Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Proteinpulver, erstatning for mat?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-07-05, 00:27   #1
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

Proteinpulver, erstatning for mat?

jeg pleier å ta en proteinshakes istedet for mat når det er hektisk på jobb, går dette greit..?

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-07-05, 00:42   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Ja, hvis du har oppi litt bær og olje, så er det et fullverdig måltid

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-07-05, 00:46   #3
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

supert.. tenkte det ville være greit.

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-07-05, 22:43   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

...men ikke hver dag vel ???

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-07-05, 22:49   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

...men ikke hver dag vel ???

Ser ikke helt problemet med det, jeg

I mine smoothier, har jeg 3 egg, 100 g bær, 3 ss olje, 1,5 dl melk.

Om jeg hadde spist:
3 stekte egg
100 gram bær
2 ss olje på skje
sammen med et glass melk.. Så hadde jo alle vært fornøyde, sant? Og det er jo nøyaktig det samme

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-07-05, 23:06   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Mat er mat og pulver er pulver, - det var det jeg mente ..... Men så har jeg alltid vært i mot å erstatte matvarer med pulver..... bare min personlige mening.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-07-05, 23:17   #7
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Mat er mat og pulver er pulver, - det var det jeg mente ..... Men så har jeg alltid vært i mot å erstatte matvarer med pulver..... bare min personlige mening.

Joa, med pulver kan jeg skjønne argumentet ditt, men jeg snakket om "vanlige" smoothies

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-07-05, 23:25   #8
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

jeg er tilhenger av pulver av to grunner

- det er fysisk umulig å stappe i seg nok kyllingfilet til å dekke mitt behov for protein

- det er helt klart billigere pr gram å spise pulver enn kyllingfilet.

men, når det er sagt. pulver skal være TILSKUDD for å dekke opp for det man ikke klarer å få i seg gjennom et vanlig kosthold.

Sitat:

g pleier å ta en proteinshakes istedet for mat når det er hektisk på jobb, går dette greit..?

et fullverdig måltid består av prot/(kh)/fett, det vil derfor, som mofe sier, ikke være riktig å erstatte det med bare en prottis shake. allikevel er det mye bedre enn å spise pølse i brød (lompe for dere østlendinger), eller å la VÆRE å spise.

tips her er å anskaffe måltidserstatter. nå er det mulig at disse inneholder for mye kh for din diett, men her finner du i hvertfall et eksempel mealtech

hede (som sitter å slurper i seg sin fjerde prottis-shake for dagen. nam!)

__________________
KROPP&HELSE
hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 30-07-05, 23:27   #9
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av mofe

Ser ikke helt problemet med det, jeg

I mine smoothier, har jeg 3 egg, 100 g bær, 3 ss olje, 1,5 dl melk.

Om jeg hadde spist:
3 stekte egg
100 gram bær
2 ss olje på skje
sammen med et glass melk.. Så hadde jo alle vært fornøyde, sant? Og det er jo nøyaktig det samme

Det må jo være et helt greit måltid Mofe, dersom en har mange nok karbohydrater til rådighet. Går en på ketolysekuren (noe Chumpsy vil gjøre) blir snart dagsrasjonen brukt opp. Din smoothien kommer fort opp i over 15g karbohydrater, avhengig av hvilke bær en bruker. Da blir det jo ingenting igjen til grønnsaker!
Er ellers helt enig med Nille at "mat er mat og pulver er pulver", og ketolysekuren er også basert på mat.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 31-07-05, 00:35   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Var visst litt rask sist og glemte å sitere Chumpsy.... det var det innlegget jeg svarte på....

Min smoothie med 3 egg, 100 gr bær og 2-3 ss MCT olje (har ikke med melken som mofe har med. Brukte vanilje kesam tidligere men da ble det for mye karber) har 8 netto karber og er nok litt i meste laget på ketolysekuren ja.

Ellers er er Chumpsy's og Hede's situasjon litt forkjellig. Hede spiser mye mye mere karber enn de 15 Chumspy får på Ketolysekuren. Jeg er helt med på å supplere med proteinpulver slik Hede gjør. Men som han sier; han erstatter ikke måltider - det er kun et supplement for å få i seg mer proteiner. Det er noe jeg selv gjør når jeg trener. En proteinshake etter (30-40 gram), ene og alene fordi MHM og treneren min sier at jeg skal !! Det smaker ikke godt, men jeg tvinger det i meg..... I TILLEGG spiser jeg mine 3-5 måltider til dagen med skikkelig mat. Erstatter altså ingen måltider med shake, men tar gjerne en smoothie som frokost eller kvelds.....

