Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-06, 12:42   #26
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje

nei det var så langt fra koffert så det går an.

tror det er fjonken som tenker koffert

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 12:53   #27
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?

Ja men det gjør Fjonken alltid.. infisert av morovirus også i pervers form.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 13:08   #28
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?



den har jeg og, den perverse formen av morro virus. men ikke nå når jeg er syk. da er den skrudd av, ikke vet jeg hvorfor. jaja

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 21:07   #29
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?

hvor ble det av all sjokoladen da??

Jeg har forresten prøvd å bestille fra teaandcoffee.no Og ikke fått det!!? ikke fått svar på mail heller..lureri.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 22:17   #30
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?

Ja, dette er jo egentlig en sjokkistråd...
Jeg har forresten bestillingsvegring. Jeg stoler ikke helt på nettbutikker. Er så mye useriøse aktører ute å går. Man kan lett bli lurt.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 22:38   #31
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?

Fikk du bestilt ThicknThin Starch, fjonken? I såfall så du kanskje på sammen nettside noe som het carb slim bites - det er min favoritt, i alle utgavene. De er bare NYYYYDELIGE! www.netrition.com, de er fra breakthough nutrition, tror jeg det heter, selskapet som lager dem. NULL karber - NULL!

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 22:55   #32
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?

Veit du AnnaV at min maskin totalt faller sammen hver gang jeg forsøker meg på netthandel.. Enten har gubben snikinnlagt en shoppevern eller så har maskinen min shoppevegring. Fåkke til noe som helst jeg..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-03-06, 21:41   #33
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?

Hm - snodig. Men kanskje like greit med tanke på alt jeg kjøper på nett - det blir jo mye penger som forvinner ut i intet med tanke på frakt og toll på ting fra utlandet, hehe...

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 18:43   #34
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?

Opprinnelig lagt inn av themonk

I Tyskland.

Eller her: http://www.chocolats-de-luxe.de/domo...2e98bb08a440b4
Eller her:
http://www.berliner-kaffeeroesterei....ba5c7a29b72d90

De sender i posten for en liten sum.


Og en liten sum er?...
Lønner det seg å kjøpe flere her i forhold to porto?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 18:50   #35
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?

Prøvde å legge inn en bestilling nå, men fikk bare opp(så godt jeg forstod på tysk), at de ikke sender til Norge?...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-06, 09:39   #36
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?

Joda, de sender til Norge hvis du sender mail til dem. De kan engelsk også. Jeg mener å huske at jeg betalte 17 Euro i frakt... og da var det en diger pakke jeg fikk. Ikke glem at moms og toll kommer i tillegg.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 29-08-06, 10:32   #37
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?

The Monk: de selger chacao-sjokoladen på Ultra.

Hvis jeg ikke har sett feil da, de lignet iallefall veldig.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-08-06, 17:08   #38
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?

Opprinnelig lagt inn av Iset

The Monk: de selger chacao-sjokoladen på Ultra.

Hvis jeg ikke har sett feil da, de lignet iallefall veldig.

What? Nææh... Det tviler jeg sterk på. Hvilken Ultra da? Den nye på Hinna? Jeg var det for en måneds tid siden, og da hadde de den ikke i alle fall. Har ikke hørt om noen som importerer den til Norge. Da ville jeg blitt glad i så fall

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 29-08-06, 18:51   #39
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Den beste sukkerfrie sjokoladen er...?

min favoritt sjokkis er perlege, de har vanlig "melkesjoko", med kremet fyll, og pistaje osv. kjøpes på ultra, de er bare best...

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Te-Tråden Aline Lavkarbo generelt 76 12-08-07 10:10
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Bilen og føreren HP Livets lyse side 1 13-05-04 22:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no