Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-01-13, 15:23   #1
Snis83
Medlem
 
Snis83 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Haugalandet
Alder: 40
Innlegg: 90
Snis83 er på en erverdig vei

Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!

Var prøvere i tre år før jeg gikk ned 20 kg, og pang så var vi gravide. Trollet er født for ca et halvt år siden og jeg har spist på meg ikke mindre enn 8 kilo siden fødselen...
Jeg takler dårlig stress og dessverre ble vår lille født med hjertefeil som ikke akkurat gjør spedbarnstilværelsen noe enklere. Så ja..jeg spiser..og har ikke spist lavkarbo siden jeg begynte å kaste opp før jeg fant ut jeg var gravid. Så nå er jeg altfor tung, igjen. Sukk.. Jeg spiser for mye, feil og kommer meg ikke ut nok. Men nå skal snart lille opereres og hverdagen vil endre seg en del, håper jeg.

Nå er jeg på jakt etter motivasjonen så jeg kan sette i gang alle kluter når vi kommer hjem fra sykehuset og lille er frisk!! Jeg orker ikke meg selv slik jeg er nå. Det er fryktelig hele greiene. Ja, det hjalp heller ikke på vekt og sultfølelse at jeg sluttet å røyke...

Hjelp hjelp hjelp! Jeg vil oppi buksene mine igjen! Og ha sex med mannen! (føler seg ikke så lekker når magen stikker lengre ut enn puppene..og nå snakker vi mega-ammepupper i tillegg!! )


(og jeg må få fjerna tickeren min, ser jeg..haha!)

__________________
Mitt nye liv på LCHF

Ta vare på de små øyeblikkene i livet. Det er de som får oss til å kjempe videre.

Snis83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner-LCHF Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 19:57   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!

Velkommen så mye!

Skjønner godt at spedbarnstilværelsen ikke ble helt som tenkt når man får et lite spesielt barn( jeg er mamma til en med en sjelden diagnose).

Lykke til så mye med kostomlegging.

Og du, jeg tror faktisk ikke mannen din bryr seg om magen din( og du har ikke så høy bmi)

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 15:08   #3
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!

Velkommen tilbake og gratulerer med den lille

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 11:43   #4
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!

Gratulerer med baby Fokuset endrer seg jo radikalt med et spebarn i huset, så du er slett ikke alene om å ha problemer med å ta tak i kosthold midt oppi alt. Men alt blir lettere med en plan, en god handleliste og enkel tilgang på riktig mat - lykke til med både operasjonen til den lille og kostholdet

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 22:47   #5
Smuggi
Medlem
 
Smuggi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Oppland
Alder: 44
Innlegg: 88
Smuggi er på en erverdig vei

Sv: Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!

Jeg måtte bare inn å lese journalen din, den var herlig ærlig og sprudlende positiv! For en skjønn dame du er

Gratulerer med lille, håper alt går bra med operasjonen!
Og jeg er helt sikker på at du fikser å legge om kostholdet nok en gang

__________________
Min journal



Smuggi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo og mengdekontroll Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 09:26   #6
faris
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 1
faris er på en erverdig vei

Sv: Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!

hvilken diett av de skal man satse på ??

__________________
Our 642-887 dumps tutorials and ASQ , University of Cambridge , Anderson University (South Carolina) guide will give beginners a core overview of Adobe photoshop. Learn all about photoshop plugins using Youtube free resources.
faris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Rode Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 10:32   #7
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!

Gratulerer, og lykke til:-))

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det vanskeligere å gå ned i vekt etter svangerskap? 3barnsmor på slanker`n Spørsmål og svar 5 31-10-11 21:35
Ny start etter svangerskap nr 2! Trenger motivasjon! Maskotten Mer enn 30 kg overvekt 6 24-03-11 08:36
Argh, er de siste kiloene vanskeligst? mocca75 Spørsmål og svar 35 27-06-08 23:17
Argh, vekta står bom stille! Robyn Ketolysekuren 14 10-07-07 21:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no