Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

You made my day

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-11, 18:03   #1
Lykkekula
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 3
Lykkekula er på en erverdig vei
Smile

You made my day

Er det ikke gøy når folk bare blir stående og måpe når de ser deg, fordi du har tatt av så mange kilo? Det opplevde jeg idag! En kunde som var innom kontoret klarte ikke å snakke, bare smilte, fordi jeg var blitt så tynn i ansiktet

Jeg får så mye positiv feedback for tiden at jeg egentlig blir helt målløs, jeg syns det er så flott at folk tør å gi positive tilbakemeldinger om et emne som kan være ganske tabu/vanskelig.

Bor på en liten plass og er åpen om at jeg spiser lavkarbo, det har aldri vært noe problem. Mange stopper og spør hvordan det går, hva jeg spiser og jeg legger ut alt om lavkarboens fantastiske verden. Familien rundt spiser også delvis lavkarbo, men de er ikke overvektige, spiser kun for helsegevinst. Ergo er alle middagene vi blir invitert på lavkarbo! Er det ikke fantastisk

Så en tung arbeidsdag ble avsluttet med dette kundebesøket og jeg fikk så lyst til å rope: U MADE MY DAY!

La oss alle bli flinkere til å gi komplimenter og positive tilbakemeldinger, det gir så mye

__________________
Lykkekula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:48   #2
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: U made my day :)

Fantastisk med slike reaksjoner

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:50   #3
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: U made my day :)

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:55   #4
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: U made my day :)

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:56   #5
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: U made my day :)

Så gøy

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 23:45   #6
Eve
Juniormedlem
 
Eve sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
Eve er på en erverdig vei

Sv: U made my day :)

Opprinnelig lagt inn av Lykkekula, her.


La oss alle bli flinkere til å gi komplimenter og positive tilbakemeldinger, det gir så mye

__________________
Olsokutfordringen
Eve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 15:12   #7
thersley
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 45
thersley er på en erverdig vei

Sv: You made my day

Det hørtes utrolig koselig ut! Så gøy!

__________________
thersley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 16:06   #8
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: You made my day

Herlig

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 17:01   #9
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: You made my day

Hvor er "liker-knappen" når du trenger den. Du har vert kjempeflink

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:40   #10
Lykkekula
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 3
Lykkekula er på en erverdig vei

Sv: You made my day

Tusen takk for positive tilbakemeldinger, alltids artig med en heiagjeng i ryggen

__________________
Lykkekula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:55   #11
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: You made my day

Opprinnelig lagt inn av Lykkekula, her.

Tusen takk for positive tilbakemeldinger, alltids artig med en heiagjeng i ryggen

Det er det som er så flott her inne. Alle heier på alle

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:23   #12
JanneBL
Juniormedlem
 
JanneBL sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Skjold, Vindafjord
Innlegg: 42
JanneBL er på en erverdig vei

Sv: You made my day

Så hyggelig! Alltid gøy med slike tilbakemeldinger Jeg opplevde faktisk noe lignende! har vært litt smådeppa i det siste, da vekta viser at jeg nesten har tatt av 10kg siden i fjor, men føler jeg ser akkurat like feit ut. Har nettopp startet blogg, og la ut noen bilder fra helgens kos. Fikk melding av en venninne jeg ikke har sett på flere måneder om hvor flott jeg så ut, og at jeg hadde blitt mye tynnere! Alltid gøy å høre Jeg fortalte dette til venninnen jeg har bodd med det siste året og etter å ha sett litt på bilder fra i fjor ble vi enige om at det var faktisk ganske stor forskjell!
Nå var jeg jo ikke akkurat kjempefeit før heller, men sunn var jeg ikke
samboeren min var så snill at hun fikset et lite før/etter bilde. Bilde til venstre er fra i fjor en gang, å det til venstre er fra forrige helg. Ser dere forskjell?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Pictures1.jpg (881,1 KB, 60 visninger)
__________________
Min blogg: jannebl.blogg.no
" It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change" - Charles Darwin
JanneBL er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo - Dr. Hexeberg Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:35   #13
Silversun
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 76
Silversun er på en erverdig vei

Sv: You made my day

Så herlig! Må være super motivasjon tenker jeg!

JanneBL: Litt vanskelig å sammenligne pga klærne, men du ser absolutt "fastere" ut generelt, og ansiktet har blitt mye mer definert, veldig bra jobba!