*sa Nille der hun sitter en sen nattetime og nipper til sin SG (Slim Gin - slimline
tonic og gin....) mens hun leser Harry Potter.....og venter på at neglelakken på tærne skal tørke......*

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-07-05, 00:43   #11
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sitat:

Erstatter altså ingen måltider med shake, men tar gjerne en smoothie som frokost eller kvelds.....

Hm.. motstridende utsagn..? Eller bare jeg som ikke helt.. skjønner?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 31-07-05, 01:07   #12
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

jeg har tatt proteinshakes de siste mnd og har ikke tatt skade av det.. Det gjøre hverdagen enklere. samtidig er det rimelig dyrt med sunt mat...

pleier å ta en eller to shakes pr dag.. det inneholder jo proteiner...

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 31-07-05, 11:52   #13
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Chumpsy

jeg har tatt proteinshakes de siste mnd og har ikke tatt skade av det.. Det gjøre hverdagen enklere. samtidig er det rimelig dyrt med sunt mat...

pleier å ta en eller to shakes pr dag.. det inneholder jo proteiner...

Hei igjen Chumpsy!
Nei, du har sikkert ikke tatt skade av proteinshaken,- men skal du gå på ketolysekuren, så er den basert på mat. Det er viktig å følge kuren!
Greit nok at shaken inneholder proteiner, men hva annet innholder den?
Sund mat, ketolysekostmat, kan jo virke dyr kanskje, men du vil se at når du kommer i ketose vil du spise lite, så matbudsjettet blir slett ikke stort.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 31-07-05, 12:28   #14
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien
Smile

jeg mener ikke å være negativ.. men kritisk må jeg få lov til å være... har begynt idag... men reagerer litt på 4 måltider om dagen..


det er ikke rart man spiser mindre.. og da mindre kcal... jeg vet at når man kommer i ketose, så blir man ikke så sulten, og trenger sikkert ikke så mye mat...

jeg vet at man ikke skal telle... men hvis man hadde telt... da kommer man ikke opp i mange kcal om dagen.. og det er der jeg reagerer litt... de fleste som tar ketolyse er de som har mange kg å ta av.... og det er jo ikke rart at man tar av seg så mange kg i begynnelsen, pga lite kcal i totalen... selv om vi ikke teller...

jeg skal denne uka ta bort de negative tankene mine... og håpe at jeg går ned i vekt... det er akkurat derfor jeg beygnner på denne kuren...

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 31-07-05, 13:20   #15
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Chumpsy

jeg mener ikke å være negativ.. men kritisk må jeg få lov til å være... har begynt idag... men reagerer litt på 4 måltider om dagen..


det er ikke rart man spiser mindre.. og da mindre kcal... jeg vet at når man kommer i ketose, så blir man ikke så sulten, og trenger sikkert ikke så mye mat...

jeg vet at man ikke skal telle... men hvis man hadde telt... da kommer man ikke opp i mange kcal om dagen.. og det er der jeg reagerer litt... de fleste som tar ketolyse er de som har mange kg å ta av.... og det er jo ikke rart at man tar av seg så mange kg i begynnelsen, pga lite kcal i totalen... selv om vi ikke teller...

jeg skal denne uka ta bort de negative tankene mine... og håpe at jeg går ned i vekt... det er akkurat derfor jeg beygnner på denne kuren...

Hei Chumpsy!
Jeg synes slett ikke at du er negativ. Du er helt ny i det å tenke lavkarbo, og det er noe helt annet enn å telle kalorier. Derfor har du all grunn til å undre deg!
Mitt enkle råd til deg er derfor; glem alt som heter kalorier,- du skal ikke teller dem!
Du vil se at dettte er en helt annen kost enn en lavkaloridiett!
Regner med at du også har over 15 kg å ta av,- og det går fint selv om du spiser mye fetere mat enn ved en vanlig lavkaloridiett.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 31-07-05, 18:48   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Oppklaring til mofe ....

Vil ikke ta over denne tråden og starte noen diskusjon, må bare oppklare en misforståelse her:

Opprinnelig lagt inn av Nille

Erstatter altså ingen måltider med shake, men tar gjerne en smoothie som frokost eller kvelds.....

Opprinnelig lagt inn av mofe

Hm.. motstridende utsagn..? Eller bare jeg som ikke helt.. skjønner?

Mener du at proteinshake er det samme som smoothie ?? OK sdå får vi være enige om å være uenige da.

