Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

På gråten, gir opp!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-11, 09:59   #1
Elisa86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Innlegg: 19
Elisa86 er på en erverdig vei

På gråten, gir opp!

Har fulgt lavkarbo-kosthold i litt over 2 uker, ikke gått ned noe i vekt enda jeg har gått fra og være brød (gjerne loff!) og pasta-elsker delux til å bare spise kjøtt,kylling,salat og grønnsaker....+ ost,rømme.. Magen har blitt bedre men that's it! Var så otimistisk i begynnelsen,men nå etter veiing er grensen nådd! (dere som kommer til å si; mål med målebånd!!! ja,jeg vet, skal kjøpe, men har ikke merket at klærne sitter noe løsere så har mine tvil om at jeg har blitt strammere...)

Når starter man å gå ned i vekt? Legger til at jeg trener moderat i tilegg. Jeg har også lavt stoffskifte, og fant nettopp ut etter masse googling at folk med lavt stoffskifte burde ligge unna/være moderat med melkeprodukter. Og det kan nok sikkert stemme i mitt tilfelle at det hindrer vekttap. Men hva nå? Hva i hule kan jeg spise, lavkarbo/ketose blir vel litt innviklet og følge for meg da? Legger til at jeg er student, hater å bruke lang tid på matlaging (og er generelt veldig utålmodig noe dere sikkert har skjønt etter å ha lest dette innlegget!)

Hjelp?

Elisa86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 10:07   #2
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: På gråten, gir opp!

det er veldig individuelt hvordan kroppen reagerer, så ikke gi opp enda!! gi det et par uker til ihverfall lykke til

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 10:08   #3
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: På gråten, gir opp!

Man bør absolutt gi det mere enn to uker. Hvor mye veier du og hvor mye skla du ned?

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 10:10   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: På gråten, gir opp!

Husk at lavkarbo ikke nødvendigvis er slankende, det er vektregulerende, så om du ikke har mange kg du mener du skal ned så kan det hende at kroppen din synes du er akkurat passe og ikke går ned. Hvor høy og tung er du da?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 10:11   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: På gråten, gir opp!

Først pust litt godt inn og ut - jeg er overbevist om at forumet vil kunne hjelpe med MASSE tips og veiledning!

Det er flere her inne med lavt stoffskifte OG som ikke kan spise meieri-produkter (Photo blant annet), så vi vet det går!

Det kan være greit om du forklarer litt mer hvilken lavkarbo-filosofi du spiser etter, altså hvor mange karbohydrater du spiser pr dag.

Neste steg bør være å legge inn alt du spiser i løpet av en dag eller to på www.diett.no og se at du spiser NOK protein og NOK fett i løpet av dagen!

Prosentvis fordeling er som du sikkert allerede vet 5% karbo, 20% protein og 75% fett (sånn ca, du må ikke ligge akkurat nå prosenten).

(jeg gikk ikke ned et gram på 6 mnd med generell lavkarbo bare så det er sagt )

Begynn med å få en oversikt over hva du spiser - jeg regner med Photo kommer med input vedr meieriprodukter etterhvert.

Husk og pust

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 10:13   #6
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: På gråten, gir opp!

Har ingen gode råd, er ganske ny selv, men en god klem kan du få. Stå på

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 10:14   #7
Elisa86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Innlegg: 19
Elisa86 er på en erverdig vei

Sv: På gråten, gir opp!

Veier 64 og skal ned til 58... Det virker uoppnålig i grunn...

Elisa86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 10:15   #8
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: På gråten, gir opp!

Jeg har Hypothyreose og har gått ned drøyt 20 kg, så det er ingen umulighet

Du kan godt tåle meieriprodukter, jeg gikk ned drøyt 20 kg med masse fløte/rømme og ost, så det må du nesten bare prøve ut for å se hvordan akkurat du reagerer

Videre er det enklere å komme med råd og tips om du skriver litt om vekt, høyde og legger ut en typisk dagsmeny

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 10:16   #9
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: På gråten, gir opp!

Opprinnelig lagt inn av Elisa86, her.

Veier 64 og skal ned til 58... Det virker uoppnålig i grunn...

Så lenge du "bare" skal ned noen pyntekilo kan det godt være du må stramme inn og se på kalori-inntaket også...

