Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon

Velkommen til det oppdaterte forumet

Informasjon Informasjon fra administrasjonen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-06-08, 23:37   #26
noli
Medlem
 
noli sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 38
Innlegg: 132
noli har en fantastisk aura rundt segnoli har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

å ja,,, det er EN hake... det hørtes for meg og fler ut som vi må ha alle på vennelista... og da hadde vi jo mått huke av en for hver bruker.

*lete etter haka*

Ja, det var det jeg også trodde.

Takk for tålmodigheten! Jeg har ingen på vennelisten eller kontaktlisten eller noe som helst, jeg skjønner ikke hva det er for. Men jeg er rar.

__________________


noli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 23:38   #27
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Dette ser fint ut! Og rart. Som nye støvletter man må se ned på mens man går i.

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 23:44   #28
skalaren
Juniormedlem
 
skalaren sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oppland
Innlegg: 10
skalaren er ny på veien
Question

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Sitat:

PÅ kontrollpanelet deres finner dere denne til venstre:

Hei, mye av min kontrollpanel med mere er på engelsk, som for eksemel Min blogg eller følgende eksempel. Øverst til høyre Welcome, skalaren eller som øverst til venstre Hei skalaren. Skal det være slik?

skalaren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 23:47   #29
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Opprinnelig lagt inn av skalaren, her.

Hei, mye av min kontrollpanel med mere er på engelsk, som for eksemel Min blogg eller følgende eksempel. Øverst til høyre Welcome, skalaren eller som øverst til venstre Hei skalaren. Skal det være slik?

Du kan bytte språk nederst til venstre, velg Norsk v3. Eller under "Endre valg" i kontrollpanelet, nederst, velg "Bruk forumstandard".

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 23:49   #30
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Åh, endelig grønt! Nydelig! (Har *kremt* aldri vært en stor fan av blå...)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 23:57   #31
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Grønt er fargen til agurken og squashen

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 00:29   #32
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Endelig oppdatert til den forumversjonen jeg er blitt vant til fra andre forum! Kjempebra jobba, dere! Fargen var litt ekkel i øya, håper jeg venner meg til den etterhvert...

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 05:44   #33
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Det første som slo meg når jeg kom inn her nå, var selvfølgelig fargen. Elsker den!

Nå skal jeg prøve å sette meg inn i litt av det nye, må bare våkne litt først :trøtt:

Gratulerer med oppgradering

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 07:49   #34
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Ang. fargen, så er den faktisk ulik på den stasjonære og de bærbare her i i huset. Jeg liker best den som er på de bærbare, og jeg regner med at fargene vil variere litt fra maskin til maskin.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 08:11   #35
Salt
Medlem
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 134
Salt er en juvelSalt er en juvelSalt er en juvel

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Oj, jeg skvatt da jeg kom inn her! But I love it!

__________________
Nytt og bedre liv i emming
Velkommen til min journal!
Salt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 08:36   #36
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Opprinnelig lagt inn av Summer, her.

Kom med skryt og eventuelle feilmeldinger i denne tråden, og så blir vi glad om dere bare rapporter en feil/mangel en gang.

Det er røde kryss på endel medlemmer, og regner med det er stjernen til støttemedlemmene som ikke vises som bilde?

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 08:53   #37
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Stor sans for ny farge! Grønt er skjønt

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 09:16   #38
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Jeg godkjenner vennskap under en lav sko her, men når jeg har godkjent, så står venneønsket der fortsatt...

Jeg har ikke helt skjønt forskjellen på venner og kontakter enda, det går seg vel til. Men bloggen min er fortsatt bare åpen for de på vennelista, eller? Hmmm...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 09:19   #39
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg godkjenner vennskap under en lav sko her, men når jeg har godkjent, så står venneønsket der fortsatt...

Jeg har ikke helt skjønt forskjellen på venner og kontakter enda, det går seg vel til. Men bloggen min er fortsatt bare åpen for de på vennelista, eller? Hmmm...

Den gamle vennelisten har nå byttet navn til til kontaktlisten. For å godkjenne venner må du krysse av i boksen, nederst på vennelistesiden, om du har gjort det riktig så skal ønsket forsvinne. Forskjellen på venner og kontakter er forklart i FAQen, og lengre opp i denne tråden.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 09:21   #40
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Liker både fargen og lay-out'en her nå, jeg! Og dette med venner og kontakter får jeg sikkert dreis på etter hvert også. Positiv forandring så langt synes jeg!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 09:27   #41
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Ooog... "Kalendere" skrives vel kalendre? Eller kanskje ikke? Anyways så er det en engelsk setning der. Nå skal jeg slutte

Kalendere er riktig

Jeg synes boksen rundt sitatene er litt vel utydelige... Det ser for meg nesten ut som om det er hovedteksten. Bare den grønne linja på sida som er tydelig for at det er et sitat.

