Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Hei hopp!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-06-11, 10:46   #1
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Hei hopp!

Lister meg pent inn på dette forumet jeg. Jeg har gått på ketolyse og tatt av 17 kg. Men nå har det stått stille siden jul og motivasjonen har fått seg en knekk. Trapper litt ned på fettet og opp med karbene, så får vi se. Blir veldig deilig med en liten brødskive i ny og ned, men jeg kommer sikkert til å savne fløten og rømmen i maten.
Prøvde Fedon for en ti års tid siden og synes da det var vanskelig, men etter ketolyse så virker Fedon som et lite himmeltike, med frukt og nøtter og gulrøtter.
Har funnet en sånn plan som skal lære meg å like jogging.. Litt i tvil om det, men jeg skal ihvertfall prøve. Den går over 7 uker, så det går veldig rolig for seg.
Anyway, prøver nå Fedon i sommerferien og håper jeg har funnet det kostholdet jeg vil fortsette med for resten av livet.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 13:20   #2
Tonje85
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 149
Tonje85 er på en erverdig vei

Sv: Hei hopp!

Hei og lykke til med omleggingen. Hvordan tenker du deg at du skal spise i løpet av en dag?

__________________


Tonje85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ikke helt bestemt meg ennå Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 17:04   #3
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hei hopp!

Tenkte å trappe pent ned fra ketolysen med litt mere grønnsaker som gulrøtter, linser og bønner osv, og plukke vekk fløte, rømme og meierismør. Ellers så tenkte jeg ikke å forandre på så veldig mye foreløpig. Litt magrere mat og litt mere karbohydrater. Så får vi se hvordan det går. Jeg har ikke fått full oversikt over Gi og GB riktig enda, men skal lese boka flere ganger, til jeg skjønner det.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no