Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Vedvarende vekttap

Solano;O)

Vedvarende vekttap Det er her kiloene forsvinner!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-04, 14:42   #1
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

Solano;O)

Hei og hopp..lurer på noen ting jeg(som vanlig)..*flirer*

Kjøpte meg noen karamelldropser på sykehuset,da jeg var der med sønnen min...disse heter Solano!!NYYYYDELIGE!!9 kcal og kunstig søtet med isomalt!Isomalt??hva er det igrunnen..noen som vet??Iallefall...står karbohydrater 86%..derav sukkeralkoholer 86%..så denne anbefaler jeg virkelig!!

Og en ting til...jeg spiste en slik tacokrydret(smakete ikke taco nei...ler).taco løvstek til lunsj idag...noen som har prøvd denne før..??Står nemlig ikke noe innholdsfortegnelse what so ever på pakningen!!!

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 09-03-04, 14:49   #2
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Jeg vet heller ikke hva isomalt er, men tipper det er utrekk av smaksstoffer i malt så er det sukkeralkohol er vel det greit.

På den annen side spørs det jo litt hvordan det påvirker blodsukkeret da?

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 09-03-04, 14:50   #3
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

Jeg testet etter tre kvarter...

altså blodsukkeret mitt!!Men det holdt seg stabilt..ikke noe utslag på meg altså..!!

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 10-03-04, 16:09   #4
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Isomalt er laget av Sucrose. Tilhører gruppen sukkeralkoholer. Brytes ikke ned til syre i munnhulen og derfor ikke skadelig for tennene dine. Har et glykemisk index på under 5. Brukes som søtningsstoffer i div. godterier. Kan forårsake diare ved større inntak (som alle disse sukkeralkoholene gjør)

Hørtes godt ut..hvor fikk du tak i dem?

Jeg eter forøvrig både tyggegummi, Läkerol og diverse andre godterier med sukkeralkoholer uten å få noe utslag på stix. Nå snakker jeg ikke om STORE mengder, men hvis jeg føler at jeg har dårlig ånde eller vondt i halsen kan jeg i løpet av en dag spise 1/3 eske med Läkerol uten at det gjør noe. Kan gå en uke mellom hver gang jeg gjør det. Men visstheten om at jeg KAN gjøre det er godt å ha. Særlig v. halsbettennelse...

Sannsynligvis reagerer folk forskjellig på disse tingene og er jo så klart ingen Atkinsgodkjent kosthold.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-04, 21:02   #5
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

Hei Carbokiller;O)

Solanodropsene fikk jeg kjøpt i en mix butikk;O)Dette var altså i Drammen...jeg har ikke sett de noen andre steder...så jeg vet vel hvor jeg må dra for å få tak i flere..men de smakte altså såååå godt!! Jeg spiser også ekstra tyggegummi(tygger på de selvsagt )og lækerol!!Vet man egentlig ikke skal...men jeg gjør det for det altså!Gir ingen utslag på meg...men det kan gå dager mellom hver gang jeg fortærer dette!Akkurat som deg!!

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 10-03-04, 22:01   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

...........nye Läkerol kaktus er mmmmmmmmmm namnam

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-03-04, 23:49   #7
psilocybe
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 68
psilocybe er på en erverdig vei

Solano har et par svært gode drops.. kjøpte 5 pakker med fløtekaramell-drops i dag, én er allerede oppspist (og magen brumler misfornøyd).

Mener de også har en del frukt-drops, blant annet fersken og bringebær. Skikkelig gode.

__________________
Det jeg skriver, har funket for meg. Om det funker for deg, kan jeg ikke garantere.
psilocybe er avlogget   Svar med sitat
Gammel 11-03-04, 11:54   #8
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

Ja..de har ...

jeg sett på samme sted også..jeg har ikke smakt dem...men fløtekaramellene er yammi!!!

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no