Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Gode nyheter fra legen!

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-03-10, 14:34   #26
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Det er fordi du fortjener det
Grattis

Tuuuusen takk!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 14:35   #27
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Gode nyheter fra legen!

Godt at den gode trenden fortsetter! Jeg har nå gått ned i blodprosent. Fra 15 til 9 komma et-eller-annet, husker ikke i farten. MEN, har hatt sykt store blødninger (mens) noen ganger, så det er nok der årsaken ligger. Har hatt bare småblødninger tidligere, nå får jeg prøvd hvordan andre har hatt det.. Antar at det jeg nå har er tilnærmet normale blødninger, i alle fall det meste av tiden. Bare jeg som har vært bortskjemt Blir fulgt opp, og skal ta jerntilskudd, antar det går seg til.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 10:21   #28
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Har verdens søteste doktordame og i går fikk jeg nok et hyggelig brev!

Blodprosenten min er på svimlende 10.5! Så høyt har jeg ikke vært på flere år!

Doktordamen har blitt overbevist om at lavkarbo er en medvirkende årsak til at blodprøvene mine bedrer seg og hun kommenterte det sist jeg var der at ikke bare hadde jeg tydelig gått ned i vekt, men at jeg også SÅ mye friskere og "mer levende" ut

Lavkarbo altså....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 11:19   #29
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Så fint å lese her inne

for deg og lavkarbomat.

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 11:45   #30
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Opprinnelig lagt inn av Sothøna, her.

Så fint å lese her inne

for deg og lavkarbomat.

Tuuusen takk!

litt for doktordama mi også jeg

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 14:30   #31
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

bra!





streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 15:22   #32
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

bra!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 15:31   #33
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Flott å lese !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 19:24   #34
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Gode nyheter fra legen!

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 19:34   #35
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Gode nyheter fra legen!

Så flott! Så heldig du er med legen din!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 21:03   #36
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gode nyheter fra legen!

Så flott å høre at du blir friskere !

Har hatt lav blodprosent hele livet, så nå satte du meg på sporet av noe. Ordner en legetime og sier i fra her hvordan det går. Tenker at dersom flere opplever samme effekt, kan vi "verifisere" at det er kostholdet vårt som har æren?

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 22:59   #37
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Jeg var nede i 7,6. Kjøpte Amino Jern på helsekost. Tok dobbel dose. Gikk opp til 13,2 på godt og vel en måned. De skal være fire ganger sterkere enn de du får på apoteket. Ga pakningsvedlegget til en farmasøytvenninne av meg og ba henne ta det med til medisinerforskermannen sin som forsker på aminosyrer på Rikshospitaler for å få sjekket om det bare var flaks. Eller humbug ! Han ble irritert for ikke å ha kommet frem til samme geniale løsning på jernmangelproblem selv ! Det var noe med enkelt og dobbeltbindinger og. . . Ja, gudene vet.

ANBEFALES !!

Fås i Life helskostbutikker !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 16:08   #38
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Mååå jo bare fortelle om de siste gode nyhetene fra legen jeg altså

Blodprosent er nå på 10,6!!

Og, nok en gang har jeg måttet kuttet NED på Levaxin!
Så lavt dosert har jeg ikke vært siden Ålesund brant tror jeg

Som om ikke dèt er nok har kroppen blitt såpass mye friskere at jeg flere ganger nå den siste tiden har kunnet LØPE med hundene, uten å hverken svime av eller bli særlig pleietrengende etterpå!

Tidligere har fysisk aktivitet tappet kroppen for energi, og hatt vanskelig for å samle/lagre ny energi. Fort utmattet mao.

Etter å ha løpt og gått2-3 km i dag kjenner jeg godt at kroppen virkelig trives med aktivitet og ønsker MER!

Det er bare så utrolig herlig, etter å nærmest bare ha eksistert de siste åra, blir skikkelig salig og lykkelig jeg

for lavkarbo!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 16:29   #39
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Gode nyheter fra legen!

Dette var en herlig tråd å lese!



Så fantastisk!!!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 17:03   #40
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Mååå jo bare fortelle om de siste gode nyhetene fra legen jeg altså

Blodprosent er nå på 10,6!!

Og, nok en gang har jeg måttet kuttet NED på Levaxin!
Så lavt dosert har jeg ikke vært siden Ålesund brant tror jeg

Som om ikke dèt er nok har kroppen blitt såpass mye friskere at jeg flere ganger nå den siste tiden har kunnet LØPE med hundene, uten å hverken svime av eller bli særlig pleietrengende etterpå!

