Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Vita Biosa

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-12-05, 20:27   #26
Gine
Medlem
 
Gine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 52
Innlegg: 326
Gine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt likt

Sv: Vita Biosa

Et lite drammeglass klarer man å svelge fint. Det smaker ikke pyton, bare litt syrlig. Litt sånn balsamico-eddik-syrlig...

__________________




Gine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins-Fedon-blodtype-mix med allergiske tilpasninger Svar med sitat
Gammel 10-01-06, 22:00   #27
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Vita Biosa

Jeg har fått med meg at VB er tingen her, men de var utsolgt på helsekost (noen av dere kanskje? ) så jeg kjøpte i denne omgang en flaske Molkosan som jeg også er blitt anbefalt...
Har gått på melkesyrebakterier i kapselform over lengre tid, men tror kanskje flytende har bedre effekt? Problemet er jo smaken og holdbarhet etter åpning. Håper jeg unngår store reaksjoner siden jeg allerede regulerer noe med kapslene.
Masse info på dette forumet forresten - har nettopp begynt å bruke det mer etter en lynvisitt på forsommeren i fjor. Nyttår....

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 10-01-06, 23:14   #28
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Vita Biosa

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla

Nyttår....

....nye muligheter.
(Du unnslipper sikkert de største reaksjonene sien kroppen din er vant med kapslene kan får vi håpe. )

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-01-06, 22:20   #29
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Vita Biosa

HEI!!
Første innlegget mitt, dette her! Et flott forum med mye nyttig info. Har nå brukt VB i ca 2 uker. Startet med 1 ts og økte slik det står anb. på flasken (max 25 ml 3 g daglig). Lurer på hvor lenge man skal ta max dose før man trapper ned til vedl. dose??

Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 21-01-06, 22:25   #30
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Vita Biosa

Opprinnelig lagt inn av Nett

HEI!!
Første innlegget mitt, dette her! Et flott forum med mye nyttig info. Har nå brukt VB i ca 2 uker. Startet med 1 ts og økte slik det står anb. på flasken (max 25 ml 3 g daglig). Lurer på hvor lenge man skal ta max dose før man trapper ned til vedl. dose??

Hm.. jeg aner ikke jeg Jeg er veldig dårlig på å ta VB regelmessig, så når jeg husker, heller jeg i meg 25 ml..

Men kanskje til du føler deg.. renset ellernoe?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 22-01-06, 01:57   #31
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Vita Biosa

Godt spørsmål, Nett

Jeg vet heller ikke, men jeg lurer

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 19:48   #32
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Vita Biosa

Dytter på denne!
Noen som vet noe om effekten av Vita Biosa når det kommer til melkeproteinintoleranse?

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Opptak av vitaminer/mineraler Fedonisten Kosttilskudd 15 22-04-05 15:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no