Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Butten og Fofa sin felles vei nedover

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-11-10, 14:51   #1
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Butten og Fofa sin felles vei nedover

Endelig, Butten!! Her har vi et sted vi kan dele frustrasjon og gleder. Motivere hverandre til trening og kosthold

Som du skrev til meg, så er du gått fra å ikke ha matlyst, til nå å være sulten hele tiden...pga sprekk i helga. Akkurat sånn har jeg det og...har vært sulten konstant siden søndag...

Jeg var tilbake på ketolysekost i går, og det går jo greit..men er mye sulten.. Treninga derimot; ikke bra...husker ikke sist jeg trente. Jeg VET at jeg må trene for å gå ned i vekt, men det er så vanskelig å sette igang

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 14:59   #2
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Hello!!Ja da var vi i gang
Jeg har heller ikke trenet har planer men får det ikke til ...
Sliter litt etter influensa her ,hoster og harker enda så tenker at når hosten forsvinner skal jeg på spinningsykkelen igjen!
Og du Fofa, så husker jeg du trente som f...her tidligere så jeg vet du kan!
Men da har vi denne tråden til å oppmuntre hverandre og så skal vi igang med treningen ganske snart.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 15:08   #3
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Jippi!!!! Here we go

Joda, jeg kan om jeg vil..hehe. Det er kanskje også det som er "problemet" mitt...fordi jeg krever så mye av meg selv.. Derfor tar det litt tid før jeg klarer å sette igang. Jeg vet hvor mye jeg krever når jeg først har starta med treninga..Men men, nå MÅ jeg klare det! Jeg sliter og med influensa fortsatt..har vært syk i over 2 uker..

Skal lage meg litt mat nå...hmmm

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 15:08   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Lykke til begge to

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 15:09   #5
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Tuuuusen takk, Gerd!!
Nå går vi inn med nebb og klør!! haha

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 15:19   #6
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Takk Gerd!
Ja da skal jeg i gang med middagen her jeg også.
Treninga starter vi med når vi er helt friske begge to tenker jeg.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 18:56   #7
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Vet du hva, Butten?? Akkurat NÅ bestemte jeg meg for å starte treningen i dag alikevell..hehe. Jeg er ikke i topp form, men nå har jeg bestemt meg!! Omså bare en halvtime (gjerne mer) på sykkelen, SKAL jeg gjennomføre i dag!!
Jeg blir skikkelig motivert av å se Slankekrigen på tv. Det går i dag kl 21, så det er da jeg skal sette meg på sykkelen, og følge dem foran tv'n!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 19:03   #8
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

lykke til , til dere! skal følge med på dere jeg

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 19:12   #9
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Takker for det!!
Det er lov å hive seg med

Sitter her å spiser en meget enkel greie nå... Var ikke in the mood til å begynne å lage mat.. Så jeg laget meg en slags salat. Synes det ble veldig godt, jeg.
Kutta litt rødkål, agurk, ost og 5-6 skiver skinkepålegg. hadde alt i en liten skål, og blanda i litt majones. Superenkelt!! Laga ikke i en stor skål som jeg ville gjort med vanlig salat. Dette er bare i en liten type dessertskål, altså

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 19:14   #10
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

jeg går ned men jeg er ikke klar for det med trening. desember er en h..måned på jobb så jeg må nok vente til januar før jeg har noe energi og tid til det.. men da!! hehe

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 19:30   #11
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Vet du hva, Butten?? Akkurat NÅ bestemte jeg meg for å starte treningen i dag alikevell..hehe. Jeg er ikke i topp form, men nå har jeg bestemt meg!! Omså bare en halvtime (gjerne mer) på sykkelen, SKAL jeg gjennomføre i dag!!
Jeg blir skikkelig motivert av å se Slankekrigen på tv. Det går i dag kl 21, så det er da jeg skal sette meg på sykkelen, og følge dem foran tv'n!!

Så bra Fofa!ok DA er jeg nødt til å begynne i morgen,iallefall en halv time på sykkelen.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 19:31   #12
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

lykke til , til dere! skal følge med på dere jeg

Hei senorita ,takk for det.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 19:46   #13
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Opprinnelig lagt inn av butten, her.

Så bra Fofa!ok DA er jeg nødt til å begynne i morgen,iallefall en halv time på sykkelen.

JEPPS hehe
Er litt gira nå, hehe, så det skal bli godt å komme igang. Som sagt, omså bare 30 minutter..bare en aldri så liten start!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:31   #14
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

JEPPS hehe
Er litt gira nå, hehe, så det skal bli godt å komme igang. Som sagt, omså bare 30 minutter..bare en aldri så liten start!!

30 minutter er bedre enn ingen minutter Heier på dere, og muligens slenger jeg meg på etterhvert Tar herved frem rockeringen etter frokost i morra

Dette skal dere klare

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 00:07   #15
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

JIPPI!!!!!
Det ble 2 hele timer på sykkelen i dag!!! Jeg har forbrent hele 1100 kalorier Da var jeg i gang!!!

Nå sitter jeg her og spiser avocado og skinke.