Tidligere har fysisk aktivitet tappet kroppen for energi, og hatt vanskelig for å samle/lagre ny energi. Fort utmattet mao.

Etter å ha løpt og gått2-3 km i dag kjenner jeg godt at kroppen virkelig trives med aktivitet og ønsker MER!

Det er bare så utrolig herlig, etter å nærmest bare ha eksistert de siste åra, blir skikkelig salig og lykkelig jeg

for lavkarbo!

For fine verdier!!!

Men jeg kan spleise på deg jeg... Mine ligger rundt 19...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 18:37   #41
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Dette var en herlig tråd å lese!



Så fantastisk!!!

Yeah!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

For fine verdier!!!

Men jeg kan spleise på deg jeg... Mine ligger rundt 19...

Flirer litt og ser for meg mystifistiske spleisevarianter

Men, ja! Kan godt ta litt av deg jeg!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 18:41   #42
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Jeg var nede i 7,6. Kjøpte Amino Jern på helsekost. Tok dobbel dose. Gikk opp til 13,2 på godt og vel en måned. De skal være fire ganger sterkere enn de du får på apoteket. Ga pakningsvedlegget til en farmasøytvenninne av meg og ba henne ta det med til medisinerforskermannen sin som forsker på aminosyrer på Rikshospitaler for å få sjekket om det bare var flaks. Eller humbug ! Han ble irritert for ikke å ha kommet frem til samme geniale løsning på jernmangelproblem selv ! Det var noe med enkelt og dobbeltbindinger og. . . Ja, gudene vet.

ANBEFALES !!

Fås i Life helskostbutikker !

... og så er disse mye mildere mot magen enn apotekvarene (jeg mener "apotekvarene", for jeg har kjøpt mitt aminojern nettopp aptoteket, jeg da. )

Fikk sjokk første gangen jeg brukte ferro-retard (det er apotekvare). .. det var helt svart i skåla, jo. Ingen tvil om at mesteparten av dét jernet gikk tvers gjennom ...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 18:44   #43
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

... og så er disse mye mildere mot magen enn apotekvarene (jeg mener "apotekvarene", for jeg har kjøpt mitt aminojern nettopp aptoteket, jeg da. )

Fikk sjokk første gangen jeg brukte ferro-retard (det er apotekvare). .. det var helt svart i skåla, jo. Ingen tvil om at mesteparten av dét jernet gikk tvers gjennom ...

Jeg er ûberallergisk mot jernpreparater, siste forsøk endte på sykehus med respirasjonsstopp, bagging og seriøst blodtrykksfall. Desto herligere at blodprosenten allikevel går opp på lavkarbo!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 20:21   #44
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

For fine verdier!!!

Men jeg kan spleise på deg jeg... Mine ligger rundt 19...

Deler gjerne jeg også - her er det også 19................

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 20:26   #45
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Jeg er ûberallergisk mot jernpreparater, siste forsøk endte på sykehus med respirasjonsstopp, bagging og seriøst blodtrykksfall. Desto herligere at blodprosenten allikevel går opp på lavkarbo!

Huff!
Men - egenreparasjon er jo absolutt å foretrekke, selvfølgelig. Iallfall om man ikke er utålmodig, som meg..

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 20:32   #46
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Deler gjerne jeg også - her er det også 19................

Hehe, så generøse dere er!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Huff!
Men - egenreparasjon er jo absolutt å foretrekke, selvfølgelig. Iallfall om man ikke er utålmodig, som meg..

Har ikke så mye annet valg enn egenreparering, alternativet er liksom ikke noe alternativ når man er så allergisk som meg

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 20:42   #47
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Hehe, så generøse dere er!

Å ja - vi er så gavmilde SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 16:57   #48
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Så skjönt med skikkelig positiv lesning

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 18:49   #49
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Å ja - vi er så gavmilde SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Gavmildeste i hele væææææla!

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Så skjönt med skikkelig positiv lesning

En positiv bieffekt er definitivt at doktordama mi nå har begynt å anbefale lavkarbo til flere av sine pasienter! Stilig vel?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 18:54   #50
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Gode nyheter fra legen!

En positiv bieffekt er definitivt at doktordama mi nå har begynt å anbefale lavkarbo til flere av sine pasienter! Stilig vel? [/quote]
Hurra for doktordama Mulig å klone henne mon tro..

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Legen sa at han ikke hadde gode erfaringer med Eurodietten krystall Eurodiett 28 21-05-09 22:22
Les her ang.: Nyheter fra eksterne nettsted HP Nyheter / media 6 29-09-06 01:06
NRK1 nyheter Kristian Generell diskusjon 1 21-02-06 17:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no