Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januarstartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-01-13, 22:36   #101
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

MaritR: Men er det mulig? Jeg startet i går...?

Pinng: Jeg mener at har du lyst å kose deg en fredagskveld, så er trivsel viktig for kroppen Er du heldig er du i ketose i morgen, men er du ikke så er det ikke krise, bare å fortsette å spise vanlig i morgen

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 22:39   #102
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Sunroad78, her.

MaritR: Men er det mulig? Jeg startet i går...?

Pinng: Jeg mener at har du lyst å kose deg en fredagskveld, så er trivsel viktig for kroppen Er du heldig er du i ketose i morgen, men er du ikke så er det ikke krise, bare å fortsette å spise vanlig i morgen

Jepp helt klart mulig. Jeg var i ketose kvelden på dag 2 og har mange av de samme symtomene som du har

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 22:45   #103
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Sist jeg var i ketose slet jeg med fryktelig dårlig ånde, det har jeg ikke fått ennå. Kanskje jeg skal sjekke før jeg legger meg, hadde vært greit å vite

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 23:26   #104
Pinng
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Hvor: Sør Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 27
Pinng er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Sunroad78, her.

Sist jeg var i ketose slet jeg med fryktelig dårlig ånde, det har jeg ikke fått ennå. Kanskje jeg skal sjekke før jeg legger meg, hadde vært greit å vite

Vademecum. Det hjelper ikke bare mot dårlig ånde, men mot uren hud generelt. Det er 40kr. for ei lita flaske, men den flasken holder lenge. Bruk ren vademecum for å fjerne kviser, fotsopp eller andre hud-irritasjoner. Men ikke glem å bruke tanntråd!

Pinng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferske råvarer Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 23:30   #105
Pinng
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Hvor: Sør Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 27
Pinng er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Hvis du kjører ketolyse så er det greit å holde seg unna øl da dette fort vekk har 16 karbo i en halvliter og det er faktisk dagsbehovet vet ketolyse, så jeg hadde holdt meg langt unna øl og heller tatt meg ett glass rødvin.
Og det er vel ikke akkurat kalorifattig kosthold vi spiser men riktig så fettholdig

Takk for tipset. Jeg drikker Lite-øl om det har noe å si. Er veldig glad i å feire ting med øl, selv om det ikke er så stort. Det har på en måte vært belønningen min når noe positivt skjer i livet mitt.

Pinng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferske råvarer Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 23:37   #106
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Sunroad78, her.

Sukkeravrusning er faktisk værre enn å slutte å røyke, jeg har prøvd begge deler

Det er jeg helt enig i!

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 23:53   #107
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

MaritR: du hadde rett, jeg er i ketose etter to dager Flott rosa farge, litt mørk kanskje og det indikerer litt lite vann og jeg har hvert fall fått i meg over 2,5 liter i dag, så lurer på hvor mye jeg bør få i meg for at kroppen min blir fornøgd.

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 00:06   #108
turkisa
Juniormedlem
 
turkisa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Alder: 34
Innlegg: 37
turkisa er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Sjøstjerne, så bra! Bilder underveis er alltid veldig gøy. Ikke minst for å holde seg stabil når man har kommet til mål!

MaritR, hadde helt glemt at det var vitaminer som skulle hjelpe kroppen å takle ketosen bedre. Skjønner at jeg må gå tilbake i boka og lese litt mer og bestille meg de forskjellige boksene.. Jeg trodde for øvrig aldri i verden at du kunne ha rett om å komme så raskt i ketose. For moro skyld sjekket jeg selv; spiste rundt 20gr kh i går selv om jeg ikke bevisst spiste få kh, og ca. 10 i dag. Stixen gav utslag nå tre timer etter middag. WOW!

Må si det ikke var spesielt enkelt da sambo kjøpte seg fullt opp med burger-meny under en lenger kjøretur i dag.. Fastfood har aldri luktet så godt før, men jeg er veldig glad for at jeg ikke ga etter nå, da ☺

__________________


turkisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 08:35   #109
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Gratulerer til alle oss som har kommet i ketose - det er en bekreftelse på at vi gjør ting riktig.

Flott jobba turkisa som klarte å motstå burgerfristelsen, jeg jobbet dugnad på kjøkken i går og solgte vafler og pølser men klarte å holde meg unna fristelsen ved å ikke prøvesmake faktisk litt stolt over meg selv på det tihi. Hadde med meg svor og nøtter i veska incase jeg måtte ha noe å putte i munnen.

