Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Lage lunsj til skolen

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-12, 23:18   #1
hansolo
Nytt Medlem
 
hansolo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Tønsberg
Alder: 39
Innlegg: 8
hansolo er på en erverdig vei

Lage lunsj til skolen

Hei alle,

Er helt ny på dette med lavkarbo, har alltid tidligere bare kjøpt et rundstykke og noe ost i kantina på skolen, men det går jo ikke når jeg skal kutte karbohydratene...

Så da tenke jeg at jeg kunne lage eggerøre og bacond f.eks. dagen før også ha det i kjøleskapet. Men så lurte jeg på, når jeg lager dette kan det ligge i samme matboks i kjøleskapet, eller må bacond ligge i en matboks og eggerøra i en annen?

__________________
Min nettside: www.w3senteret.com
hansolo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 23:21   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Lage lunsj til skolen

Hvis du liker baconet sprøstekt, burde det ikke ligge inntil eggerøren i hvert fall. Da kan det nok bli litt fuktig og mykt hvis det kommer endel fukt fra eggerøra. Utover det, er det bare å legge de i samme boks

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 23:30   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lage lunsj til skolen

Eller du kan lage omelett hvor alt uansett er sammen, feks?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 23:57   #4
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Lage lunsj til skolen

Du trenger ikke bruke flere matbokser. Hvis det er ting som ikke tåler å ligge sammen, putter jeg det i en liten frysepose sammen med det andre, så tar det ikke så mye plass.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 01:30   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lage lunsj til skolen

Kanskje du kan hente litt lunsj- inspirasjon fra denne tråden?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matpakker til skolen kamp Barns kosthold 4 12-09-10 12:44
Mat på skolen Tricky Generell ernæringsdebatt 11 25-08-09 19:53
Sukkerpress på skolen Annika Barns kosthold 3 20-09-06 18:49
Kosthold i skolen mofe Barns kosthold 14 05-05-05 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no