Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-02-08, 16:45   #1
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Nå har jeg vært på butikken, og er litt irritert! ... dere veit ... dagen startet ikke sååå bra

Jeg er sååå lei av disse som står rett uten for kassene og skal selge, vise, gi bort noe... Jeg er IKKE interisert! Prøver så godt jeg kan bare overse, holde på med mitt for at de skal forstå at jeg ikke er interisert,,, men klarer dem å la deg være? Nææææ... Så sier jeg først forsiktig at jeg ikke er interisert, så maser dem litt til, også prøver man igjen å si at " det spiller ingen rolle, jeg er uansett ikke interisert"... så kommer DET ER GRATIS frasen... og da... Ja, DA er jeg faktsik blitt irritert!

Når de står på disse standene sine, har de stor plakater, er jeg interisert klarer jeg fint å gå bort.

Det var LETT i reservere seg for telefoonsalg, men hvordan skal man slippe dette.

Eneste for meg... MENY i drammen... blir lenge til dere ser meg pga denne U-tingen.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 16:52   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: agresiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Skjønner deg

Prøver slike å prate til meg, svarer jeg NEI med STORE BOKSTAVER! ( Altså høyt og og med mørk stemme )

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 16:52   #3
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: agresiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Helt enig!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 16:56   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: agresiv reklame/salgstriks utenfor butikken

dere er så flinke... går alltid med en litt vond klump i magen tilslutt jeg.

ÆSJ... dumt at dem skal få ødelegge dagen min sånn.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 17:00   #5
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: agresiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

dere er så flinke... går alltid med en litt vond klump i magen tilslutt jeg.

ÆSJ... dumt at dem skal få ødelegge dagen min sånn.

Hmm, for min del synes jeg det er mye bedre de står på butikkene, enn at de ringer meg. Har ingen problemer med å si nei til disse selgerene.

Hvis det er strømselgere, kan jeg f.eks svare at jeg allerede har Norges billigste strøm. Da blir de litt paffe. Og før de rekker å spørre om hvilket selskap er jeg langt borte.

Eller: Jeg bruker Trondheim E-verk. De er ganske dyre, men strømmen dere er mye bedre

Eller så er det jo bare å gå forbi.

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 17:12   #6
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: agresiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Når jeg blir stoppet slik så har jeg alltid deres vare, har deres mobilabonnement, er kunde allerede osv. Da er jeg ikke interessang og de lar meg gå videre uten noen mas

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 17:12   #7
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: agresiv reklame/salgstriks utenfor butikken

jepp, kunne ønske det var så lett å bare gå forbi.

-jeg er "desverre" oppdratt slik at jeg skal svare på tiltale, derfor får jeg litt støkk i meg når jeg ikke gjør det, eller hvis jeg føler meg uhøffelig.

syns det kjempe enkelt å bli kvitt telefonselgere... noen få tastetrykk.

men få disse folka til å ta ett nei takk for et nei takk det klarer jeg ikke

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 17:16   #8
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: agresiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Det er lettere å juge enn å si nei i enkelte tilfeller (selger-tilfeller)

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 17:35   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: agresiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Årh jeg irriterer meg med deg, Distrea. Faktisk blir jeg av og til så irritert at jeg snur og går i en annen butikk. Skjønner ikke butikkene at dette er dårlig reklame for dem, eller har de ikke noe de skulle ha sagt? Jeg haaater disse salgsgreiene! Jeg har vært ute for et par greie selgere men 4000 møkkaselgere, frekke som fy! Det koker i meg!
Jeg foretrekker helt klart telefonsalg. Da kan jeg bare legge på eller la være å ta telefonen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:53   #10
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: agresiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Opprinnelig lagt inn av Goggen, her.

Eller: Jeg bruker Trondheim E-verk. De er ganske dyre, men strømmen dere er mye bedre

Hehe, den var bra

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 22:14   #11
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Her vi bor er det lite med slike selgere, en fordel med å bo på bøgda, kanskje?

Men, om de maser på meg, sender jeg dem sinna-leppa mi, det pleier å funke

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 22:15   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Opprinnelig lagt inn av Max, her.

Men, om de maser på meg, sender jeg dem sinna-leppa mi, det pleier å funke

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 22:17   #13
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

hehe... skulle gjene sett denne sinnaleppa så jeg har noe å øve på

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 22:24   #14
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

hehe... skulle gjene sett denne sinnaleppa så jeg har noe å øve på

Nå, jeg er ikke sikker på om du hadde tort *ler*

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 22:43   #15
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

hehe... kankje ikke... jeg er litt pinglete, men hvis jeg veit den ikke er til meg, DA tåler jeg det

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 22:48   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Jeg enten

a) later som jeg ikke ser eller hører dem
b) går langt utenom

og JA, de irriterer meg.

