Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-08-13, 01:08   #76
LillemyDesign
Juniormedlem
 
LillemyDesign sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Fræna
Alder: 45
Innlegg: 48
LillemyDesign er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Hadde jeg hatt peng så hadde jeg dratt til coluseumklinikken og fått det fikset, men det har jeg ikke desv. Er ganske overbevist på at nedre rygg prob kommer av magen, men det blåste de av. Kun fastlegen min som støtter meg i det

__________________
LillemyDesign er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo tester ;) Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 13:13   #77
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Jaja, da var konsultasjonen over og jeg fikk avslag. Han mente at de ikke var store nok og at hvis han skulle ta noe, så hadde han tatt toppen 250 gr fra hver ellers så hadde jeg blitt flatbrystet. Og det blir ikke dekket. Og så mente han at puppene var helt i stil til mine 32 år, kanskje litt mer heng enn vanlig men ikke mer enn hvis jeg hadde født... Litt skuffet, litt lettet men også på en måte fornøyd for han syns brystene mine var helt fine. Litt rart det... Nå får jeg tenke litt framover og se om jeg kanskje vil gjøre det for egen regning. Og så skal jeg gå og spandere noen gode, dyre og fine bh-er på meg selv. Har liksom utsatt det i tilfelle jeg skulle opereres...

250 gr fra hver pupp, det er da ikke nødvendig når man kan søke f. eks Sørlandsparken der de bare fjerner noen gram og kaller det reduksjon.
Be legen din sende henvisning dit du

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 14:46   #78
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

250 gr fra hver pupp, det er da ikke nødvendig når man kan søke f. eks Sørlandsparken der de bare fjerner noen gram og kaller det reduksjon.
Be legen din sende henvisning dit du

Er du sikker på at det fortsatt er sånn? Har hørt at de skjerpet reglene for en stund siden. Men, har kommet fram til at jeg skal vente litt uansett. Han legen ga meg litt mer selvtillit så får jeg se etterhvert når vekta har stabilisert seg helt og styrketreningen har gjort sitt!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 13:35   #79
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Så godt å høre at du er fornøyd med Sørlandsparken, har bare hørt godt om de .

Legen min har sendt henvisningen. Ventet du til Sørlandsparken kontaktet deg eller tok du kontakt selv? Legen min mente at jeg ikke trengte å legge ved bilder eller brev (slik Kitt foreslo), skal jeg ettersende disse? Hva synes du som har erfaring fra Sørlandsparken ?

Det tok bare to uker fra legen min sendte henvisning og til jeg ble innkalt til konsultasjon. Legen min gadd heller ikke å se på hengehuden min før han sendte henvisningen, for det er kirurgene på Sørlandsparken som tar avgjørelsen videre. Jeg sendte ingen bilder.

Jeg er kjempefornøyd med både operasjonene og klinikken, de er helt fabelaktige og det føles veldig trygt å kunne kontakte dem døgnet rundt etter operasjonen, om det skulle være noe.

Noen ganger kan det være litt ventetid på å få dekket operasjon, pga. at de jo er en privatklinikk som har avtale med det offentlige, og får tildelt et visst antall forskjellige operasjoner i året.


Lykke til

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Må man bytte fastlege om man flytter til en annen kommune? Timiane Generell diskusjon 11 09-07-11 22:33
Ny fastlege takk - Stavanger eller deromkring indi Generell diskusjon 1 16-06-11 11:16
Håpløs fastlege og blodprøve Adriane Fysisk og mental helse 18 09-06-11 12:31
Tips om LCHF-vennlig fastlege i Bærum? krb Spørsmål og svar 0 02-06-10 11:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no