Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Bøker om ernæring og helse

Lev her og nå - Eckhart Tolle

Bøker om ernæring og helse Andre bøker som er "innenfor" tema!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-05, 16:57   #1
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Lev her og nå - Eckhart Tolle

Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne, men den hører til helse bestemmer jeg. Også selvutvikling da!

Under tittel: Levi Nået - få nye energi og balanse

Denne boke har Lise lært meg om. Flott bok som har gitt meg mer ro. Et nyttig sitat: Ikke begymredeg for resultatet av dine handlinger - bare rett oppmerksomheten mot selve handlingen. Resultatet vilkomme av seg selv. Ellers lærte boken meg at jeg var slave av framtiden, bekymring for ikke å strekke til i framtid gjorde meg unødvendig stresset i nuet, og sjangsen for ikke å strekke til ble større enn om jeg hadde ikke hadde brukt krefter på stress.

Bak på boken heter det: Lev her og nå! har et enkelt budskap: tilstedeværelse i øyeblikket er nøkkelen til indre fred og frihet, Bryt identifikasjonen med tanken, vær tilstede her og nå,i det som er, så vil lidelser og problemer opphøre.

Anbefales varmt. Men kanskje ikke en begynner bok om du er skeptiker.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 17:19   #2
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne, men den hører til helse bestemmer jeg.
.



Tusen takk, Guro - er herved skrevet opp på bibliotek-ønskelista mi

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no