Pulver er pulver og mat er mat er det jeg mener.
Så derfor tror jeg du misforstår litt jeg Mofe. Jeg har allerede presisert at det var Chumpsy sitt innlegg jeg svarte på og ikke ditt. Jeg håpet at Chumpsy ikke ville erstatte maten på jobben med en proteinshake hver dag, - og derved spise færre måltider. Skulle sikkert ha forklart det mer detaljert.

Portein shake er pulver. Det er ikke mat. Proteinshake er helt OK tatt som tilskudd om man f.eks. trener og skal ha i seg noen hundre gram proteiner pr dag. FORDI det er klin umulig å spise så mye proteiner gjennom vanlig mat. Det er heller ikke greitt for de fleste å spise 40-50 gram "mat" protein rett før trening (trene på full mage er ikke helt bra) og det er ikke alltid man kan styrte til middagsbordet og spiser 30-40 gram protein innen en time etter trening heller. Så lenge man spiser minst 3 skikkelige måltider til dagen får man i tillegg i seg den maten kroppen og magen trenger. Tror de fleste som har levd på Nutrilett eller Cambridgekur i ukesvis uten annen mat kan bevite at magen ikke er udelt positiv til erfaringen.

Proteinshake med tillegg av egg, bær, oljer, yoghurt eller melk etc er ikke en lenger ren proteinshake. Hva den kalles kommer an på hva du har i den ! Det har jeg heller ikke forestillinger imot. I mitt hode er altså proteinshake shake av proteinpulver og vann/melk. Og ikkenoe annet.

En smoothie er heller ikke en proteinshake i ordets betydning så lenge den ikke inneholder pulver, men MAT.

Altså mat er mat og pulver er pulver...... skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå jeg......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-07-05, 19:01   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk


Chumpsy !
Jeg syns heller ikke at du er negativ. Du har masse nytt å forholde deg til. Og selv om du har drukket shaker 2 ganger pr dag i det siste og ikke hatt vondt av det - så er de kanskje, bare kanskje - (jeg presiserer ordet kanskje for å unngå misforståelser her) en av årsakene til at du heller ikke har hatt den helt store suksessen med vektnedgang ? Noen ganger må kroppen få noe å jobbe med for å forstå at den får mat. En shake glir nesten rett igjennnom og du får ubalanse i forholdet mellom proteiner, fett og karbohydrater når du erstatter vanlig måltider med dem.

På Ketolysekuren skal du spise MAT som Komkari sier. Og for at kuren skal virker MÅ du spise mat og passe spesielt på å få i eg nok grønnsaker. Du behøver ikke spise 4 måltider til dagen, det er helt OK med 3, - men du bør ikke la det gå mer enn 6 våkne timer uten at du spiser noe (SPISER, ikke drikker). Det kan være små mellom måltid som en liten ostebit, en cherrytomat eller to, en skinkskive..... Du skal ikke gå sulten. Om du gjør det riktig vil sultfølelsen og søtsuget forsvinne i løpet av et par tre dager, iallefall inne en uke. Spiser du riktig ifølge kuren får du i deg mer enn nok av kalorier, det er derfor du ikke behøver å telle kalorier !! Det er slik dietten er bygget opp !
Jeg teller ikke kalorier, men noen ganger når jeg sjekker, viser det seg at jeg har spist mye mer kalorier enn det jeg har trodd jeg har gjort. Ost og oljer er en medvirkende årsak ! Du tar altså ikke av på grunn av kaloriunderskudd, men på grunn av at kroppen brenner fett fordi den ikke lenger har karbohydrater å forbrenne.

Anbefaler at du leser boka godt før du begynner - der står det bra forklart. Og du behøver ikke væreredd for å spørre - hverken her eller på ketolysesiden til Torkil !

.... og jeg tror det hadde vært lurt å endre "kostholdsfilosofien" i profilen din fra Lindberg til Ketolyse. Ellers kan det nok bli noen misforståelser for nye lesere her....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-07-05, 19:31   #18
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hey Nille.. jeg bare skjønte ikke at shake var noe annet enn smoothie.. sorry!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 31-07-05, 19:34   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

OKi, så er vi enige allikevel da

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-07-05, 21:20   #20
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

la oss gi hverandre en STOR gruppeklem (den siste der er dingpot&hede)

__________________
KROPP&HELSE
hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 31-07-05, 21:31   #21
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blåbær-smoothie med proteinpulver Marianne Smoothies / drikke 2 26-05-10 09:56
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Proteinpulver med smak Gine Lavkarbo generelt 5 15-07-05 14:40
Proteinpulver rsy Kosttilskudd 16 14-04-05 14:54
Hvor mye proteinpulver oppveier høy karbo? Marianne Dr Lindbergs 22 20-09-04 16:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no