Jeg blir ikke helt klok på vennel/kontaktliste, eller kanskje jeg ikke helt skjønner vitsen? Føles foreløbig som litt smør på flesk. Men kanskje noen kan opplyse meg litt, om hva som er fordelen?
Spennende er det i alle fall
Morsomt med album!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 09:29   #42
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Stor sans for ny farge! Grønt er skjønt

Håpet er lysegrønt.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 09:39   #43
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.


Jeg synes boksen rundt sitatene er litt vel utydelige... Det ser for meg nesten ut som om det er hovedteksten. Bare den grønne linja på sida som er tydelig for at det er et sitat.

Det kommer et siteringsmerke ved siden av boksen, og teksten der det står sitat skal bli tydeligere.

Sitat:

Jeg blir ikke helt klok på vennel/kontaktliste, eller kanskje jeg ikke helt skjønner vitsen? Føles foreløbig som litt smør på flesk. Men kanskje noen kan opplyse meg litt, om hva som er fordelen?

Vennelisten er synlig for alle, kontaktlisten er kun synlig for deg. De trengs bare å brukes dersom en har lukket blogg eller album, eller ønsker å ha lenker til vennene dine liggende lett tilgjengelig på profilsiden din.

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Det er røde kryss på endel medlemmer, og regner med det er stjernen til støttemedlemmene som ikke vises som bilde?

Ja, det stemmer nok.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 10:00   #44
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Ok
Men det hadde vært fint om teksten i sitatene er i kursiv, som de var før også

Begynner så vidt å demre dette med vennelisten. Men, og det kan hende at noen har spurt om det før, jeg forsker litt rundt her nå, er man automatisk kontakt når man er venn, og så kan man huke vekk dersom man ikke ønsker at en venn skal ha tilgang på bloggen? Ikke at det er en aktuell problemstilling, da, men.

Jeg lurer også på hvorfor lenker ikke har egen farge lenger (de kan gjerne være grønne ), det kan forveksles med at man bare understreker en tekst, om dere skjønner

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 10:02   #45
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

En venn er automatisk kontakt. Kontakter har tilgang til bloggen. "Vennskap" er et gjensidig, offentlig kontaktforhold. En venn er en "utvidet" kontakt, så en kan ikke være "venn" uten å også være kontakt.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 10:20   #46
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Den lysegrønne fargen er pen, men den mørke er veldig skarp og skjærende. (Har ikke lyst til å kjøpe bærbar for at fargen skal bli penere! )

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

En venn er automatisk kontakt. Kontakter har tilgang til bloggen. "Vennskap" er et gjensidig, offentlig kontaktforhold. En venn er en "utvidet" kontakt, så en kan ikke være "venn" uten å også være kontakt.

Dette er en prøve på hvordan sitater blir bare.
Nå er ellers forumet sirupstregt, men det er kanskje bare fordi det er ekstra mange som er innom og prøver seg fram?

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 10:29   #47
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

En venn er automatisk kontakt. Kontakter har tilgang til bloggen. "Vennskap" er et gjensidig, offentlig kontaktforhold. En venn er en "utvidet" kontakt, så en kan ikke være "venn" uten å også være kontakt.

Cheers!

Nå fikk jeg lyst til å gå på sambos pc for å se hvordan fargene ser ut på stasjonær. Herfra min lappert er de i hvert fall nydelige (Selv om det fortsatt er en del ting som det er blåskjær i da, som i den boksen jeg skriver i nå, f.eks )

Ellers; Bra jobba, HP!!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 10:29   #48
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet



Så fint det har blitt, Lise & HP!!

*hoster og harker - og koser meg med forumet i sofakroken*

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 10:35   #49
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Koser meg jeg også, album har jeg laga, og sørfer rundt her! Spennende, virkelig!
Spørs om jeg får gjort noe særlig fornuftig i dag...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 10:46   #50
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Ja, nå fikk jeg i hvert fall det sparket jeg trengte for å ta en sommerferie fra forumet. Og det kan nok være nyttig på flere måter, så vi får se det positive i det. Men på min stasjonære pc er de nye fargene så påtrengende, at det er slitsomt å skulle se etter skriften i alt det mørkegrønne rundt. Grønt er fint, men det er ikke alle nyanser som er det, og ikke overalt.
Den gamle fargen var sval og lot det som ble skrevet bli framhevet, her er det nå omvendt.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Svar

Emneord
foruminfo


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tror du det finnes engler? mofe Generell diskusjon 302 20-08-07 08:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no