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 07:57   #16
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

OMG 2 timeryou are crazy Fofa

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 09:15   #17
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Da har jeg vært ute med bikkja ,jeg prøvde meg på spinningsykkelen her men klarte bare 15minSlite med pusten her og gu kor vondt det er i baken da ,setet er helt forferdelig så jeg må ha pute underMen det er en start da.
Har faktisk spist frokost i dag det er ikke ofte,hadde pizza fra i går..
Skal på yoga senere i dag så blir det litt trening der også for det om det går litt rolig for seg.
Lykke til med din dag Fofa.Åh ,gu kor flink du var i går

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 09:45   #18
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Heia dere!! Her tenker jeg man skal motivere hverandre i alle retninger ja, så bra!
God bedring begge to, og lykke til med videre treningsplaner, dere er jo godt i gang! Ha en strålende 1. desember.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 11:53   #19
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Takk takk, Victory

ja, Butten, det gikk veldig bra i går!!!! Håper å klare å holde treningen igang..Jeg har fri fra jobb i dag(hadde og fri i går), så jeg bør klare å få til trening i dag og

Jeg har kommet på 3 ting som jeg skal fokusere på denne uka, og dermed kaller jeg dem mine mål:
1. Trene mer
2. Drikke mer vann
3. Få i meg mindre kunstig søtning...Har blitt noe sukkerfri sjokolade og Atkins bars når jeg har vært syk osv...nå skal jeg prøve å holde meg helt unna det!!
Sånn, det var min plan i korte trekk

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 19:00   #20
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Ahhh...i dag er ingen bra dag når det kommer til min kjærlighetsorg Han har jo sagt at han trenger tid...noe jeg har sagt han kan få. Og han har sagt flere ganger at alt håp IKKE er ute for oss... Men akkurat i dag kjenner jeg at jeg holder på å miste litt håp... Har ikke hørt fra han siden mandag, og da var det bare et par sms... Snakka med han på lørdag.

Sukk..dette er jaggu ikke enkelt

Men, når det kommer til kosten, så har det gått veldig bra i dag!! Kjenner meg allerede mye mindre oppblåst.

Har ikke trent noe enda, men jeg skal prøve å sykle litt senere.
Kjenner at det å savne kjæresten min som jeg gjør nå, ikke er særlig motiverende for noe som helst... Ahhhh KLAGE KLAGE..hehe..sorry at jeg maser så mye om dette, altså...det er bare det at jeg har vanskelig for å tenke på noe annet for tiden

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 20:49   #21
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Off.. forstår deg så godt Fofa,det er ikke kjekt å ha det slik du har det nå.Det er sånn med denne kjærligheten at man klarer nesten ikke tenke på annet,iallefall når du har lyst å være med han.Så forstår godt at du trenger å få det ut og det er bra .Bedre enn å sitte inne med det.Så få det ut!Håper at det ordner seg til slutt altså..
God klem fra meg

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 21:20   #22
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Takk skal du ha, Butten!! Der ER faktisk godt å bare få det ut... Men, jeg beklager hvis det blir for mye!!! Så er det gjort på forhånd!! hahaha..er nok dessverre stor fare for at det kommer mer fra denne kanten..

Vet du..5 minutter etter at jeg skrev her tidligere, så ringte han faktisk... Og nå har vi snakka sammen i nesten 2 timer. Her går det fort fra ene ytterpunktet til det andre. Så akkurat nå føles alt ok..ikke helt BRA(pga jeg ikke vet hva som skjer..), men myyye bedre enn for 2 timer siden.

I dag har jeg smakt squash for første gang... Jeg kjøpte noen pølser på Rema som inneholder 0,5 karbo/100 gram. Laget 2 av dem(klarte bare spise én). Også stekte jeg en blanding av spinat, hodekål og squash i terninger. Hadde på masse hvitløk og litt cocosa(den nøytrale!).
Syns det ble kjempegodt. Er litt stolt av at jeg har klart å spise mer grønnsaker denne uka, eller, mer variert enn vanlig

Er du fornøyd med dagen din?

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 01:54   #23
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Ja, da har jeg fått trent litt...klarte ikke mer enn 45 minutter på sykkelen i dag, men jeg sier meg fornøyd med det! Er bare glad jeg har trent i det hele tatt.
Har drukket ca 2 liter vann i dag og Det er mulig det høres lite ut for mange...men jeg plier vanligvis å drkke maks ett glass om dagen, så dette er uansett et STORT framskritt for meg å være.
Ikke fått i meg noe kunstig søtning i dag heller!!

Hvordan går det med deg, Butten??

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 10:29   #24
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Har gjort en innsats jeg også med maten fått i meg både frokost,middag og kvelds.I dag våkna jeg med migrene så har tatt medesinene mine da så det kommer seg vel snart.Så da får jeg se om det blir noe trening i dag.
Innom å stemple i løpet av dagen.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 13:45   #25
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover :-)

Hei!
Håper formen din er blitt litt bedre nå!!

Jeg har veid meg 3 dager på rad nå:
tirsdag: 97,6
onsdag: 96,8
idag: 95,9

Er klar over at det nok bare er væske, men det driter jeg i..haha. Så lenge vekta går rette veien, så klarer jeg å holde meg motivert! Samtidig vet jeg at når jeg er flink og trener, så går vekta ned...bare så irriterende at jeg ikke klarer å opprettholde det. Men det har jo ikke vært helt enkelt.

Uansett, jeg er i gang nå, og skal jobbe hardt for å fortsette nedover!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store felles ED-tråden grotingeling Eurodiett 2971 15-08-21 18:19
Felles veietråd stalemate Ketolysekuren 76 15-01-11 09:20
Felles problemer Kanutten Spørsmål og svar 5 19-05-07 16:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no