Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Lavkarbo-butikk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-11-10, 13:30   #1
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Lavkarbo-butikk

Er det noen av dere som har vært på den nye lavkarbo-butikken som åpnet nettopp på Flisa ???
http://www.ostlendingen.no/nyheter/s...ndet-1.5717859

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 13:33   #2
Charlotte88
Medlem
 
Charlotte88 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 35
Innlegg: 62
Charlotte88 er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo butikk

å så kult!
Noen som vet hvor langt det er fra oslo til flisa?

__________________
77, 76, 75, 74, 73, 72 , 71, 70, 69, 68, 67, 66, 65, 64, 63, 62, 61, 60, 59, 58, 57, 56, 55
Journalen min
Charlotte88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 13:43   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo butikk

Hei,
Her finner du en annen tråd om butikken, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37378
Butikken er en forlengelse av spisdegslank.no/lowcarbselection.no, http://www.lowcarbselection.no/index.php?module=VD01

Ikke helt sikker men mener å huske at det er ca 150 km fra Oslo til Flisa, det blir en drøyt 2 timers kjøretur.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 13:44   #4
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo butikk

Opprinnelig lagt inn av Charlotte88, her.

å så kult!
Noen som vet hvor langt det er fra oslo til flisa?

Tror det er ca 15 mil... kanskje verdt å dra en tur....tenk en hel butikk med bare lavkarbo...himmelrike.....slippe å lese på alt av innholdsfortegnelser

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 13:46   #5
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo butikk

Hei,
Vil bare gjøre oppmerksom på at en del av ferdigmiddagene til spisdegslank.no er tilsatt søtningsmidler.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 14:01   #6
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo butikk

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Vil bare gjøre oppmerksom på at en del av ferdigmiddagene til spisdegslank.no er tilsatt søtningsmidler.

Usj...kanskje ikke verdt å ta turen dit da

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 14:26   #7
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo butikk

Ser jo nå at lavkarbo-brødet der koster 87 kr !!!! Nei takke meg til det brødet jeg kjøper i Sverige, som jeg fortsetter og går ned på, og som koster 34 kr

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 14:28   #8
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo butikk

Hei,
De har omtrent samme utvalg som i nettbutikken, så du kan sjekke ut de ulike matvarene der, da kan du i ro go fred lese deg opp på innholdet i de ulike rettene.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 14:50   #9
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo-butikk

...og vil du ha tilsendt et bittelite glass syltetøy koster det den nette sum av 190,-

Det er jo til å grine av

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 15:04   #10
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo-butikk

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

...og vil du ha tilsendt et bittelite glass syltetøy koster det den nette sum av 190,-

Det er jo til å grine av

What ????????? Seriøst....nei da drar man ikke dit...hørtes jo utrolig dyrt ut.....
Jeg som hater å bake hadde jo vært i drømmeverden der, men da får man heller dra til Sverige å kjøpe produktene der....går an når brødet koster 34 kr der, og det er i svenske kroner

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 15:10   #11
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Lavkarbo-butikk

Opprinnelig lagt inn av mindreogmindre, her.

What ????????? Seriøst....nei da drar man ikke dit...hørtes jo utrolig dyrt ut.....
Jeg som hater å bake hadde jo vært i drømmeverden der, men da får man heller dra til Sverige å kjøpe produktene der....går an når brødet koster 34 kr der, og det er i svenske kroner

Hvilket brød er det snakk om? (Det fra Sverige)

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 15:16   #12
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo-butikk

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Hvilket brød er det snakk om? (Det fra Sverige)

Brødet fra carbZone

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37889

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 15:30   #13
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo-butikk

Opprinnelig lagt inn av mindreogmindre, her.

What ????????? Seriøst....nei da drar man ikke dit...hørtes jo utrolig dyrt ut.....

Det er prisen dersom du skulle bestille det på nettet - i selve butikken ville det kostet ca 50,-

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 16:15   #14
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo-butikk

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Det er prisen dersom du skulle bestille det på nettet - i selve butikken ville det kostet ca 50,-

Ok...ja da kanskje man skulle prøve det....så de hadde kake-bunn også....for jeg virkelig hater å bake, så da kanskje det blir en kake her til jul

Ellers er det jo mye bra kaker ferdig på rema til resten av familien

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:42   #15
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Lavkarbo-butikk

Opprinnelig lagt inn av mindreogmindre, her.

