Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Cocosa til kosmetisk bruk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-05-10, 22:21   #1
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Cocosa til kosmetisk bruk

Jeg fikk anbefalt Cocosa Extra Virgin som hårkur av en ekspeditrise i en helsekostbutikk i dag- jeg var ute etter jojoba- og mandelolje, som jeg vanligvis kurer mitt vanvittig tørre og skadete hår med (i tillegg til proteinkur funker det fantastisk), men ekspeditrisen mente at kokosfett/olje var enda bedre. Har forsket litt, og i følge det jeg har lest på nettet er kokosfett/olje utmerket til bruk på både kropp og i hår. Noen som har erfaring med å bruke Cocosa til dette?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 00:18   #2
barfor
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Telemark
Alder: 42
Innlegg: 83
barfor er på en erverdig vei

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Funker bra til hudpleie, ikke prøvd det til håret.

__________________


barfor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 00:50   #3
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Ikke prøvd i håret heller, men kokosolje er en super ingrediens i hjemmelaget fuktighetskrem.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 07:18   #4
Platon
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Holmestrand
Alder: 54
Innlegg: 31
Platon er på en erverdig vei

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

har brukt det som fuktighets krem på kropp og ansikt etter bad - litt "klissete" først, men når det har tørket inn, så får du baby hud :-D

__________________


Platon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins VV Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 12:16   #5
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Hvordan gikk det? Prøvde du det i håret?

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 21:25   #6
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Hvordan gikk det? Prøvde du det i håret?

Har ikke kjøpt enda, men skal gjøre det, har gjort grundig research på nettet, og er overbevist om at kokosolje/fett er veldig bra for håret, utifra det jeg har lest, er kokosolje overlegent bedre alle andre oljer, som mandelolje og jojoba-oljen jeg bruker nå. Kokosolje har visstnok mye bedre evne til å penetrere hårstråene og pleie i dybden.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 21:35   #7
Charl8
Medlem
 
Charl8 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 152
Charl8 er på en erverdig vei

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Spennende, dette vil jeg teste..... Hvor lenge skal man la det sitte?

__________________
Startvekt : 76,4 kg
Nå: 74,6 kg
Delmål 1 : 70 kg
Charl8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 22:01   #8
Charl8
Medlem
 
Charl8 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 152
Charl8 er på en erverdig vei

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Nå er håret pakket inn i Cocosa.... Spennende å se resultatet

__________________
Startvekt : 76,4 kg
Nå: 74,6 kg
Delmål 1 : 70 kg
Charl8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 22:18   #9
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Hvordan gjør du det? Tar det i før vask? Eller etter vask mens håret er vått og så skyller ut, som en vanlig hårkur?

__________________



Sist redigert av blåbær : 31-05-10 kl 22:38.
blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 22:27   #10
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Fortell om resultatet etterpå

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 22:46   #11
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Påfør om kvelden, og la det virke over natten. Vask ut neste morgen. Oljen kan gjerne varmes opp før påføring, men ikke i mikro.

Olje kan være vanskelig å få vasket ut, det blir lettere om man påfører sjampo i tørt hår og la det virke før man vasker, og så vasker minst en gang til. Det kan være smart å investere i en rensesjampo, denne er veldig bra. Rensesjampo er en god ide også hvis man ikke har kuret med olje, den fjerner produktrester fra stylingprodukter, sjampo, balsam etc som bygger seg opp i håret- som f.eks silikon, som finnes i de fleste sjampoer.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 22:49   #12
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Oj, alt man ikke tenker på ... Jeg trodde vanlig sjampo tok slike ting. Skal vurdere å kjøpe en slik. Blir ikke putetrekket veldig fettete når du sover med kokosfett i håret? Bruker du et sjal eller noe?

Er også veldig spent på resultatet!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 01:41   #13
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Oj, alt man ikke tenker på ... Jeg trodde vanlig sjampo tok slike ting. Skal vurdere å kjøpe en slik. Blir ikke putetrekket veldig fettete når du sover med kokosfett i håret? Bruker du et sjal eller noe?

Er også veldig spent på resultatet!

Vanlig sjampo, spesielt dagligvare-sjampo, tar ikke slikt overhodet, den etterlater faktisk enda mer "avfall". Bruker du billig-sjampo, har du sannsynligvis et lag av silikon etc som hindrer pleiende stoffer i balsam, olje etc å trenge inn. Frisørmerker er bedre, men selv om man bruker en kvalitetssjampo- og balsam, er det bra å rense håret skikkelig med jevne mellomrom. Bruker man stylingprodukter er det essensielt å bruke rensesjampo, voks og paste legger igjen produktrester som man ikke får vekk med vanlig sjampo med mindre man sjamponerer fem ganger hver gang man dusjer, og det sliter jo på håret- og er sløsing med sjampo.

