Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg er ny her og har nettopp startet ketolysekuren

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-08-05, 17:51   #1
Mizaguirre
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 6
Mizaguirre er ny på veien

Jeg er ny her og har nettopp startet ketolysekuren

Det er bare fire dager siden jeg startet med Ketosekuren. I dag har jeg svettet hele dagen, er det normalt å svette så mye??
Har ikke fått ketosestixene ennå så jeg vet ikke om jeg er kommet så mye igang med ketosen. Tror nok jeg er litt i gang siden jeg svetter så mye.

Broren min holder på med kuren og han gikk ned 8 kilo på tre uker. Nesten hele magen forsvann på han, derfor hiver jeg meg på kuren jeg også.

Soyabrødet var ikke godt, så jeg tror jeg skal prøve å lage "nabobrødet" Men det er veldig lite jeg spiser brød nå.
Før gikk jeg stadig og småspiste forskjellig og var stadig sulten.

Sultfølelsen er forsvunnet , og jeg klare meg med tre måltider om dagen. Dette virker som en helt utrolig flott kur. Har mye fett rundt magen, og håpet er at mye forsvinner under kuren.....

Det var litt om meg, flott at jeg kom over dette forumet!!

Mizaguirre

Mizaguirre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-08-05, 19:18   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Velkommen!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-08-05, 19:57   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Velkommen Håper du oppnår målene dine

(..også vil jeg anbefale pilatestrening for å stramme opp magemusklene -og alle andre muskler,- utrolig hvilken holdning en får av den treningen...)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 25-08-05, 20:20   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei og velkommen !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-08-05, 22:17   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

[quote=Mizaguirre]Det er bare fire dager siden jeg startet med Ketosekuren. I dag har jeg svettet hele dagen, er det normalt å svette så mye??
Har ikke fått ketosestixene ennå så jeg vet ikke om jeg er kommet så mye igang med ketosen.

Hei
Og velkommen.
Jeg må bare beklage, at du ikke har fått stix. Hvis du har bestillt på www.ketolyse.no , skyldes det, at ketolysetabletter har vært utsolgt på grunn av ; ombygging og ferie på tablettfabrikken kombinert med en uventet stor etterspørsel på ketolysepårodukter i sommerferien. Alle ordrer med tabletter blev lagt på is til i går.
I går ettermiddag fikk vi tablettene og alle ordrer fra før 24/8 blev sendt avgårde kl 21 i går kveld. Du har stixene før helgen tipper jeg.
Lykke til med ketolysekuren.
Svettingen vil gi seg etterhvert.Husk mineralvann og evt litt seltin de første ukene, kroppen mister en del salt før den venner seg til ketosen, og uten disse salter blir man trøtt og slapp. Når fettet rundt magen etterhvert forsvinner, vil magemusklene komme til syne, med litt trening i tillegg, vil de bli riktig flotte, se etv billedene i Vi Menn nr 22
Det er litt av en forskjell.
Vennlig Hilsen
Torkil P. Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-08-05, 22:51   #6
Mizaguirre
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 6
Mizaguirre er ny på veien

Jeg har pilatesDVD og har nettopp begynt å trene den. Effektiv trening er det, og jeg trenger virkelig å bli litt mykere i leddene samt få vekk magen.

Torkil,jeg bestilte stix og tabletter først i kveld, så det spørs om jeg har det til lørdag.
Regner med mandag eller tirsdag neste uke. Har en bror som har disse stixene, så jeg tenkte jeg skulle spørre om jeg fikk en av han og ta en test.....
Soyaprotein kjøpte jeg i sverige for to uker siden. brødene klarer jeg nesten ikke å spise, så jeg skal prøve den grove utgaven.

Hadde venninnekveld i kveld, og lagde vafler. De var kjempegode. tok en dert kardemomme oppi også. lagde dobbel røre, men kuttet et egg og en dl rømme. og tok to spiseskjeer vann ekstra og en spiseskje protein ekstra.

Mizaguirre

Mizaguirre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-08-05, 23:00   #7
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mizaguirre

Jeg har pilatesDVD og har nettopp begynt å trene den. Effektiv trening er det, og jeg trenger virkelig å bli litt mykere i leddene samt få vekk magen.

Torkil,jeg bestilte stix og tabletter først i kveld, så det spørs om jeg har det til lørdag.
Regner med mandag eller tirsdag neste uke. Har en bror som har disse stixene, så jeg tenkte jeg skulle spørre om jeg fikk en av han og ta en test.....
Soyaprotein kjøpte jeg i sverige for to uker siden. brødene klarer jeg nesten ikke å spise, så jeg skal prøve den grove utgaven.

Hadde venninnekveld i kveld, og lagde vafler. De var kjempegode. tok en dert kardemomme oppi også. lagde dobbel røre, men kuttet et egg og en dl rømme. og tok to spiseskjeer vann ekstra og en spiseskje protein ekstra.

Mizaguirre

Hei
Bestillte du i går kveld, blev produktene sendt i dag til morgen og du har dem i morgen eller lørdag.
Prøv pizza i " Slank med ketolysekuren" den er kjempegod , synes i hvert tilfelle jeg,.
MVH
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-08-05, 23:02   #8
Oda
Medlem
 
Oda sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Australia
Alder: 41
Innlegg: 78
Oda har en fantastisk aura rundt segOda har en fantastisk aura rundt seg

Hei og velkommen!
Det at sultfølelsen har forsvunnet er ett godt tegn på at du nok er i ketose (nesten bedre enn stixene).
Lykke til!
Klem

Oda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-08-05, 23:58   #9
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Mizaguirre

Det er bare fire dager siden jeg startet med Ketosekuren. I dag har jeg svettet hele dagen, er det normalt å svette så mye??

Velkommen Mizaguirre!
Gratulerer med flott valg! Ja, kuren er kjempefin, men som du sikkert har fått med deg må den følges! Det er viktig å lese boken! Der står det bl.a. at økt svetting er vanlig de første to ukene,- så tørk svetten og hold ut!
Viktig informasjon finner du også på www.ketolyse.no
Lykke til!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 26-08-05, 08:22   #10
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Velkommen til et flott og positivt forum, og lykke til med Ketolysekuren!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 26-08-05, 22:15   #11
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Hei og velkommen

Etterhvert vil du merke veldig godt at du er i ketose uten å sjekke med stix. Jeg for min del opplever at jeg tørster ekstra, anderledes smak i munnen og hetetokter (jaffal pittelitt )

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-08-05, 11:51   #12
Mizaguirre
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 6
Mizaguirre er ny på veien

Syntes ikke jeg svetter så mye idag som jeg har gjort. Det er mest like etter måltider og når jeg drikker grønn te. Men drikker mye grønn te nå !!

Mannen min følger også kuren. Han har veid seg en gang og gått ned to kilo, merker at buksen er videre allerede.... jeg har ikke veid meg, må ut å kjøpe ei vekt.

Det er flott å ha dette forumet også. Spiser mye salat - savner slett ikke brød og poteter, poteter har jeg aldri vært glad i

Fikk ikke pakken fra ketolyse idag, men da er den jo her over helga!
Skal prøve pizzaen i dag!!

God helg!

Mizaguirre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-08-05, 12:38   #13
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mizaguirre

Syntes ikke jeg svetter så mye idag som jeg har gjort. Det er mest like etter måltider og når jeg drikker grønn te. Men drikker mye grønn te nå !!!

Jeg tror det nok har med at du nettopp har spist - og at forbrenningen da går opp = svetting. Og grønn te har jo også den effekten at den setter i gang forbrenningen. Aldri tenkt på dette før, men høres jo logisk ut..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no