Leste også et eller annet sted at forbrukerrådet advarer mot å kjøpe av selgere utenfor butikker/kjøpesentre. Som regel er ikke tilbudet så godt som de påstår når en leser den lille skrifta !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 00:15   #17
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Jeg er kjempedårlig til å si nei. Har bestilt mange forskjellige abonement, blitt kunde i ulike selskap, og blitt fast giver til mange organisasjoner på denne måten. Ofte har jeg klart å rette det opp med å avbestille like etterpå, så jeg har heldigvis ikke tapt så mye penger på det.

Er heldigvis blitt flinkere i det siste, bruker samme trikset som Georgine. Det er det eneste jeg får til. Liker ikke å være streng, selv om det kanskje er mer ærlig.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 01:20   #18
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Jeg ble engang stanset av en fra Elixia. Hun kvidret imot meg med ordene; "Heeeei, hvordan går det med treningen a?" Jeg ble så irritert så jeg brølte tilbake; "Det har du f........ ikke noe med!" Hmm - noe av vreden hadde vel også årsak i at hun skikkelig ramte et ømt punkt!!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 04:33   #19
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

Jeg ble engang stanset av en fra Elixia. Hun kvidret imot meg med ordene; "Heeeei, hvordan går det med treningen a?" Jeg ble så irritert så jeg brølte tilbake; "Det har du f........ ikke noe med!" Hmm - noe av vreden hadde vel også årsak i at hun skikkelig ramte et ømt punkt!!

Kongemelding, Eva!!!

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 09:28   #20
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Jeg går bare rett forbi og later som jeg ikke ser og hører de. Og når jeg betaler i kassen sier jeg ifra at de mister meg som kunde om de fortsetter å tillate selgere å stå ved inngangen. Tror at om mange nok sier ifra, så blir det slutt på maset

bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 09:49   #21
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

Jeg ble engang stanset av en fra Elixia. Hun kvidret imot meg med ordene; "Heeeei, hvordan går det med treningen a?" Jeg ble så irritert så jeg brølte tilbake; "Det har du f........ ikke noe med!" Hmm - noe av vreden hadde vel også årsak i at hun skikkelig ramte et ømt punkt!!

HAHAHA jeg ler meg ihjel, vært flue på veggen der!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 10:42   #22
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: agresiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

-jeg er "desverre" oppdratt slik at jeg skal svare på tiltale, derfor får jeg litt støkk i meg når jeg ikke gjør det, eller hvis jeg føler meg uhøffelig.

Skjønner godt hva du mener. Tenk heller slik at hvis du svarer et tydelig men vennlig "Nei takk", så er det ikke du som er uhøflig hvis de ikke tar deg alvorlig.

Da kan du jo eventuelt følge opp med "Unnskyld, men hørte du ikke at jeg sa nei takk?". Gir de seg ikke da er jo ikke høflighet noe mer du behøver å bekymre deg for!



-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 11:48   #23
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Jeg bruker å gå rett forbi og ikke se på de. Om det ikke funker og de kommer likevel og skal f.eks ha meg til å bytte mobilabonnement - så sier jeg at jeg har det billigste. Jasså, sier de da. Hvilket abb. da? Det er gratis, sier jeg og går.
Kvier meg ikke for å lyve i slike sammenhenger. Faktisk så ønsker jeg flere ganger at de faktisk kommer til meg slik at jeg kan avfeie de.

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 11:51   #24
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: agresiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

-jeg er "desverre" oppdratt slik at jeg skal svare på tiltale, derfor får jeg litt støkk i meg når jeg ikke gjør det, eller hvis jeg føler meg uhøffelig.

DET er jeg også, men jeg lar ikke folk få behandle meg som de vil likevel. Om jeg har sagt at jeg ikke er interessert og de ignorerer det så er det jo ikke jeg som er uhøflig - det er jo de.

På den andre siden så har jeg tatt til meg litt dr. Phil-psykologi akkurat der. Jeg er voksen og kan selv bestemme hva jeg vil gjøre med livet mitt. Når jeg var barn så var jeg barn, men nå er jeg voksen og kan bestemme selv. Så det så.

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 14:47   #25
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Agressiv reklame/salgstriks utenfor butikken

Jeg har kjøpt mobil ab. og Kosttilskudd hos slike selgere uten problem, men er det produkter som jeg ikke er interessert i så har jeg ingen problemer med å si nei. Jeg var dørselger engang i tiden og har stor medfølelse for de fleste selgere.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no