Jeg legger et håndkle over putene når jeg sover med olje, alternativt kan du bruke dusjhette eller surre håret inn i plast.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 08:26   #14
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Bruker lite produkter egentlig, og aldri butikksjampo, så håret mitt er nok ikke det verste når det gjelder slikt

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 08:35   #15
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

JEg bruker cocosa på mine tørre, sprukne hæler. Det fønker som bare rakkern det. Skal prøve å lage min egen "lypsyl" med cocosa også tenkte jeg.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 12:42   #16
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Hvordan gikk det med håret?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 13:08   #17
Charl8
Medlem
 
Charl8 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 152
Charl8 er på en erverdig vei

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Nå er håret ferdig vasket og tørket etter hårkuren. Det ble litt forskjell på håret fra i går kveld, men er ikke helt sikkert på hva det er. Men det ser litt ut som at tuppene ikke er helt like flisete. Brukte helt vanlig sjampo, ikke noe rense sjampo

__________________
Startvekt : 76,4 kg
Nå: 74,6 kg
Delmål 1 : 70 kg
Charl8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 13:48   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Hei Ethereal!
Oi, dette skal jeg prøve også, merker håret lettere blir slitt i tuppene nå etter to avfarginger. Men jeg skal prøve med jojoba først, ettersom jeg verken har cocosa eller penger at the moment! Spennende!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 19:48   #19
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Opprinnelig lagt inn av Charl8, her.

Nå er håret ferdig vasket og tørket etter hårkuren. Det ble litt forskjell på håret fra i går kveld, men er ikke helt sikkert på hva det er. Men det ser litt ut som at tuppene ikke er helt like flisete. Brukte helt vanlig sjampo, ikke noe rense sjampo

Det er grenser for hvor stor forandring én behandling kan gjøre, man vil ikke se virkelige resultater før etter gjentatte behandlinger.

Var det vanskelig å få det ut med vanlig sjampo? Jeg har veldig langt og tykt hår og må gjøre en innsats for å få ut selv vanlig balsam, så jeg bruke rensesjampo, men de med lettere hårkvalitet/kortere hår kan nok klare seg med litt innsats med vanlig sjampo. Men, jeg står fast på at rensesjampo er en god investering.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 19:52   #20
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hei Ethereal!
Oi, dette skal jeg prøve også, merker håret lettere blir slitt i tuppene nå etter to avfarginger. Men jeg skal prøve med jojoba først, ettersom jeg verken har cocosa eller penger at the moment! Spennende!

Jojoba er også utmerket, jeg kommer til å fortsette å bruke jojoba-olje i tillegg til Cocosa. Jojobaolje er jo egentlg ikke en olje, men flytende fruktvoks, så den virker på en annen måte enn Cocosa. Tror de utfyller hverandre veldig bra!

Ellers er Redken ant-snap Guds gave til slitte tupper.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 20:50   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Jojoba er også utmerket, jeg kommer til å fortsette å bruke jojoba-olje i tillegg til Cocosa. Jojobaolje er jo egentlg ikke en olje, men flytende fruktvoks, så den virker på en annen måte enn Cocosa. Tror de utfyller hverandre veldig bra!

Ellers er Redken ant-snap Guds gave til slitte tupper.

For the time being må jeg nøye med med de produktene jeg har , så jeg tester jojoba i første omgang, cocosa kjøper jeg jo med ujevne mellomrom når økonomien tillater det, men det blir spennende å prøve, for nå er håret mitt veldig florlett og frissy i tuppene til tross for iherdig klipping, og jeg vil jo ha laaaangt hår, og litt mer tyngde, gjerne...!
Bra du minte meg på det med renseshampoo, forresten. Jeg har en økologisk en fra arcon som funker kjempegodt, men jeg hadde inntil nå nesten glemt jeg hadde den
Da blir det jojoba over natt, og vaske håret med renseshampoo i morgen!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 21:15   #22
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

....og jeg som bare bruker helt vanlig hårkur fra kerastase...

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 21:26   #23
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

....og jeg som bare bruker helt vanlig hårkur fra kerastase...

Ingenting galt med vanlig hårkur (spesielt ikke kurene fra Kerastase, som er et superbra merke), jeg kurer med en "vanlig" hårkur som tilfører protein og fukt (Fudge Dynamite fra Fudge, verdens beste) to ganger i uken også, men siden håret mitt er veldig tørt og slitt etter mye farging, trenger jeg intensiv fukt, og da er kuring med olje et perfekt supplement, det er ekstremt effektivt, og olje er også rimeligere enn kvalitets-fuktighetskurer fra frisørmerker.

For oss med skadet hår er kombinasjonen protein + fukt redningen, bare olje er ikke tilstrekkelig.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 21:29   #24
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

For the time being må jeg nøye med med de produktene jeg har , så jeg tester jojoba i første omgang, cocosa kjøper jeg jo med ujevne mellomrom når økonomien tillater det, men det blir spennende å prøve, for nå er håret mitt veldig florlett og frissy i tuppene til tross for iherdig klipping, og jeg vil jo ha laaaangt hår, og litt mer tyngde, gjerne...!
Bra du minte meg på det med renseshampoo, forresten. Jeg har en økologisk en fra arcon som funker kjempegodt, men jeg hadde inntil nå nesten glemt jeg hadde den
Da blir det jojoba over natt, og vaske håret med renseshampoo i morgen!

Åhh, økologisk rensesjampo som faktisk funker? Finnes det? Det høres ut som noe jeg kunne tenkt meg å investere i, rensesjampoen min fra Redken er ekstremt bra, men sjampo uten sfl og andre kjemske greier er jo det optimale.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 21:30   #25
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Nå har jeg kjøpt Cocosa, skal teste i kveld!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bruk av eggehvite Virgo2 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 20-04-10 22:27
Bruk søkefunksjonen! mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 64 13-02-10 20:02
Bruk av sticksene Max Ketolysekuren 2 14-01-08 08:03
Bruk av Atkinsprodukter Liva Atkins kosthold 3 16-02-05 23:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no