Ok...ja da kanskje man skulle prøve det....så de hadde kake-bunn også....for jeg virkelig hater å bake, så da kanskje det blir en kake her til jul

Ellers er det jo mye bra kaker ferdig på rema til resten av familien

Whaat, det er såå gøy å bake

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 21:30   #16
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo-butikk

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Whaat, det er såå gøy å bake

haha...da bestiller jeg all julebaksten hos deg...halvparten lavkarbo

Nei seriøst så er det det verste jeg vet....alt jeg prøver meg på ser totalt misserabelt ut.....får ikke til, og har ikke tålmodighet

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:29   #17
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Lavkarbo-butikk

Spesielt middagene er tilsatt så mye dritt at jeg faktisk like gjerne kunne kjøpt ei pølse på Statoil. Det er veldig mye bruk av bl.a. glutamat. Ush.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 09:41   #18
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo-butikk

men se på dette bildet her...

Første jeg ser er Noka diettpulver, er det lavkarbo da?

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 03:54   #19
Hillemoi
Juniormedlem
 
Hillemoi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 38
Innlegg: 19
Hillemoi er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo-butikk

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Spesielt middagene er tilsatt så mye dritt at jeg faktisk like gjerne kunne kjøpt ei pølse på Statoil. Det er veldig mye bruk av bl.a. glutamat. Ush.

Hei
Hvor har du hørt at det er mye "dritt" i denne maten? Jeg kjenner nemlig endel som har spist dette over flere mnd.,gått ned mange kilo og blitt aktive og friske.. Jeg skal bla hente min første brødmix derfra imorgen (for å ha "litt å velge i") Men jeg er allikevel intr. i forskjellige erfaringer herfra,også de negative!
Jeg synes boken var fin,da det balanseres mellom lite karbo og kcal inntak! Jeg kan nemlig ikke stappe i meg masse fett,for da blir jeg syk. Men som sagt,jeg putter ikke i meg hva som helst,så vær snill å dele denne negative erfaringen med maten deres!

__________________
Det motsatte av kjærlighet er ikke hat,men likegyldighet
Hillemoi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon,ny lavkarbo"kanin" Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 23:40   #20
elise000
Nytt Medlem
 
elise000 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 1
elise000 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Lavkarbo-butikk

Opprinnelig lagt inn av Hillemoi, her.

Hei
Hvor har du hørt at det er mye "dritt" i denne maten? Jeg kjenner nemlig endel som har spist dette over flere mnd.,gått ned mange kilo og blitt aktive og friske.. Jeg skal bla hente min første brødmix derfra imorgen (for å ha "litt å velge i") Men jeg er allikevel intr. i forskjellige erfaringer herfra,også de negative!
Jeg synes boken var fin,da det balanseres mellom lite karbo og kcal inntak! Jeg kan nemlig ikke stappe i meg masse fett,for da blir jeg syk. Men som sagt,jeg putter ikke i meg hva som helst,så vær snill å dele denne negative erfaringen med maten deres!

Jeg og min samboer har spist brød fra spisdegslank.no på Skedsmokorset i 8 uker, og de første 3 ukene spiste vi mye middager derfra. Nå har vi gått over til å lage middager selv, men det var en fin starthjelp å få dem ferdige. Vi har til sammen gått ned 18 kg på 8 uker

elise000 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomp. lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 01:29   #21
Hillemoi
Juniormedlem
 
Hillemoi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 38
Innlegg: 19
Hillemoi er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo-butikk

Opprinnelig lagt inn av elise000, her.

Jeg og min samboer har spist brød fra spisdegslank.no på Skedsmokorset i 8 uker, og de første 3 ukene spiste vi mye middager derfra. Nå har vi gått over til å lage middager selv, men det var en fin starthjelp å få dem ferdige. Vi har til sammen gått ned 18 kg på 8 uker

Takk for hyggelig tilbakemelding! Så flinke dere har vært!!
Jeg lager all mat selv,men jeg ville gjerne prøve ut dette brødet,og det var godt! (bakte det igår og prøvesmakte idag!) Jeg prøver ut dette mest for min brors skyld,og imotsetning til meg er han ikke særlig glad i å stå på kjøkkenet,han har heller ikke like mye tid til overs,så da tenkte jeg at "spis deg slank" produktene kunne være et alternativ,hvertfall noen dager i uken og spes. brødet! Vi får se hva det blir til!
Masse lykke til videre til deg og samboer !!

__________________
Det motsatte av kjærlighet er ikke hat,men likegyldighet
Hillemoi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon,ny lavkarbo"kanin" Svar med sitat
Svar

Emneord
lavkarbo butikk


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolyse i butikk? Tvilling82 Ketolysekuren 2 24-03-10 21:56
Konspirasjoner eller butikk? 2 arvid g Spørsmål og svar 3 08-05-09 14:20
Grillet kylling fra butikk? Hapzen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 17-09-08 23:20
Lavkarbo i butikk? Nynne Lavkarbo generelt 0 17-03-08 15:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no