Har du lagt inn daglig inntak på diett.no?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 10:18   #10
Elisa86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Innlegg: 19
Elisa86 er på en erverdig vei

Sv: På gråten, gir opp!

Takk for lykkeønskninger, og Nerthus; Jeg tok et lite pust nå! Hjalp en smule.. -men er på randen til å klikke.. (ok, 2 dager før mensen også.. Kan ha innvirkning..hehe)

Elisa86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 10:22   #11
Elisa86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Innlegg: 19
Elisa86 er på en erverdig vei

Sv: På gråten, gir opp!

Charlott: Det kan godt tenkes at jeg må stramme inn på kalori-inntaket ja..! Så mye du har gått ned, wow! utrolig bra jobbet, og for en viljestyrke *applaus*

Typisk mat for meg:

Dag 1)
Frokost: 100g cottage cheese + 1 ss lett-jordbærsyltetøy (syltetøy har jeg nå byttet ut med mandler i steden!)

Lunsj: Bladsalat med 6-7 stk små tomatbiter, bittelitt agurk, 1-2 stk kyllinglår, en goood del raspet parmesanost, 1 ss rømme

Middag: Spareribbs (mye fett), bladsalaten som nevnt over, med fetaost og 1ss rømme

Dag 2)

Frokost: 1 stk stekt egg, 3-4 skiver bacon, 80-100g tomatbønner (OBS: tomatbønner er kuttet ut!)

Lunsj: ost og skinke i ruller (6-7 osteskiver ca 5 skinkeskiver)

Middag: 150g Biff med noe fett-marmorering, salat med litt agurk og tomat, litt feta, 2ss caesar-dressing


* Trenger jeg et mellom-måltid har jeg ofte spist ca 6 syltynne kjeks (7,7g karbo) med brie på.

Vekt 64 høyde: 1.67

Elisa86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 10:34   #12
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: På gråten, gir opp!

Opprinnelig lagt inn av Elisa86, her.

Charlott: Det kan godt tenkes at jeg må stramme inn på kalori-inntaket ja..! Så mye du har gått ned, wow! utrolig bra jobbet, og for en viljestyrke *applaus*

Har spist lavkarbo i 1.5 år og kommer ikke til å gå tilbake til høykarbo, kriooen min trives utmerket på dette kostholdet
Selv stoffskiftet har stabilisert seg etter å ha vært rimelig ustabilt i over 20 år

Menyen din ser slett ikke ille ut, men, jeg hadde nok droppet disse kjeksene...
Om du legger en osteskive i micro`n og nucer den i ca 2 min får du en "lavkarbokjeks" som er utmerket å legge bri på

Jeg er nok ikke den som har mest erfaring med kalori-kutt og lavkarbo, satse på at andre har mer å komme med der

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 10:48   #13
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: På gråten, gir opp!

Med ei vekt på 64 og høgde på 167 er du jo innanfor normalvekt i følge BMI. Når ein er innanfor normalvekt så vil det nok ta lenger tid å gå ned noko. Lavkarbo er som tidlegare nemnt vektregulerande, så om kroppen din meiner du er perfekt som du er, så går du ikkje ned (i alle fall ikkje på samme måten som ein person som har 30+kg å gå ned Ikkje sjå deg blind på dei). Det er LITT tidleg å gi opp etter 2 veker. Du seier du snart får mensen også, det er fleire som opplever å samle ein kilo eller to med vatn då. Stress ned, og hald fram slik du gjer. Det går fint!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 11:41   #14
Elisa86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Innlegg: 19
Elisa86 er på en erverdig vei

Sv: På gråten, gir opp!

Charlott: Takk for "kjeks"-tipset! Skal prøves

Furine: Ja,det ligger nok noe i det. Kroppen vil på død og liv holde på de kiloene, og haddet fettet vært litt mer strategisk passert og litt "fastere" så skulle jeg gitt den lov også. hehe..

Jeg tror kanskje jeg må kutte ned litt på kalorier og fett for å miste vekt.. Kan jo gi det et forsøk hvertfall (hadde forøvrig første alvorlige sprekk i stad, spiste et nan-brød med 19g carbo (!) Lønner seg ikke å bli deppa

Elisa86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 11:59   #15
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: På gråten, gir opp!

Opprinnelig lagt inn av Elisa86, her.

