Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Bio-serien

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-12-05, 08:38   #1
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Bio-serien

Hvordan er den egentlig? Det var det eneste jeg fikk tak i av C-vitamin på medisinutsalget her, og jeg har også Bio-E, Bio-Magnesium og Bio-Krom. Er den bra?

  Svar med sitat
Gammel 02-12-05, 08:53   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bio-serien

Jeg tror den er ganske bra ja. EAT anbefaler og selger også denne serien.
Vi fikk 40 % avslag på ALT i Bio-serien i noen år da jeg jobbet i Life, så jeg har brukt en hel del av de produktene, kan man si hehe.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-12-05, 14:07   #3
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Bio-serien

Bio-serien har helt vanlige tilskudd. Ikkeno' hokus pokus. Heller ikke noe imponerende. Det går an å få tak i mye bedre tilskudd for en lavere penge. Biosym har f.eks en imponerende kvalitet sammenlignet med prisen. Solaray er vel kanskje hakket bedre igjen, men er til gjengjeld mye dyrere. Berthelsen er litt samme greia som Bio. Enkelt og kjemisk. Nature's Sunshine har jeg ikke vurdert engang, og Synergy Line er latterlig dyrt. Hvis du har mulighet til å velge et annet C-vitamin, så er sikkert ikke det dumt. Bio Care har et veldig bra tilskudd som heter Mixed Ascorbates. Men sånn alt i alt så er det ikke sikkert du merker noen forskjell.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 02-12-05, 14:13   #4
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bio-serien

Det er det som er problemet. Jeg har ikke mulighet til å velge noe annet.

  Svar med sitat
Gammel 02-12-05, 14:27   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bio-serien

Opprinnelig lagt inn av themonk

Synergy Line er latterlig dyrt.

Enig!! Kjempebra tilskudd men herregud for en pris!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-12-05, 16:14   #6
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Bio-serien

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Det er det som er problemet. Jeg har ikke mulighet til å velge noe annet.

Da er jo valget enkelt.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
TV3's julekalender - serien Tjuefjerde Iset Generell diskusjon 4 23-11-05 18:30
Multivitamin Bio Balanse vs Solary Spektro Tidligere bruker Kosttilskudd 1 12-09-05 16:58
Bio Drain mabe Kosttilskudd 3 28-03-05 15:32
Bio soft lady MHM Kosttilskudd 9 19-03-05 17:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no