Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Går nesten ikke ned!

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-06-08, 10:44   #1
mocca75
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 48
Innlegg: 43
mocca75 er på en erverdig vei

Går nesten ikke ned!

Mandag forrige uke veide jeg 71.4 kg, startet da på lavkarbokur igjen.
Har vært veldig flink syns jeg, og holdt meg unna tab extra, fiberrik til frokost osv... Men slukte 2 esker med Mellers drops på lørdagen, de som ike har karbohydrater. Og spiste litt bacon gull søndagskvelden. Kan dette være grunnen? Bacon gull er jo veldig salt, kanskje jeg får mye vann av dem rett før veiing mandag. Veide 71.1 i dag morges, ble ganske skuffet. Har drukket mye vann, og kuttet ned på kaffen kraftig.
ups, kom nettopp på at jeg også har laget meg gele av fun light saft m litt krem fra sprøyte boks. Innimelleom har jeg også sprutet litt i munnen min...huff... Kanskje ikke så lurt. Har også spist litt lavkarbo sjokolade som man får kjøpt på lavkarbopikene. Ica selger de. De har 4 karb pr plate. Delte den opp over ca 2 dager.
Bør jeg droppe Mellers, store ifa, bacongull, krem,lavkarbosjokolade de første ukene? Kan det hindre vektnedgang? Spiser ellers litt salat/ grønnsaker hver dag, egg og bacon, grillet kjøtt.

__________________



Sist redigert av mocca75 : 23-06-08 kl 10:56.
mocca75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 10:54   #2
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: går nesten ikke ned!!!

siden du spiste litt bacon gull i går så kan de holde igjen på vannet og derfor gikk du ikke ned mer i morges....

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 10:55   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: går nesten ikke ned!!!

Du skal jo ikke ned så masse da!
Da erdet like greit at det går treigt.

Ellers er det visstnok bare "store IFA" som er "lov".
OG syklus betyr noe, er du ved eggløsing eller pms så kan det være det!

Ned er ned.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 11:05   #4
mocca75
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 48
Innlegg: 43
mocca75 er på en erverdig vei

Sv: går nesten ikke ned!!!

spiser bare store ifa, men har kanskje overdrevet det litt. Har fått veldig vont i magen, luft diare.... Det samme gjeldre Mellers som er sukkerfri og ingen karbs... Men bacongull er sikkert ikke lurt dagen før veiing Tenkte egentlig på det men gav litt blaffen, bare måtte ha... Tror kanskje jeg er midt i egg løsning også, En og en halv uke siden mens, og vont i puppene Kjenner at jeg har vann i kroppen også, spes fingrene. Skal drikke massevis m vann i dag, og holde meg langt unna Bacon gull
Takk for svar, det er så flott å ha en sånn plass å henvende seg når man blir litt motløs og fortvilt....

__________________


mocca75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 11:08   #5
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: går nesten ikke ned!!!

Jeg vil absolutt anbefale deg å droppe alt av "lovlig" kos de første ukene. De kan være stoppere de også.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 11:17   #6
mocca75
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 48
Innlegg: 43
mocca75 er på en erverdig vei

Sv: går nesten ikke ned!!!

Det skal jeg gjøre fra og med i dag, dumt om "lovlig" godt stopper vekta. Ikke mer, ifa, Meller, Bacongull,lavkarb sjokolade,krem.... På noen uker i allefall, til vekta beg å bevege seg. Har jo klart å kutte tab extra noe som jeg har vært avhengig av....
Thanks, skal melde neste mandag om det gjorde susen....

__________________


mocca75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Går ikke ned, og sliter avinda Spørsmål og svar 38 14-07-08 12:54
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Jeg går bare ikke ned HildePåSlankern Spis deg ned i vekt med Skaldeman 17 04-02-06 09:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no