Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Torsdag-veietråden (for alle som vil)

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-04-08, 09:00   #51
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Gått ned 100 gram denne uka jeg, enda jeg har vært så flink både med trim og mat
Nå syns jeg det har gått tregt/stått nesten stille lenge, men fortsetter med strengt mat & trim- regime en uke til og håper virkelig det løsner litt nå asså!!
Jeg har lissom mista ketose-varmen, mulig det kan ha noe å si, men jeg er fremdeles i ketose...merkelig...

Tuppen: Stå på videre, selv om du har gått litt opp. Kan jo være kroppen som spiller deg et lite puss
Ha en strålende vårdag alle sammen

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:05   #52
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Her kommer mine tall:

03.04.08 91.9kg
10.04.08 91.7kg
17.04.08 92.1kg

Er ikke lei meg for oppgangen. Har mensen og erfaringsmessig betyr det opp 0.5- 2 kg, så det var forventet!

Kommer sterkere tilbake neste uke, håper jeg da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 10:40   #53
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 10:51   #54
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Sitat:

Tuppen: Stå på videre, selv om du har gått litt opp. Kan jo være kroppen som spiller deg et lite puss

gir jo ikke opp skal komme i avtale med kroppen min og bli enige om at det er for mange kiloer her som vi må kvitte oss med

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 11:07   #55
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

velkommen sirimor! ...
Nå når du skal veied deg sammen med oss torsdagsjentene kommer du sikkert inn i rette stimen selv om jeg har null å skryte av denne uka

-trøster dere som trenger litt trøst, og skryter av dere som fortjener det... Eller alle fortjener jo skryt! er såååå flinke

.- torsdag 20.03- 92,6
- torsdag 27.03-91,4 1,2
- torsdag 03.04- 90,4 2,2
- torsdag 10.04-90 blank 2,6
-torsdag 17.04-fortsatt 90 blank skikkelig lite motiverende

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 11:21   #56
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

20 mars 80,6
28 mars 79
3 april 79,2
10 april 80,1
17 april 79,4

Men nå må det løsne
Og Distrea, vi er flinke!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 11:38   #57
mariusmor
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 51
mariusmor er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

jippi. i vil bli med. starta forrige torsdag og veide da 82.1 nå er vekta 80.. maange pakker smør det!!!
men sliter med svimmelhet, noen tips??

mariusmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 12:34   #58
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

velkommen sirimor! ...
Nå når du skal veied deg sammen med oss torsdagsjentene kommer du sikkert inn i rette stimen selv om jeg har null å skryte av denne uka

Takk for velkomsten Distrea
Ja, jeg synes dette prosjektet er genialt. De siste månedene har jeg spist mye sukkeralkoholer og ikke mye ren mat.
Det skal rettes på nå.
Klart at jeg håper på nedgang, men dere torsdagsjenter vil være den inspirasjonen jeg trenger til å spise ordentlig.
Og selv om du opplever stillstand fortida og kanskje motløshet pga det, så har jeg stor tro på oss til neste torsdag!
Ekke det spennende

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 12:35   #59
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

gir jo ikke opp skal komme i avtale med kroppen min og bli enige om at det er for mange kiloer her som vi må kvitte oss med

Det hørtes ut som en lur ide Jeg burde egentlig ta en liten alvorsprat med min egen, lite samarbeidsvillige kropp tror jeg

Opprinnelig lagt inn av mariusmor, her.

jippi. i vil bli med. starta forrige torsdag og veide da 82.1 nå er vekta 80.. maange pakker smør det!!!
men sliter med svimmelhet, noen tips??

Jeg kan fort bli svimmel hvis jeg får i meg for lite karbohydrater rett og slett. Hvis du ligger på det du skal, så kan det bare være at kroppen må omstille seg litt.
Grattis med flott nedgang.

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 12:40   #60
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Dere er flinke!!! Stå på!!!

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 21:32   #61
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

jooooo... kjempe spennende
Skal til ED legen neste torsdag også... moro å få den tanitavekt-lappen
skal feste i morgen... MÅ passe meg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 07:38   #62
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

27.03: 92,2
03.04: 91,6
10.04: 90,8
17.04: 90,2
24.04: 89,2

Det ble en kilo ned på meg denne uken og det er jeg strålende fornøyd med!