__________________
Silversun er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:41   #14
JanneBL
Juniormedlem
 
JanneBL sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Skjold, Vindafjord
Innlegg: 42
JanneBL er på en erverdig vei

Sv: You made my day

Takk for det! Magen har ikke krympet, det har jeg målt hehe.. Så er bare på områdene klærne ikke skjuler du kan se en eventuell forbedring

__________________
Min blogg: jannebl.blogg.no
" It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change" - Charles Darwin
JanneBL er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo - Dr. Hexeberg Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 13:55   #15
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: You made my day

Liker :d

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 23:04   #16
marionilona
Medlem
 
marionilona sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 124
marionilona er på en erverdig vei

Sv: You made my day

Opprinnelig lagt inn av JanneBL, her.

Så hyggelig! Alltid gøy med slike tilbakemeldinger Jeg opplevde faktisk noe lignende! har vært litt smådeppa i det siste, da vekta viser at jeg nesten har tatt av 10kg siden i fjor, men føler jeg ser akkurat like feit ut. Har nettopp startet blogg, og la ut noen bilder fra helgens kos. Fikk melding av en venninne jeg ikke har sett på flere måneder om hvor flott jeg så ut, og at jeg hadde blitt mye tynnere! Alltid gøy å høre Jeg fortalte dette til venninnen jeg har bodd med det siste året og etter å ha sett litt på bilder fra i fjor ble vi enige om at det var faktisk ganske stor forskjell!
Nå var jeg jo ikke akkurat kjempefeit før heller, men sunn var jeg ikke
samboeren min var så snill at hun fikset et lite før/etter bilde. Bilde til venstre er fra i fjor en gang, å det til venstre er fra forrige helg. Ser dere forskjell?

Du er en flott jente. Syns du var (nesten) like flott på "før-bildet" jeg da...

__________________
Besøk min blogg.

1. delmål: - 5 kg. CHECK!
2. delmål: Bmi på 24 (normalvekt).
marionilona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:58   #17
Perleblomsten
Medlem
 
Perleblomsten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 74
Perleblomsten er på en erverdig vei

Sv: You made my day

Opprinnelig lagt inn av JanneBL, her.

Så hyggelig! Alltid gøy med slike tilbakemeldinger Jeg opplevde faktisk noe lignende! har vært litt smådeppa i det siste, da vekta viser at jeg nesten har tatt av 10kg siden i fjor, men føler jeg ser akkurat like feit ut. Har nettopp startet blogg, og la ut noen bilder fra helgens kos. Fikk melding av en venninne jeg ikke har sett på flere måneder om hvor flott jeg så ut, og at jeg hadde blitt mye tynnere! Alltid gøy å høre Jeg fortalte dette til venninnen jeg har bodd med det siste året og etter å ha sett litt på bilder fra i fjor ble vi enige om at det var faktisk ganske stor forskjell!
Nå var jeg jo ikke akkurat kjempefeit før heller, men sunn var jeg ikke
samboeren min var så snill at hun fikset et lite før/etter bilde. Bilde til venstre er fra i fjor en gang, å det til venstre er fra forrige helg. Ser dere forskjell?

Du ser kjempebra ut,men kjenner til følelsen, tror man er like stor som før. Jeg har gått ned 11kg siden 1 april, og har tatt bilder nå for å sammenligne. Tror at siden jeg har gått ned så mye å fort så henger ikke hodet helt med, derfor følelsen av at man er like stor som før. Men godt å få tilbakemeldinger

Perleblomsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 23:09   #18
PePolly
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 22
PePolly er ny på veien

Sv: You made my day

For en fantastisk tilbakemelding å få! Jeg har tenkt mye på hvorfor vi ikke er flinkere å gi komplimenter når noen har gått ned i vekt. For min egen del så tror jeg det som ofte hindrer meg i å kommentere andres nedgang, er at jeg er redd for at vedkommende skal misforstå. At dersom jeg sier "jeg ser at du har gått ned i vekt, du ser kjempebra ut", - så indikerer jeg at de ikke så like bra ut før, eventuelt at det var på sin plass de gikk ned noen kilo. Så vil jeg ikke fornærme, eller tråkke feil, siden jeg selv vet at vekt er sensitivt. Samtidig så drømmer jeg virkelig om at noen skal si det samme til meg, at jeg ser slankere ut.. Da er det så mye enklere her inne på forumet, siden alle her er åpne om at de ønsker å gå ned i vekt, eventuelt vedlikeholde vekten etter nedgang. Den eneste gangen jeg har kommentert nedgangen til noen, utenom i nærmeste familie, var da jeg møtte en gammel klassekamerat som hadde tatt en sånn slankeoperasjon og diverse, og gått ned 120 kg. Da kjente jeg ham faktisk ikke igjen, og fikk helt sjokk når det gikk opp for meg at det var han.. han syntes bare det var morsomt hehe..

Nei, dette var en digresjon, men jeg stemmer i, - la oss bli flinkere med tilbakemeldinger, - også utenfor forumet!!

PePolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no