Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vektnedgang per uke?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Se resultatene: Hvor mye går du ned i uken?
0-300 g 18 27,69%
300-600 g 16 24,62%
600-900 g 16 24,62%
900-1200 g 9 13,85%
1200 g- og oppover 6 9,23%
Deltakere: 65. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-08-09, 00:14   #1
mariam2111
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 34
Innlegg: 10
mariam2111 er på en erverdig vei

Vektnedgang per uke?

Hei
Lurer veldig på hva dere som har gått på lavkarbo en stund går ned i uka?sånn ca? Har gått på lavkarbo, egentlig egenkomponert som jeg syns funker fint, i litt over 2 mnder. Har gått ned ca 1 kg per uke, utenom de siste 2-3 ukene der jeg har skeia ut en del, men som følger heldigvis stått stille på vekta og ikke gått opp. Etter forskjellige innlegg her inne virker det som at det er sjeldent folk går ned såpass mye i uken og er derfor veldig nyskjerrig på om det er "normalt" eller ikke.

__________________



mariam2111 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 09:20   #2
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Vektnedgang per uke?

Når jeg har regna ut snittet mitt har jeg gått ned 700g i uka

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 09:33   #3
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vektnedgang per uke?

11 kg på 10 uker så langt. Men jeg tror, ut fra det jeg har lest, at de første kiloene går lettere enn de siste... så jeg blir ikke skuffet om det går saktere heretter.

Det har forresten gått i rykk og napp. Noen uker null endring, noen uker litt opp, og noen uker mye ned... selv om kostholdet har vært rimelig stabilt hele veien.

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 10:07   #4
Cornelia
Medlem
 
Cornelia sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 298
Cornelia er ny på veien

Sv: Vektnedgang per uke?

Jeg gikk ned 2 kg første uken, men nå har jeg bare gått ned ca. 0,5 kg på 3 uker... litt kjipt.
Men jeg gir meg ikke!
og det føles faktisk som om jeg har gått ned noen cm alikevel, selvom vekta står ganske stille.

__________________


Cornelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 12:32   #5
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Vektnedgang per uke?

Går ned i gjennomsnitt 630 gram i uken......

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 14:14   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vektnedgang per uke?

Etter at jeg pådro meg noen kg igjen i ferien, så har jeg da klart bragden å gå ned 190g i snitt i uka Siden februar...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 15:47   #7
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Vektnedgang per uke?

Har variert litt, noen ganger stått stille, noen ganger litt ned, noen ganger mye ned, og noen ganger litt opp... Har i snitt gått ned 1 kg i uka (sett bort fra ferien med en del opp, og nesten alt ned igjen nå)

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 23:58   #8
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vektnedgang per uke?

Det går veldig i rykk og napp her også... Første 2 ukene gikk jeg ned 5,5 kilo, uke 3 sto vekta helt stille, uke 4 ned 2 kilo til. Uke 5 står vekta stille (kanskje litt opp) men jeg har skeia ut i 3 dager med bryllupskake og pizza

  Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 04:06   #9
Mr. Muscle
Medlem
 
Mr. Muscle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Innlegg: 234
Mr. Muscle er ny på veien

Sv: Vektnedgang per uke?

Jeg har nå gått på lavkarbodiett i 4 uker. Har gått ned 14kg, men en på min size går raskere ned de første ukene enn mindre personer.
Siste uka trykket jeg i trynet 2 pakker med sukkerfri tyggegummi (hadde et lite kick etter noe søtt). Dagen etterpå oppdaget jeg at jeg hadde gått opp 0,5kg. Dette tok 3 dager før forsvant igjen og jeg begynte å gå ned i vekt på ny.
Moralen er vel å ikke spise sukkerfri tyggegummi ettersom sorbitol og xylitol har en glykemisk index, i motsetning til aspertam

Uansett var dette uten fysisk aktivitet denne perioden, men jeg må vel få ræva mi til et treningssenter skal denne hastigheten opprettholdes?
Uff, trening er gørr kjedelig og et tiltak av dimensjoner.

__________________


Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 09:28   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vektnedgang per uke?

Opprinnelig lagt inn av Mr. Muscle, her.

Uansett var dette uten fysisk aktivitet denne perioden, men jeg må vel få ræva mi til et treningssenter skal denne hastigheten opprettholdes?
Uff, trening er gørr kjedelig og et tiltak av dimensjoner.

Det finnes mange former for trening, så et eller annet sted finnes det nok noe so du liker
Trening trenger ikke være å pese over maskiner på et senter, selv om det er det de fleste gjør

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 22:20   #11
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Vektnedgang per uke?

Et tips, mange har hatt bra resultat med rockering! Jeg har bestilt meg nå og venter spent

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 22:25   #12
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Vektnedgang per uke?

Jeg har gått ned ca 1/2kg i uka, og det s*nes jeg er kjempebra!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 14:20   #13
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Vektnedgang per uke?

Starta med mine 179cm på 88kg for 4 uker siden, og veier i dag ca. 83. Litt opp og ned, for har vært lat med maten de siste dagene, og samboeren var i Sverige på fredag så godisposen ligger på bordet.

Ser lyst på utsiktene denne sommeren, kanskje jeg endelig får magerutene jeg føler jeg har fortjent! (Har tross alt trent kampsport og/eller styrke nesten hele livet.) Får jeg i meg en haug fett, godt med proteiner og en frisk salat om dagen er ketostixen på 50-100 og fettet smelter av. Sprekker jeg og spiser godis blir jeg "vannete" og slapp i fisken, og bruker et par dager på å finne tilbake til den gode ketosen.

Hadde man bare hatt en personlig ketose-kokk som kunne tilberede alle dagens måltider så hadde dette vært a walk in the park! *sukk* :P

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 21:46   #14
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vektnedgang per uke?

Jeg har vel gått ned gjennomsnittlig 400 gram i uken. Er fullstendig trofast mot ketolysekuren,men kiloene sitter veldig hardt. Det har dessverre blitt altfor store mengder med mat nå i påsken

Håper det løsner litt mer snart så jeg får sett 7-tallet

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vektnedgang Kokkå Spørsmål og svar 2 23-02-09 15:48
Vektnedgang mortil2:) Spørsmål og svar 2 23-02-09 15:19
Rar vektnedgang ... Sense Ketolysekuren 1 06-07-08 21:25
Vektnedgang lille74 Ketolysekuren 2 03-02-08 08:40
vektnedgang og selvfølelse firth Mer enn 30 kg overvekt 55 24-07-06 13:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no