Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-12-11, 01:46   #1
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Forskjellen på en kropp som er sultet tynn, og en som er trent tynn!

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 01:53   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Til insirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Forskjellen på en kropp som er sultet tynn, og en som er trent tynn!

Ja, og så

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 09:40   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Synes de ser stortsett helt like ut, bare at den ene har sultet seg litt fortere og lenger ned enn den andre.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 10:09   #4
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Hvem er hva?

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 10:39   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Synes dere det er greit å henge ut de som er syltynne på denne måten? For alt dere vet kan disse kvinnene ha store problemer i form av spiseforstyrrelser, treningsforstyrrelser eller rett og slett være skapt så tynne og slite med å legge på seg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 10:48   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Hvor er uthengingen? Nicole Richie hadde nettopp blitt bråtynn da dette bildet ble tatt. Hun har senere holdt en sunnere vekt i flere år, fått to barn osv.

Hun til høyre.. er det Annalynn McCord?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 11:01   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvor er uthengingen? Nicole Richie hadde nettopp blitt bråtynn da dette bildet ble tatt. Hun har senere holdt en sunnere vekt i flere år, fått to barn osv.

Hun til høyre.. er det Annalynn McCord?

Jeg oppfattet det som "se her, så stygt det er å være så tynn", men det er mulig det er bare meg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 11:35   #8
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Uthengning? Jeg har da ikke sagt noe ondt om noen av dem, som forøvrig begge er svært offentlige figurer som velger å kose seg i bikini med fotografer på slep

Syns det var en interessant (om enn noe ekstrem) illustrasjon på forskjellen styrketrening/muskelmasse kan gjøre, noe som kommer best fram hos personer med lav kroppsfett-prosent. Kom over bildene mens jeg søkte opp info om styrketrening under slanking. Var overhode ikke ment som kritikk til tynne folk altså, beklager hvis dere oppfattet det sånn Syns begge to er flotte jenter, som jeg neppe hadde sagt nei takk til å bytte kropp med!

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 13:17   #9
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Jeg ser absolutt poenget!

Det er mange som synes trening bare er noe bortkastet tull, men det er ikke så veldig pent å være tynn uten muskler. Skinnyfat er jo et begrep for en grunn, tenker jeg.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 14:19   #10
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Jeg ser absolutt poenget!

Det er mange som synes trening bare er noe bortkastet tull, men det er ikke så veldig pent å være tynn uten muskler. Skinnyfat er jo et begrep for en grunn, tenker jeg.

Jeg ser ikke forskjell på damene jeg, de er jo like syltynne begge to, hun i lyseblå bikini har vel noe mer synlige ribbein enn hun i rosa. Men synes ingen av dem ser særlig trente ut, bare anoreksi-tynne.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 14:20   #11
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Sikter man mot å være så tynn som de bildene viser så må man bare ha muskler for å være pen ... synes JEG. Ellers synes jeg det der sykelig ut - kroneksempel på skinny-fat (siste bilde). (Men enda penere er det med bittelitt mer underhudsfett utenpå en sunn mengde muskler.)
//Må bare trene litt til... (Men ikke så mye - selv om jeg heller ville vært der enn på skinny-fat) Vel - man kan drømme, ikke sant?
Heldigvis er smaken forskjellig.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 14:36   #12
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Jeg lurte også på hvem som var hvem.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 16:58   #13
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Her er en annen forskjell...



Hvem er hvem?

Må si jeg foretrekker kvinner som har former jeg, for tynn ser jo rett og slett ikke bra ut....

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 17:03   #14
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

De to øverste, er vel du

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 17:05   #15
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Her er en annen forskjell...



Hvem er hvem?

Må si jeg foretrekker kvinner som har former jeg, for tynn ser jo rett og slett ikke bra ut....

BTW, tøyet på bildene overfor er 2XU som jeg har snakket om for de som ønsker teste ut kompresjonstøy. meget behagelig å trene i og ja, det kan brukes under annet tøy...må ikke brukes alene.

Jeg bruker det på dager hvor jeg synes jeg ser mindre feit ut... På feitdagene så lar jeg det være...hehehe

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 17:06   #16
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

De to øverste, er vel du

Hehe, huff nei. Var bare en som hadde lagt ut bilder av seg selv i nytt treningstøy. Noe jeg fant på nett

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 21:46   #17
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

De ser for jævlige ut i bikini begge to, men det gjør jo jeg også. Av andre grunner. Til gjengjeld er de nok nydelige i miniskjørt eller jeans, så jeg hadde bytta med hvem som helst av dem uten videre.

__________________
Min 2012-journal
teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:24   #18
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Opprinnelig lagt inn av teleslynga, her.

De ser for jævlige ut i bikini begge to, men det gjør jo jeg også. Av andre grunner. Til gjengjeld er de nok nydelige i miniskjørt eller jeans, så jeg hadde bytta med hvem som helst av dem uten videre.

Uff, nei, da vil jeg heller ha litt former jeg da, men det er nå bare min ærlige mening. Anorektiske damer (og menn) synes jeg ikke er spesielt pent, tross alt. Gi meg heller ei frodig ei som er frisk, enn ei anorektisk (som hun til venstre på bildet i oppstartstråden) som virkelig ser syk ut....men som sagt, det er hver sin smak.

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:27   #19
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Uff, nei, da vil jeg heller ha litt former jeg da, men det er nå bare min ærlige mening. Anorektiske damer (og menn) synes jeg ikke er spesielt pent, tross alt. Gi meg heller ei frodig ei som er frisk, enn ei anorektisk (som hun til venstre på bildet i oppstartstråden) som virkelig ser syk ut....men som sagt, det er hver sin smak.

Hun til høyre , syns jeg ser veltrent og flott ut

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:30   #20
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hun til høyre , syns jeg ser veltrent og flott ut

Ja, enig, men jeg mente hun til venstre på bildet. hun så syk ut spør du nå meg, men bildet kan jo bedra. Syk i den form at hun er på grensen til å være anorektisk synes jeg. men har ikke noe spesiell preferanse for anorektiske damer.
Har dog hatt en kamerat som utviklet bulimi og ble tilslutt innlagt på sykehus etter at jeg sa fra til skolens helsesøster.

Han så akkurat like syk ut som hun venstredama på bildet....huff og huff.

men han overlevde og er idag frisk, utdannet lege og ser normal ut, heldigvis.

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:34   #21
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Til inspirasjon for de treningsfobiske pynteslankerne

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ja, enig, men jeg mente hun til venstre på bildet. hun så syk ut spør du nå meg, men bildet kan jo bedra. Syk i den form at hun er på grensen til å være anorektisk synes jeg. men har ikke noe spesiell preferanse for anorektiske damer.
Har dog hatt en kamerat som utviklet bulimi og ble tilslutt innlagt på sykehus etter at jeg sa fra til skolens helsesøster.

Han så akkurat like syk ut som hun venstredama på bildet....huff og huff.

men han overlevde og er idag frisk, utdannet lege og ser normal ut, heldigvis.

Da er vi iallefall enige om det

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En dame til inspirasjon Nerthus Fysisk og mental helse 1 14-11-11 20:40
Inspirasjon til grillparty Charlott Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 27-06-11 13:43
Salat inspirasjon guro Middag 1 06-01-05 13:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no