Håper dere andre får resultatene dere håper på og!

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 08:10   #63
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Her ser det faktisk ut som om platået måtte gi tapt, gitt!

03.04.08 91.9kg
10.04.08 91.7kg
17.04.08 92.1kg
24.04.08 90.9 kg

Jippi!

__________________

Sist redigert av Kitt : 24-04-08 kl 08:51.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 09:54   #64
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

wow til dere begge!... her er oppgang
hadde en karbedag mandag.. var lei av at vekta står stille...
karbedagen hjalp ikke akkurat på men jeg hadde det hyggelig og spiste GODT sammen med ANDRE... SOSIALT

.- torsdag 20.03- 92,6
- torsdag 27.03-91,4 1,2
- torsdag 03.04- 90,4 2,2
- torsdag 10.04-90 blank 2,6
-torsdag 17.04-fortsatt 90 blank skikkelig lite motiverende
-torsdag 24.04- 90,6

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 09:55   #65
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Sååå flott Robyn og Kitt!!


torsdag 17.04. 66,90
torsdag 24.04. 66,30 ned 0,60

Jeg er kjempefornøyd, for jeg tror aldri i verden jeg hadde gått ned noe,
hadde det ikke vært for torsdagsklubben!

Torsdagsklubben er akkurat passe mye press og motivasjon. Ikke for mye, og ikke for lite

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 09:57   #66
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

så bra Siri!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 10:02   #67
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

... her er oppgang
hadde en karbedag mandag.. var lei av at vekta står stille...
karbedagen hjalp ikke akkurat på men jeg hadde det hyggelig og spiste GODT sammen med ANDRE... SOSIALT

Jeg forstår at du blir lei når vekta ikke vil det du vil, men du karba deg jo sammen med andre og hadde det veldig koselig med gode venner. DET betyr mye det! Verre er det om man gjør det på en usosial måte, om du skjønner hva jeg mener.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 10:03   #68
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

så bra Siri!

Takk

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 10:09   #69
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Flinke dere er!!
Stå på!!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 10:23   #70
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Så BRA da folkens
Og helt enig i det Sirimor skriver til deg Distrea
Her er det minus 100 små gram...ingen højdare akkurat men men
Sola skinner og jeg er mett så da er det greit akkurat idag

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 11:25   #71
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Da har jeg vært hos Eurodiett legen... og hun syns jeg skla være fornøyd.
for selv om det bare er 3 kilo nedgang på lang tid, så har jeg gått ned mer enn 3 kilo i bare fett

så ok da!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 11:26   #72
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

ptronella: ned er ned

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 11:35   #73
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

sirimor: 0,6 ned må jo være kjempebra der du er nå!

Kitt: Bra jobbet!

Distrea: Syns du har god grunn til å være fornøyd jeg, keep up the good work!

Nellie: Det er i det minste i riktig retning, nyt solen!

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 11:58   #74
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Da har jeg vært hos Eurodiett legen... og hun syns jeg skla være fornøyd.
for selv om det bare er 3 kilo nedgang på lang tid, så har jeg gått ned mer enn 3 kilo i bare fett

så ok da!

Klart du skal være fornøyd!!
3 kilo høres kanskje ikke mye ut, men hvis vi kommer med den klassiske smørpakke sammenligningen.. Vel. Need I say more..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:22   #75
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Klart du skal være fornøyd!!
3 kilo høres kanskje ikke mye ut, men hvis vi kommer med den klassiske smørpakke sammenligningen.. Vel. Need I say more..

Helt enig med nellie. Og tenk om du ikke hadde tatt grep for en stund siden, hvor hadde du vært vektmessig hen idag da?
Jeg synes du er flink jeg Distrea.
Tiden er et vidt begrep. Ser du tilbake så ser du hva du har utrettet. Om du kan se fremover og se at dette er et langsiktig prosjekt,
at det vil ta tid. Prøve å fokusere på alt det positive du har i livet ditt, ikke på det du må forsake, ikke så lett kanskje men.
La det gå sport i det, tell eller gi deg en stjerne i boka for hver dag du har fulgt kostplanen din. Da kommer du i mål

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Åpent hus - torsdag 25. januar janmesi Lavkarbo generelt 5 23-01-07 09:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no