Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Vært i et Afrika? Fortell!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-06-06, 18:10   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Smile

Vært i et Afrika? Fortell!

Jeg har alltid hatt lyst til å besøke Afrika - spesielt sør for Sahara.

Så jeg tenkte på at hvis noen av dere har vært i et land, hvilket som helst, om dere ville dele erfaringer og opplevelser? Hva dere har gjort, om det var typisk turist-reise, om dere reiste på egenhånd, gjennom jobb, eller gjennom et humanitært prosjekt.

Drømmen min er å være i et land der nede over en lengre periode (noen måneder). Dra på safari, bo hos en lokal typisk familie - samtidig som jeg driver med en eller annen form for humanitært arbeid. (Type hjelp til selvhjelp, gjerne undervisning av barn og/eller kvinner.)

Uansett - har du vært i et afrikansk land, please share! Gjerne med bilder og linker og alt som er.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-06-06, 18:32   #2
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Vært i et Afrika? Fortell!

jeg har kun vært i egypt og marokko, begge oppfor sahara. men veldig kjekt begge plassene. enorm kontrast på rik/fattig.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-06, 18:42   #3
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Vært i et Afrika? Fortell!

Jeg har vært i Sør Afrika, og det var helt FANTASTISK! Var på safari i Krugerparken, i cape town noen dager og kjørte langs kysten opp til Durban. Jeg har reist en god del, og dette er mitt absolutte favorittsted. Folkene, naturen, kulturen; det går nesten ikke ann å BESKRIVE det. Jeg liker å dra til nye steder hver ferie, men jeg kan garantere deg at til Sør Afrika, dit skal jeg mange, mange ganger. Det er det eneste stedet jeg FULLSTENDIG har forelsket meg i, og jeg har vært over store deler av Asia, stort sett hele usa, hele europa, maldivene, mauritius, karibien, you name it. (Ikke australia) Sør Afrika er landet som har ALT.

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-06-06, 21:35   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Vært i et Afrika? Fortell!

Seychellene

Det er Afrika, men føles ikke som Afrika. Det føles litt karibisk
Helt fantastisk!! (ikke at Afrika er negativt, da )

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-06, 01:23   #5
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Vært i et Afrika? Fortell!

Jeg har bodd 2 år i Afrika, i Kongo midt på ekvator

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-06, 02:09   #6
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Vært i et Afrika? Fortell!

Opprinnelig lagt inn av Melania

Jeg har bodd 2 år i Afrika, i Kongo midt på ekvator

Og der opplevde du.....

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som er/har vært med på easylife her?? Atlje Spørsmål og svar 5 07-02-06 18:15
Har vært hos tannlegen ! Nille Lavkarbo generelt 6 31-12-04 12:43
jeg har vært så sulten idag og i går... skjønner det ikke Iset Induksjonen 2 23-02-04 18:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no