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 10:47   #110
Obsidaisi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 52
Obsidaisi er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Dere er super flinke alle sammen!
Jeg er på min tredje dag nå Er veldig på å ta en dag av gangen. Nå tenkte jeg å gå meg en tur i dag, så jeg ønsker dere alle en herlig helg sammen med familiene deres! KLEM

__________________




Obsidaisi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 10:48   #111
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Bra jobba til dere begge! MaritR og Turkisa, å gratulerer til alle som er i Ketose.
Det er jo veldig viktig å kunne motstå fristelser for å nå ketose. Jeg finner meg selv i å sikle etter ting jeg i grunn IKKE liker! F.eks, har aldri vært noe spesielt begeistret for pølse, i sånne kiosker, aldri likt lukten, men da jeg begynte på Lavkarbo! Det luktet som det beste gourmet måltidet!

Har ikke selv sjekket om jeg er i ketose, må si hvis jeg er det så var overgangen smertefri, skal sjekke neste uke en gang.
Men jeg går ned, jevnt og trutt, en gram her og en gram der, hver dag. Så noe gjør jeg jo riktig. I dag kom stavmikseren min å! Juhu!

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 11:10   #112
Silje1979
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 12
Silje1979 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Nå er jeg på`n igjen med ketolysekuren. Jeg gikk ned 10 kg på denne kuren i oktober, men så gikk jeg tilbake til sjokolade, potetgull etc
Men NÅ er motivasjonen på topp fordi : JEG SKAL GIFTE MEG I MAI

Jeg startet på onsdag denne uken og kom i ketose allerede på torsdag. Fra onsdag (88kg) viste vekten i dag 84,9kg. Som forrige gang så raser jeg ned i vekt de to første ukene. Hodepinen er der hele tiden, men er veldig obs på å få i meg masse vann og det hjelper.

Jeg gleder meg til å skravle med dere de neste månedene, denne gangen SKAL jeg holde ut!!!

Silje1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 11:22   #113
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Veldig bra å ha en god motivasjon, men du må jo å prøve å kartlegge hva som fikk deg av lasset forrige gang, å kanskje heller prøve å finne noe varig, istedenfor å se på dette som en kur? Det er da de fleste sprekker.
Selvfølgelig er det veldig bra å være slank til brylupsdagen, men hva skjer etter det?
Det hjalp meg veldig, jeg har også en fortid med gjentatte slankekurer, men av og til er det nesten det man må igjennom også, for å finne det som funker. Hvis du ikke greier å holde en slankekur, så er det to problemer: Kuren eller disiplinen.

Gratulerer med forlovelsen! Å gleder meg til å høre om tiden fremover mot den store dagen!

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 11:30   #114
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Gratulerer med giftemål i mai og håper og tror du skal klare å komme ned til den vekta du ønsker.

Hver gang jeg går på en slags slankekur så er det med liv og lyst helt til den ene utskeielsen tar den andre :S Denne gangen er vi noen flere på jobben som skal ned i vekt. De andre er på lavkalori og jeg på lavkarbo....Og ønsker veldig å bevise for de at lavkarbo er den beste slankemetoden siden de ikke har noe tro på det. Dessuten så har jeg laget meg en blogg denne gangen for å skrive ned dag for dag hvordan det går. Jeg har som motto denne gangen "en dag av gangen" og tror jeg må ta en dag av gangen og glede meg over hvert gram jeg går ned

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 12:08   #115
turkisa
Juniormedlem
 
turkisa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Alder: 34
Innlegg: 37
turkisa er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Synes det var bra jobbet av deg også MaritR, stå en hel dag blant vafler og ikke ta en smak engang!

Takk Sjøstjerne, ble litt overrasket selv over denne overgangen. Har hatt litt vondt i hodet og følt meg litt hanglete, men er egentlig positivt overrasket. Og nå vet jeg jo også hvorfor jeg føler meg litt utafor, så da er det enklere å komme seg ut også. Har for øvrig bestilt ketolysetablettene etter å ha lest litt mer i boka.

Silje1979, gratulerer så mye med bryllup, og velkommen inn Selv er planen lavkarbo igjen når jeg når målet, synes det er et helt supert kosthold hvor jeg kan forholde meg til den maten jeg liker best. Tenk på stakkars de som er på lavkalori som må forsake både bacon, smør, fløte i sauser etc… Har prøvd ut GR, og det ble bare ganske trist, jeg er alt for glad i ovennevnte ingredienser i matlaging!

Blir spennende å se om du klarer å omvende de på jobben, MaritR! Er bloggen privat, eller er det mulig å få ta en titt?

