har jo fremdeles en del kilo igjen som skal bort da. Idag viste vekten 67,5 kilo og jeg vil ned til 60 kilo innen påske. Så -7,5 på meg

Mints er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 10:54   #62
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: X antall kilo til påske

Imponerende Mints .
Jeg klarte det ikke og kjenner at buksene er litt strammere nå enn før jul.

Men jeg har hatt en fin start i dag med egg og kryddersild til frokost. Mye nyttig mat i den frokosten og det er deilig å tenke på.
Så nå er jeg klar til kamp, kilokamp

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 16:03   #63
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: X antall kilo til påske

Ok, så da tar jeg utgangspunkt i dagens vekt, som fortsatt er litt sånn - oi, mye - men det blir som det blir. Begynner på 72,4, ergo 5,4 kilo ned til påske. Lykke til alle!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 16:13   #64
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: X antall kilo til påske

Jeg hiver meg med! Målet er 8kg.

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 16:21   #65
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: X antall kilo til påske

Klokket inn på 90.4 i dag, som forventet etter å ha prøvd å tømme skapene mine i går. Målet til påske er å være under 84 kg, altså ned 6,5 kg.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 17:05   #66
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: X antall kilo til påske

Jeg skulle jo starte i dag, men dagen blir litt annerledes enn planlagt. Fikk ikke veid meg, og får ikke planlagt så mye av maten. Så nå gleder jeg meg egentlig til i morgen, med veiing og en kostholdsplan. Kjenner jeg har fått nok av alt julesnop nå Tipper jeg har gått opp 4-5 kg i jula

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 20:41   #67
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: X antall kilo til påske

Jeg blir med her. Har prøvd lavkarbo mange ganger tidligere. Går raskt ned, kroppen trives med kosten, men jeg sklir ut hver gang..
Nå skal jeg holde fokus på å spise riktig og være mer aktiv. Ikke gå i vektfokusfella enda en gang. Veier meg 1 gang i uka for å ha litt kontroll.
Vekt idag: 107,3 kg

Lykke til alle sammen!

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 23:23   #68
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: X antall kilo til påske

Tok litt tid før jeg skjønte hvorfor jeg har gått på do og tisset et utall ganger i ettermiddag - begynte nesten å lure på om det var en uvi i emning... Så kom jeg på det - har spist aaaaaalt for mye sukker og brødmat i jula og i dag har jeg fått i meg karber bare fra noen knekkebrød og grønnsaker og ørlite pasta. Ikke rart kroppen slipper vann så det plasker!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 23:53   #69
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: X antall kilo til påske

Når jeg startet å lese denne tråden, måtte jeg sjekke datoen flere ganger! Her var endel gamle gode nick ja

Røykeslutt og mangel på hund, samt en Kjærest som liker å lage mat setter spor, så jeg vil stoppe vekta fra å gå for mye opp. Vil gjerne av med 4 kilo som har sneket seg på ..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 00:01   #70
Thuens
Nytt Medlem
 
Thuens sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2016
Hvor: Os Hordaland
Innlegg: 2
Thuens er på en erverdig vei

Sv: X antall kilo til påske

Eg er med

Veide 89.9 kg idag, har som mål å komme ned til 80 kg før påske

Thuens er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 00:01   #71
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: X antall kilo til påske

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Jeg er med fra mandag 4. januar! Kommer tilbake med mål da.
Skrekkblandet fryd

Hyyyyyl! Batteriet på vekta er dødt, og nå er det to uker til jeg får veid meg!! (Pendler og har ikke vekt på hybelen)

Det får bli på feelingen denne gangen....
Mål: 99 kg til påske. Det vil si mellom 6 og 7,5 kg ned.

Ikke kommet helt i gang med kostholdet i dag, men har meldt meg på spinning intervalltime i morgen så da skal jeg nok få kjørt meg, tenker jeg

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 02:26   #72
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: X antall kilo til påske

Jeg har syndet så mye i jula så jeg slenger meg på. Jeg beggynte igjen idag med salat til lunch og gryte til middag. Satser på å klare 8kg :-)

Starter på 93!

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 09:34   #73
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: X antall kilo til påske

Jeg har egentlig holdt meg til lavkarbo hele veien, men litt for mye småspising har ført til en del kg I pluss. Så jeg prøver meg på 6kg minus til påske. Startet godt med trening I går, nå er det bare å stå på!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 09:56   #74
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: X antall kilo til påske

Pangstart her i gården; - 0,9 kg vann siden i går
Motivasjonen er på topp

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 10:38   #75
Drømmepie
Støttemedlem
 
Drømmepie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 6.953
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: X antall kilo til påske

Motivasjonen er på topp her også -1.9 kilo siden lørdag

__________________
Journalen

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekta viser feil antall kilo! stein,saks,papir Generell diskusjon 7 20-07-11 09:47
Antall kilo og ketose? Aryn Spørsmål og svar 7 19-05-09 19:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no