Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Takknemlighetsdagbok

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-08, 09:22   #76
ejgravem
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 78
Innlegg: 8
ejgravem er på en erverdig vei
Talking

Sv: Takknemlighetsdagbok

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

For mange mange mange år siden, så jeg på en Oprah episode, hvor
hun satte i gang en "kampanje"
Her skulle seerne hver eneste kveld skrive opp 5 positive "ting"/hendelser som hadde "skjedd" den dagen, i en takknemlighetsdagbok.
Fantastisk og undervurdert idè.

Hadde vært kjempeflott om noen kunne henge seg på.
Ser for meg at det er utrolig motiverende å bare ha en tråd fylt med positive ting.
Enten de er personlige eller ikke, så er positive hendelser og impulser oppmuntrende.
Man trenger ikke skrive begrunnelser eller noe sånt..
Trenger absolutt ikke være store, svære, blodseriøse, livsviktige, omfattende ting heller! Absolutt ikke.
Det er de små tingene i livet som tells.

Men det være fem punkter!
og man BØR skrive hver dag.
(men av og til er bedre enn aldri)

Alle er velkommen!

1. Våknet glad og frisk som en fisk.
2. Gleder meg til å dra på hytta.
3. Her snør det og vi har skikkelig vinter.
4. Barn og barnebarn har sn om at de har det bare bra.
4. Mange fridager med glad familie i fjellet.

__________________
Sebedilla
ejgravem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sten sture skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 10:27   #77
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

1: Morgenkaffe. Selv om den er decaf.
2: Stillhet
3: Solen!
4: Røkelaks
5: Livet

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 10:37   #78
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Takknemlighetsdagbok

1. Sola som titter inn vinduet
2. Høy bråkete musikk( Manowar er perfekt når noen har holdt deg våken mesteparten av natta )
3. Kattepusin som er ute i snøen bare for å få kos når hun kommer inn igjen
4. Vaskemaskina mi
5. Internett

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 11:03   #79
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Takknemlighetsdagbok

Jeg er takknemlig for...

1. ... at det er påskeferie om 58 minutter.
2. ... at 3-liter'n med rødvin er pakka ned i sekken min.
3. og gleder meg til kl. 11:30, for da skal jeg spise 4 skiver Lollypop-brød med majones, salami og agurk, nam nam!
4. ... at jeg skal møte alle mine kjære i dag (etter noen kjipe timer på buss).
5. ... at jeg får mye skryt på jobb for at jeg har gått ned i vekt.

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 16:59   #80
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Det er så koooselig og deilig å lese innleggene deres
Håper flere slenger seg på..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 19:07   #81
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

blir tidlig i dag!! siden det antakeligvis blir ille tidlig nattan her i gården

  1. intuisjon som sier: nellie.. kjør den gamle veien du. Tro som jeg er imot intuisjonen min så svarer jeg okei. Og skadefryden (som kanskje ikke er noe hyggelig, men ganske deilig) jeg føler når jeg suser forbi verdens kjipeste og lengste kø.
  2. Remagutter avstandscrush i over ett år nå
  3. Elektriske lekesaker Har kjøpt blender og smoothiemaskin. Venter på at juicepressemaskinen skal komme fra komplett.no. Lagde smoothie ista.. Den var såååå god. THANK YOU!
  4. Jobben min Tidligvakt i dag som gikk ultrafort! 1-2-3 så hadde de 7.5 timene gått.
  5. Tv-serier Helt oppslukt av Grey`s anatomy. Får ikke sett så mye men.. Fantastisk flott serie..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 10:10   #82
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Takk for:
1) En tidlig kald morgen i påsken.
2) Hunder som er raske til å gjøre sitt en tidlig kald morgen i påsken
3) Den varme senga som ventet på oss når vi kom inn igjen.
4) Kaffe og salat til frokost.
5) Trådløst internett

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 11:06   #83
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

1: Stor sofa og varmt pledd for ugne morgener
2: At jeg ikke egentlig trenger å gjøre noe idag
3: At det snør ute, så jeg har en god unnskyldning for å være hjemme
4: Ibux
5: Kjøleskap fullt av deilig mat

(høhøh, litt bitter men klarte jammen å finne 5 ting likevel)

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:45   #84
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

1: Kreppsengetøy på pikerommet. Mmmm!
2: En mamma som har kjøpt en kartong røyk til meg i Sverige, selv om hun ikke liker å gjøre det....
3: At pappa har funnet en måte å bli såpass smertefri på at han klarer å pusse opp i kjelleren
4: Den vakreste deiligste lille tanteungen som bare ler og ler og ler og ler uansett hvor trøtt han er
5: At det er to meter snø her hjemme, sånn at jeg kan være takknemlig for at det ikke er noe snø i Oslo når jeg kommer hjem etter påske

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 20:19   #85
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

I kveld er jeg takknemlig for:
1. Glitrende vakker snø i hagen og store tykke snøfiller som laver ned.
2. Nyryddet heim.
3. Nyorganisert scrappeskuffe.
4. Orden.
5. Struktur.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 21:34   #86
Sirius
Medlem
 
Sirius sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslojente i Bergen
Alder: 41
Innlegg: 222
Sirius har en fantastisk aura rundt segSirius har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlighetsdagbok

1. At lillebroen min dro hjem til familien i påskeferien etter å ha isolert seg fra venner/familie i lang tid
2. At jeg fant det kuleste klesplagget jeg ikke tok meg råd til på halv pris fordi det manglet en knapp
3. Den nye PVR Get-boksen, så jeg aldri mer trenger å se reklame!
4. At jeg fikk en random koselig mail fra mamma
5. At jeg endelig er på vei mot å lære meg å puste som et normalt menneske.