__________________


turkisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 12:12   #116
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Happy lørdag alle sammen Gratulerer med bryllupsplaner Silje1979

Har en variabel lørdag. Å være i ketose er en tøff situasjon, kroppen min kvitter seg med søppel, ergo flying på do Hodepine, svetter og er slapp Passer på å få i meg mye kaldt vann og håper det skal gjøre underverker på hodepine og ikke minst varm kropp Hadde planlagt å rydde og vaske hus, men tror det blir med rydding i dag og vasking i morgen. Har delvis ryddet bort jula, tar nå en Tour The ski pause

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 12:51   #117
Obsidaisi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 52
Obsidaisi er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

I dag er jeg litt matlei igjen...spiste noen reker, litt majones, eggerøre, halv kyllingfilet fra i går og to skiver ost til frokost. Dag tre...skal ærelig innrømme jeg er litt demotivert i dag. Dermed en større bragd i morgen når jeg kom meg gjennom denne dagen :P

__________________




Obsidaisi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 15:11   #118
Silje1979
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 12
Silje1979 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Obsidaisi, her.

I dag er jeg litt matlei igjen...spiste noen reker, litt majones, eggerøre, halv kyllingfilet fra i går og to skiver ost til frokost. Dag tre...skal ærelig innrømme jeg er litt demotivert i dag. Dermed en større bragd i morgen når jeg kom meg gjennom denne dagen :P

Dette opplevde jeg også når jeg tok ketolysekuren sist. Skikkelig matlei!! Men nå har Nannas knekkebrød vært en livredder, og det er pga disse at jeg tror at jeg klarer kuren denne gangen. Disse er så gode å ha til frokost og til kvelds.
Når jeg får lyst på potetgull så gjør jeg følgende:
- enten lager jeg kyllinglår med salt, pepper og masse paprikakrydder på
- eller jeg skjærer norwegia i tynne skiver, putter i ovnen på 200grader - og vips har man noe å knaske på

Silje1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 20:05   #119
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Januarstartere

Usikker på om jeg er i ketose. Kroppen kjennes helt super ut. Jeg blir ikke tom for energi - type duracell kanin og finnes ikke sulten. Idag har jeg bare spist frokost - den var riktig nok meget solid. Nå skal jeg fylle på meg litt Thailandsk kyllingsuppe og sitte med bena på bordet litt.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 22:58   #120
Lullapie
Medlem
 
Lullapie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 62
Lullapie er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Hei på dere! Håper det er greit at jeg deltar?

Jeg er helt ny og startet med keto den 3.januar. Midt i uka fant jeg altså ut at jeg skulle begynne. Jeg har tidligere lest en del om kuren, men da jeg startet merket jeg at jeg fikk enkelte problemer. Tror foreksempel at jeg kanskje må kjøpe meg en kjøkkenvekt? Hittil har jeg prøvd å regne på det sånn ca hva jeg får i meg for hvert måltid, men jeg tenker kanskje at en kjøkkenvekt vil være bedre å bruke til denne kuren, eller?

Et annet problem jeg muligens har er trening. Trener dere? Er det mulig å gå ned uten trening? Tenker førsteinntrykket mitt sank noen hakk med det spørsmålet, men jeg har nemlig et lite problem. Dvs. Jeg sliter med PTSD og sosial angst og kommer meg ikke så ofte ut døren. Jobber med saken selvsagt
(får hjelp altså), men har et håp om at jeg kanskje vil føle det blir lettere med trening etterhvert om jeg ser at vekten minker litt til å begynne med.
Så... Jeg lurer på om det i det hele tatt er noe håp for meg? Kan man gå ned i vekt, uten trening - til å begynne med?


Sist redigert av Lullapie : 05-01-13 kl 23:01. Årsak: glemte noen ord :)
Lullapie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 23:12   #121
Smalasussie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 11
Smalasussie er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Jeg slenger meg også på! Har faktisk aldri slanket meg før, men nå må jeg ned 15 kg, og håper at det å kutte karbohydrater vil hjelpe!

Smalasussie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo av noe slag, fortsatt i startfasen! Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 02:13   #122
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Lullapie, her.

Tror foreksempel at jeg kanskje må kjøpe meg en kjøkkenvekt?

Et annet problem jeg muligens har er trening. Trener dere? Er det mulig å gå ned uten trening? Tenker førsteinntrykket mitt sank noen hakk med det spørsmålet, men jeg har nemlig et lite problem. Dvs. Jeg sliter med PTSD og sosial angst og kommer meg ikke så ofte ut døren. Jobber med saken selvsagt
(får hjelp altså), men har et håp om at jeg kanskje vil føle det blir lettere med trening etterhvert om jeg ser at vekten minker litt til å begynne med.
Så... Jeg lurer på om det i det hele tatt er noe håp for meg? Kan man gå ned i vekt, uten trening - til å begynne med?