Charlott: Takk for "kjeks"-tipset! Skal prøves

Furine: Ja,det ligger nok noe i det. Kroppen vil på død og liv holde på de kiloene, og haddet fettet vært litt mer strategisk passert og litt "fastere" så skulle jeg gitt den lov også. hehe..

Jeg tror kanskje jeg må kutte ned litt på kalorier og fett for å miste vekt.. Kan jo gi det et forsøk hvertfall (hadde forøvrig første alvorlige sprekk i stad, spiste et nan-brød med 19g carbo (!) Lønner seg ikke å bli deppa

Skal jeg videre ned nå må jeg være uhyre nøye med fordelinga av næringsinntaket.
Bruker diett.no og regne meg frem til hva jeg bør spise i løpet av en dag og holde meg til det.

Prosentvis må jeg holde meg på 70-80%fett, 20-25% protein og minimalt med karber samt masse vann. (Karber må jeg styre litt unna fordi det gir meg et himmla rastløst "sulten-sug, for grønnsaker/salater er bra!)
Rett og slett krympe porsjonene, men beholde fordelinga

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 12:07   #16
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: På gråten, gir opp!

Opprinnelig lagt inn av Elisa86, her.

Furine: Ja,det ligger nok noe i det. Kroppen vil på død og liv holde på de kiloene, og haddet fettet vært litt mer strategisk passert og litt "fastere" så skulle jeg gitt den lov også. hehe..

Trenar du? Kan vel kanskje vere betre å prøve å stramme opp med trening? Eg ville ikkje sjølv ha kutta ned på fettet, ikkje viss du held nede på karbane også.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 12:16   #17
Elisa86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Innlegg: 19
Elisa86 er på en erverdig vei

Sv: På gråten, gir opp!

Trener ja, 3-4 ganger pr uke, 50 min intervall hver gang (jogge-powerwalk).. Det er kanskje ikke nok

Elisa86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 12:18   #18
Treningsfrik
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 43
Treningsfrik er ny på veien

Sv: På gråten, gir opp!

Hei.

Nå er ikke jeg noen ekspert på menysammensetninger for andre enn meg selv, men det er en ting jeg reagerer på og det er fettinnholdet. Jeg tror du får i deg altfor lite fett. Og da mener jeg altforlite!

Da jeg begynte på lavkarbo var det for at jeg var drittlei det lille muffinsoverhenget som jeg fikk over enhver bukse jeg prøvde å få på meg. Jeg hadde bare noen få "pyntekilo" som jeg skulle ned, akkurat som deg. Jeg skulle fra 68 til 62 kilo, eller det vil si, jeg hadde ikke noen nedre grense, jeg ville la kroppen stabilisere seg på en vekt som føltes bra. Og det blei 62 kilo.

Jeg var hyperstrikt i starten. Laget mitt eget lavkarbo knekkebrød som jeg alltid hadde med meg i veska i tilfelle jeg skulle spise hos noen. Jeg kuttet ut absolutt alt som hadde karbohydrater i seg. Og så økte jeg gradvis fettinntaket til jeg inntok rundt 150 g rent smør hver dag i tillegg til maten. Jeg spiste 2-4 egg hver dag, startet gjerne dagen med 2 råe egg vispet sammen med fløte. Alt søtsug forsvant og selv om det var kjedelig mat så var jeg alltid så mett at jeg orka ikke tanken på annen mat. Jeg følte ikke at jeg manglet noe. Slik levde jeg noen uker og når først vekta startet å gå ned, så gikk den fort også. Jeg trente hardt 3-5 dager i uka.

Nå spiser jeg litt mer moderat, men har kuttet ut alle åpenlyse kilder til karbohydrater som brød, pasta, ris og poteter. Er veldig forsiktig med frukt, nøtter og andre søte saker. Jeg spiser 130 g rent fett nå, aner ikke hvor mye karbo eller proteiner.

Jeg er gravid så jeg har justert bittelitt i forhold til hvordan jeg spiste før jeg ble gravid. Og jeg er mindre aktiv nå pga bekkenløsning og kvalme.

Så må jeg jo si at du har holdt på veeeeeldig kort tid. Du må la kroppen din få omstille seg. Men uten at kroppen din har tilgang til nok fett i kosten, vil det ta lenger tid for den å omstille seg til å forbrenne det opplagrede fettet i kroppen. Sett deg inn i hvordan insulinet virker i kroppen og hva som får insulinet til å øke. Insulin er fettlagringshormon nr.1 og når fettceller er opptatte med å lagre fett, er døren lukket for uttak av fett.

