Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Fysen på no godt

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-11-09, 21:56   #1
cabby22
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 2
cabby22 er på en erverdig vei
Smile

Fysen på no godt

Ny på dette forumet!
Startet på Lørdag,vekt 105,litt ferdigretter fra fosseid og litt selvkomponert.Tungt på Lørdag og Søndag,men i dag er sulten borte.
Målet er 80 kg. Går det bra med Atkins bar mellom måltidene?

cabby22 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomp/fosseid Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 19:10   #2
Likevekt
Seniormedlem
 
Likevekt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 636
Likevekt har en fantastisk aura rundt segLikevekt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fysen på no godt

Opprinnelig lagt inn av cabby22, her.

Ny på dette forumet!
Startet på Lørdag,vekt 105,litt ferdigretter fra fosseid og litt selvkomponert.Tungt på Lørdag og Søndag,men i dag er sulten borte.
Målet er 80 kg. Går det bra med Atkins bar mellom måltidene?

Jeg spiser Fosseid, ren kur for øyeblikket. Hadde bra vektnedgang 1 uke på 1,5 kilo, til tross for noen atkinsbarer Så jeg tror jeg tåler det. Det går sikkert bra for deg også. Har lest her inne at noen opplever at det stopper vektnedgang. Man må nesten bare prøve seg frem!

Lykke til

__________________
Min journal




Likevekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 20:33   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Fysen på no godt

Hei,
De fleste her inne er vel enige om at Atkins barer er og ansees som krisemat, ikke noe man bør innta regelmessig. Mange reagerer på søtningsmidler, dvs det kan hindre vektnedgang i tillegg til at det også kan trigge søthungeren.
Nå har ikke jeg satt meg så nøye inn i Fosseides kosthold men jeg vet at når jeg får i meg nok fett i løpet av dagen så fyser jeg ikke på noe.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 20:40   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Fysen på no godt

Jeg spiste en del Atkins-barer i første uka med Foseid-mat uten at det hindret vekttap - det var i overgangsfasen til ketose, så fort den satte inn hadde jeg slett ikke behov for ekstra mat lenger. Spiste Foseid-mat i tre uker (uten å orke alle måltidene) før jeg ble litt redd for å bli fullstendig matlei og gikk over til å lage mat mer eller mindre etter ketolyse-prinsipper.

Det er helt sikkert individuelt hva man tåler og ikke tåler, men jeg tror altså ikke en bar eller tre er det verste å ty til i omleggingsfasen.

Av Foseid-maten syntes jeg forresten krem-dessertene, spesielt den cappucino-varianten, var så søtt og mektig at jeg slett ikke hadde behov for mer "godteri"...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fysen på noe godt/hekta på smoothie Sostråle Lavkarbo generelt 0 23-06-09 23:09
Så fysen på noe godt - tips? Mayella Ketolysekuren 9 22-11-07 22:30
Jeg er så FYSEN! Knubbelubba Spis deg ned i vekt med Skaldeman 26 01-10-07 10:45
Fysen Hedda:) Lavkarbo generelt 5 27-11-05 23:09
Hva gjør du når du er skikkelig fysen på noe godt ?? nøtta Generell diskusjon 11 08-09-05 22:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no