Kjøp kjøkkenvekt! Jeg hadde ikke kjøkkenvekt før,. men kjøpte en søt liten sak på tilbords, de har små, rektangulære vekter, i søte farger. Vet ikke hva jeg gjorde før den!

Når det kommer til trening, jeg gikk ned en god del uten å trene, går fortsatt ned uten å trene. Men jeg har en forhåldsvis aktiv livsstil. Mye turer og jeg har en aktiv jobb, eller hadde, student nå.
MEN! Du får MYE ut av trening! Gå til innkjøp av noe til å ha hjemme! Jeg står opp hver morgen og tar en økt med Jillian's 30 days shred! Du finner den på youtube. Alt du trenger er en matte, helst, og ett par lette vekter. Du kan bruke flasker fylt med vann også, men jeg gikk til innkjøp av manualsett, å bruker kun vektstengene til øktene.
av og til tar jeg å en intervall økt, med hoppetau uten tau. Begynne med 20-30sek hopping. Lat som du hopper tau, så 40-30 sek pause. Du må gi maks når du hopper, dette brenner fett som rakkeren, å det er ingen unnskyldninger for ikke å gjøre det :-P:-P jeg har gjort det på bad og styrhus, så det kan gjøres over alt. Du trenger ikke mere en femten min heller.

Du kan gå ned uten å trene, men du får mye igjen for treningen, du strammer opp. Jeg så begynnende six pack før jeg ble lat og hoppet av 30 days shred.

Velkommen skal du være! Her får du hjelp, støtte og motivasjon!

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter

Sist redigert av Sjøstjerne : 06-01-13 kl 02:21.
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 09:10   #123
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Januarstartere

Da er jeg også i ketose. Jeg har ligget i en pøl av svette i natt og har ganske så solid hodepine nå. Vekten viser også 2 kg mindre enn mandag 500 gram igjen til delmål 1 Det har ikke blitt så mye trening som jeg hadde håpet på denne uken jeg har kost meg med ungene for de har hatt juleferie. I morgen begynner de på skolen og da skal jeg begynne å trene.

Lullapie: Jeg har ikke mulighet til å trene på treningsenter så jeg trener hjemme. Det finnes mange dvd er å velge i jeg liker Jillian Micheals- 30 day shred er veldig bra! Jeg skal gjøre det programmet hun har som heter body revolution.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 11:00   #124
turkisa
Juniormedlem
 
turkisa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Alder: 34
Innlegg: 37
turkisa er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Dere er jo superflinke alle sammen!

Lullapie, anbefaler deg en kjøkkenvekt. Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til vekt før jeg får et forhold til det på forskjellige matvarer. Med vekt tar det ikke lange tiden før du vet ca. hvor mye en tomat veier, hvor mange skjeer 100gr. rømme er, hvilken finger som måler 100gr. agurk osv. Jeg har en bok hvor jeg skriver ned alt jeg spiser, og der har jeg også skriver ned kh-innhold i de matvarene jeg liker og bruker. Skriver eks. at jeg spiste 100 gr. rømme, hvor mange ss det var og hvor mange kh det var. De tomatene jeg kjøper er alltid litt under 200 gr. da vet jeg at en halv tomat alltid er under 100. Tanken er at hvis jeg gjør dette i to uker f.eks. kan jeg bruke dette videre for enklere å forholde meg til å lage mat, jeg ønsker ikke å gå å veie hele tiden jeg er på ketose.

Planen i starten er for meg å trene to ganger i uka, siden jeg trener organisert og er nødt til å være med på et visst antall treninger. Skal sjekke ut 30 days shred når kroppen har stabilisert seg! Ellers har jeg et lite må om ikke ha bruk for treningsstudio. Jeg har dyre ski, dyr sykkel og dyre løpesko som jeg planlegger å bruke. Jeg har vært støttemedlem på et treningsstudio en stund og og tenker å legge de pengene i en krukke som skal gå til klær når jeg er ferdig og har holdt meg nede en liten stund.. Er jo godt vant med at de 500kr. trekkes fra konto allikevel, så det skal ikke bli så vanskelig..

I dag skal jeg lade opp til uken som kommer, også skal jeg ta 'før'-bilder! Ha en fantastisk fin søndag alle sammen!

__________________


turkisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 14:55   #125
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Egg og bacon til frokost, å første dagen med 30 days shred etter laaang pause, pluss yoga. Føltes UTROLIG bra. Vekten har stabilisert seg på 63kg!

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
januar, ketolyse, kilo, kosthold, trening


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd, januarstartere 2012 swirre Ketolysekuren 25 07-02-12 11:28
Januarstartere Slegg Dr Lindbergs 109 21-02-11 19:12
Januarstartere - veiedag mandag? m.f Ketolysekuren 179 03-07-10 07:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no