Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-08-11, 16:13   #1
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

... når du synes at årets tyttebær er usedvanlig søte

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 16:17   #2
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig...

Haha! Den var god! Herlig!!!

Jeg er bare strålende fornøyd med at te, uten søtning, smaker søtt nok sånn helt plutselig!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 16:20   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

Jeg slenger meg på... Jeg skulle kose meg med et fingerbøl portvin her... etter å ikke ha rørt sukker eller gjær (hverken hver for seg eller sammen som i alkohol eller vin) på 6mnd... og det var altfor søtt og ekkelt.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 16:46   #4
Melaisa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 22
Melaisa er på en erverdig vei

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

:-)

Melaisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:22   #5
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

Jeg spyttet ut igjen en bit tacokjøttdeig laget med ferdigkrydder som jeg nasket fra sambo'n. Den smakte søtt! Æsj!

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:27   #6
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

... og den tidligere så bitre maisen fra FirstPrice (eller var det Eldorado?) smaker bare søtt!

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:30   #7
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg slenger meg på... Jeg skulle kose meg med et fingerbøl portvin her... etter å ikke ha rørt sukker eller gjær (hverken hver for seg eller sammen som i alkohol eller vin) på 6mnd... og det var altfor søtt og ekkelt.

Åhh, vi har en flaske Tokajier som vi har spart på, den smaker vel bare sukkerlake for meg nå
Vel, får karbe meg litt opp i forkant før vi åpner den flasken, hehe.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:31   #8
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

... Når du uten å blunke gir bort flere liter likør som bare samler støv.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:34   #9
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

Venner som kommer på besøk, synes at vi spiser mat som er altfor sur, jeg rører friske bær uten noe som helst søtning og har det til CC-vafler eller pannekaker. For oss smaker det nydelig, men andre rynker på nesen.
Laget karbobomber, blåbærmuffins, til gjengen min i dag, og jeg halverte sukkermengden i forhold til slik jeg laget dem "i gamle sukkerdager", og likevel synest de at muffinsene mine var for søte.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:36   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

... Når du uten å blunke gir bort flere liter likør som bare samler støv.

DET er alkoholmisbruk det!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:37   #11
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

... og når du plutselig en dag finner en pose sjokolade du fikk til jul til venstre for egga i kjøleskapet.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:38   #12
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

DET er alkoholmisbruk det!

Jeg kan muligens få igjen noe god konjakk?

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:46   #13
Millie88
Juniormedlem
 
Millie88 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 46
Millie88 er på en erverdig vei

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

... når du spiser yoghurt naturell som dessert

__________________


Millie88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:47   #14
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Jeg kan muligens få igjen noe god konjakk?


Godt næringsvett

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:48   #15
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.


Godt næringsvett

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:43   #16
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg slenger meg på... Jeg skulle kose meg med et fingerbøl portvin her... etter å ikke ha rørt sukker eller gjær (hverken hver for seg eller sammen som i alkohol eller vin) på 6mnd... og det var altfor søtt og ekkelt.

hadde samme erfaring med podens lørdagsgodt...
Han hadde kost seg skikkelig, men glemt å rydde opp etter seg så foxkaramellene hadde smeltet på stuebordet....
Når jeg ryddet det opp fikk jeg karamell på fingeren og av gammel vane slikket jeg på den for å få vekk klisset... ALDRI mer!!!!
Det smakte hypersøtt, som suketter....

I tillegg er kaffe med bare fløte uten sukker søtt og godt som bare det, jordbær med fløte uten sukker likedan...

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 20:19   #17
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

... når sambos salte lakris var for søt..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 15:09   #18
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

DET er alkoholmisbruk det!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ikke vært i ketose på 2 dager og har ikke spist over 15 gram karber Stellamor Ketolysekuren 8 30-03-09 17:36
Sukkeravhengig? Huldr Livets lyse side 3 23-08-07 22:21
Er du sukkeravhengig? HP Lavkarbo generelt 1 21-01-04 17:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no