__________________
Karbojunkie in recovery
Ikke lavkarbo for vektnedgang, men for de andre frynsegodene!
Mål: Stabilisere blodsukkeret, curbe cravings, drikke nok vann, trene jevnlig, få ro i sjelen...

Bilder av matretter
Sirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins vedklikehold - for life! Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 21:59   #87
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Takknemlighetsdagbok

1. Dagdrømmer tidlig om morgenen
2. Musikk
3. At jeg har en frisk kropp
4. Cola light
5. Dyna mi

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 22:00   #88
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

I kveld er jeg trøtt, så jeg tenker litt sent. Men uansett mye å være takknemmelig for

  • jeg har begynt lese en bok som får meg til å tenke
  • tåler påskeliljene jeg fikk av min mor - om jeg ikke stikker nesen helt bort i de, og de lyser som en vakker sol i stua mi
  • jeg har hatt litt mer energi i dag enn jeg ofte har, deilig!!
  • jeg kan kose meg med en halv flaske rødvin som jeg fikk av en som vil meg vel
  • for at jeg ser lysere på livet mitt fremover, og selv kan bestemme meg for hvilken vei jeg skal videre
-blanke ark og fargestifter

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 12:08   #89
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

1: nellie, solskinnsjenta!
2: At man blir frisk når man har vært syk
3: At jeg faktisk kan spise meg mett og gå ned i vekt
4: Dr Atkins
5: Kafétur idag!

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 12:13   #90
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

1- paraceten som kvittet seg med ørebetennelsen
2- sola som endelig hadde bestemt seg for å titte frem
3- for at det påske!!!
4- go gutten min som kommer hjem snart
5- at det finnes MOBIL!!!! så jeg kan snakke med gubben min

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 12:24   #91
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

1. At jeg føler takknemlighet for så mye om dagen, også de små ting som;
2. Å ha ro til å sitte å lese om morgenen
3. Å føle roen til å nyte
4. Å tenke positivt om fremtiden
5. Å føle at jeg står på startstreken til noe fint

Takk for fin tråd!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 14:25   #92
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Gårsdagens:

  1. Morsomme roadrage berter
  2. snøøøø
  3. smoothies
  4. Grey`s Anatomy (som bare blir bedre og bedre)
  5. Overraskende hyggelige vakter på jobb

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 16:13   #93
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

Sitat:

Grey`s Anatomy (som bare blir bedre og bedre)

Hvem av legene er du forelska i? Bare si det

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 20:15   #94
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.

Hvem av legene er du forelska i? Bare si det

jeg må bare gå HELT imot strømmen og si at jeg foreløbig (etter å ha sett ferdig 1. sesong i dag) er ille forelska i Alex. Han er så "tøff" og "kul" og prøver så hardt han kan liksom. tror han er FRYKTELIG god på bunnen.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 20:16   #95
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

Alex er en skjønning! Men Burke er min favoritt han

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 20:19   #96
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Jeg må innrømme at jeg har vært ille betatt av Katherine Heigl, helt siden jeg var liten og så en film som het: My father, the hero.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 20:21   #97
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

Hun er dødpen.

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 20:34   #98
Equilibrium
Juniormedlem
 
Equilibrium sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: 3rd rock from the sun
Alder: 52
Innlegg: 38
Equilibrium er ny på veien

Sv: Takknemlighetsdagbok

1. Å kjenne kroppens skrik etter å bli brukt.
2. Å kjenne at kroppen endelig tåler bruken igjen!
3. Et godt selskap til å nyte pkt. 4 + 5 i.
4. En god kaffe.
5. En god håndlaget sigar til kaffen.

__________________
"Du må stå inne for det du får ut av livet;
for det er ingen som går ut av livet i live!"
(Fra sangen "enden av november" av Kaizers Orchestra)
Equilibrium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Skaldeman Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 20:40   #99
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

1) Takk for trøtte hunder!
2) Takk for at jeg fikk god og riktig mat på familiemiddag.
3) Takk for deilig vann i springen!
4) Takk for varm og god leilighet.
5) Takk for dårlig tv-program (for min smak) for da kan jeg surfe litt her

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 20:55   #100
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Smått og stort er like viktig.
I dag har listen min litt av begge deler men det lille er også det store oj, så filosofisk jeg ble i kveld. Også uten rødvin da

det som jeg er takknemmelig for i kveld er:

  • at jeg kan kose meg alene og finne roen
  • fantasien og skaperevnen min
  • friheten min - på mange plan, som jeg har begynt å kreve
  • tilgivelse - som kan være så vanskelig og så viktig, ikke minst i forhold til å tilgi seg selv
  • naturen med luft, planter, jord, vann - vakker og sterk på en gang - og som gir oss så mye, selv om vi ikke alltid behandler den like godt

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no