Lykke til videre!

Treningsfrik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 12:18   #19
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: På gråten, gir opp!

Opprinnelig lagt inn av Elisa86, her.

Trener ja, 3-4 ganger pr uke, 50 min intervall hver gang (jogge-powerwalk).. Det er kanskje ikke nok

Når byrja du treninga? Det kan hende du berre må vere litt meir tolmodig rett og slett. Eg veit det ikkje er moro, men det er ofte det beste.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 12:24   #20
Treningsfrik
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 43
Treningsfrik er ny på veien

Sv: På gråten, gir opp!

En annen ting du skal se litt på er om du tar medisiner som hindrer vektnedgang. Da tenker jeg spesielt på hormonstyrte prevansjonsmidler, f.eks. p-pillen. Jeg brukte hormonspiral og gikk opp 8 kilo over ett års tid.

Treningsfrik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 12:34   #21
Elisa86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Innlegg: 19
Elisa86 er på en erverdig vei

Sv: På gråten, gir opp!

Trent i 3 uker, (trent før det også, men hadde et 2 mnd opphold)..

Uff, jeg vet det høres dumt ut det jeg skriver, men jeg så for meg at med trening og det og kutte ut brød,pasta,ris OG poteter, noe som er et helt utrolig drastisk steg for meg, ville gjøre at kiloene bare raste av! altså at jeg burde ha gått ned 2 kg til nå da, hvis man tenker 1 kg pr uke... Men jeg skjønner det må hardere innsats til! Og jeg skal ikke gi meg enda.. Og det er mye takket være dere! I stad var jeg så utrolig oppgitt,men har skumma gjennom noen før/etter-bilder også, og det er jo utrolig imponerende hvordan folk henger i, måned etter måned. Og med den støtten man får her, så kan jo dette kanskje bli gøy etterhvert

Treningsfrik: Går på p-piller, har gjort det i årevis.. Får ekstreme menssmerter og bylle-lignende kviser hvis jeg slutter så det er ikke noe alternativ dessverre... Men kan jo absolutt tenkes at jeg hadde gått ned i vekt ja.. Når begynte du å gå ned i vekt? Sto det stille noen uker før det gikk fremover? Du sier lite fett, ja,det kan jo tenkes, men jeg er også litt redd for å få i meg for mye generelt, at jeg som ikke veier såå mye, heller skal gå opp i vekt av for mye fett.. Virker som de virkelig suksesshistoriene kommer fra folk som skal ned 20-30 kg.. Huff kjenner jeg freaker litt ut i dag! hehe


Sist redigert av Elisa86 : 16-03-11 kl 13:00.
Elisa86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 13:16   #22
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: På gråten, gir opp!

Mensmertene mine forsvant 80 % når jeg gikk over til lavkarbo og jeg bruker ikke p piller (brukt før) men begynte på piller igjen forrige måned,gikk ikke ned og ble sur og grinete,så dem har jeg kasta Kanskje du blir kvitt smertene etterhvert ?

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 13:48   #23
Elisa86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Innlegg: 19
Elisa86 er på en erverdig vei

Sv: På gråten, gir opp!

Otika: Så bra! Men jeg vil etter all sannsynelighet ende opp med kviser uten like (men kan jo hende kostholdet fixer det også), og mest sannsynlig ville jeg blitt smelt på tjukka ganske kjapt også..hehe..såeh, må tenke litt på den

Elisa86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 14:06   #24
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: På gråten, gir opp!

Det er ikkje lett å vere tolmodig, men eg trur det er veldig lurt.

Lavkarbo er jo bra for hormonelle "uhumsketer" - så det kan jo hende du får hjelp for kviseproblema også.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 15:17   #25
marit72
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 21
marit72 er på en erverdig vei

Sv: På gråten, gir opp!

Du må ikke gi opp! Jeg er også overbevist om at du spiser alt for lite fett. Kjør på med meierismør,rømme og fløte. Jeg har heller ikke så mange kilo jeg skal ned, og har dermed bestemt meg for ikke å stresse for mye med disse kiloene. Jeg har imidlertid lagt merke til at de dagene jeg spiser masse fett går jeg veldig fort nedover på vekta.

marit72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no