Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

London TIPS

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-03-08, 19:17   #1
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

London TIPS

Jeg skal en uke til London. Er det noen som har tips til gode spisesteder og til gode ting til handlelisten?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 19:47   #2
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: London TIPS

Lurer på å ta en tur med sønnen til sommeren eller noe sånn, men er ikke sikker på om jeg tør alene... typen kan ikke bli med.
Håper noen har noen tips, til Pearl, så kan jeg sniklese dem

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 20:31   #3
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: London TIPS

Visst det e salg e Harrods en fiin plass å shoppe på, da kan man finne fine kvalitets/designmerker til overkommelig pris og David&Goliath i Carnaby Street har kule T-skjorter osv., hadde ikkje begynt på ketolyse da æ va der i januar-for da hadde æ selvfølgelig kjøpt den som sa; welcome to the dark side-we`ve got cookies
Billigbillig e Primark heeeelt øverst i Oxford street

Ellers e det jo gøy å søke på nett for å finne både shopping, mat og ting å gjøre

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 20:53   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: London TIPS

Så kjekt ! Når er det du reiser ?
The River Cafe er en av mine favoritter (http://www.rivercafe.co.uk/rc_page.php)



Lavkarbo London:


ASDA butikken (kolonial kjede ala OBS etc)

  • ASDA Sugar Free Fruit Chews - søtet med Splenda og Maltitol. Knallgode fruktkarameller, smaker mer ekte og mye friskere enn Dietorelle sine - 0.1 gram karb pr karamell
  • ASDA Sugar Free Toffee - søtet med Splenda og Maltitol. Ååååååhh, dette er akkurat som smørbukk karameller !! *sukk* 0.15 gram karb pr karamell
  • - De har også atkins barer + shaker + andre low carb barer og shaker, har endel low carb godteri både eget merke og andre merker (knallgode karameller bl.a. og den "dajm"-aktige sjokoladen Lindberg selger på sin side):
  • Russel Stover - Toffee Squares med sjokoladetrekk - Akkurat som Dajm sjokolade, knallgode !!!! 0.5 gram karb pr stk. (halve størrelsen av Dajm)
  • Russel Stover - 2 pack, mint sjokolader. Smaker som After Eight, samme størrelse, men tjukkere mørk sjololade utenpå. Gode.
  • Russel Stover - 2 pack, pecan nøtt, karamell med sjokolade trekk. Også veldig gode
tesco - har eget merke "carb control" men det er mest ferskvarer + de har
atkins barer + shaker

waitrose - leste nettopp at de har begynt med "feeling ok" lavkarbo produkter

boots - største utvalg i atkins varer, spesiellt de litt store Boots butikkene. Egne varer bl.a. peanøtter med sjokoladetrekk M&M 's (som M med forskjellige farger).

sainsburys og safeway - atkins barer og shaker

holland and barratt - atkins barer + shaker pluss andre low carb barer og shaker + en del helskostprodukter, nøtter, 85% skokolade

Stort sett alle medium/store matbutikker har "carb options" (pasta, suppe,
sauser etc) og de fleste mat butikkane har low carb varer i en egen
sektor/egen hylle.

Har ikke funnet tortillas i noen av dem .....

Butikkene finnes over hele London:
Asda finner du
HER
Waitrose finner du info om her
Holland and Barret finner du HER

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:18   #5
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: London TIPS

ÅÅÅÅÅ Tusen takk for kjempegode TIPS. Jeg noterer meg hvert eneste ett. Jeg reiser 2. april og blir en uke sammen med min datter. Vi skal i grunnen bare kose oss. Vi reiser fordi jeg har lyst til å gjøre noe hyggelig sammen med min datter på 50 - årsdagen min. Det blir mye tid til å snuse rundt i butikker. Jeg har fått en kjempebillig tur og ganske billig hotell, så shoppingbudsjettet er ganske stort. Gleder meg.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 23:33   #6
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: London TIPS

Nille, si ifra hvis du vil jeg skal ta med noe til deg.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 23:54   #7
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: London TIPS

Borough market er et must i london
http://www.boroughmarket.org.uk/

nydelig for frokost...

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 00:05   #8
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: London TIPS

Og så spise indisk... det MÅ du jo i london... Jeg elsker hot goa-mat, malabar junction i russel street, like ved krysset mellom tottenham court road og oxford street, dritsterkt med jyyyyysla godt! Krabbekaker... namnam....
http://www.malabarjunction.com/

Vi reiser på langhelg 15 mai, klarer nesten ikke vente!

Og nå kom jeg på brixton og ja... det er fast innslag på våre londonturer... veldig kjekke markeder og morsomme etniske ting...


Sist redigert av indi : 25-03-08 kl 00:11. Årsak: glømte brixton, utilgivelig:)
indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 00:17   #9
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: London TIPS

Jeg skal spise Indisk og sende en vennlig tanke hjem til deg. Liker også godt sterk mat.

Det er så kjekt med disse tipsene. Det gjør at turen kommer litt nærmere for meg og jeg gleder meg mer og mer.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 00:19   #10
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: London TIPS

Klart du må spise "indi"sk
Nå fikk jo jeg helt dilla, gleder meg sånn jeg og!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 00:27   #11
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: London TIPS

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Klart du må spise "indi"sk

Hi Hi Hi

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 00:39   #12
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: London TIPS

og min favoritt om du har en hel dag og lyst på shopping da www.bluewater.co.uk her står det også litt om hvordan du skal komme deg dit. De har butikker som new look, david and goliath, la senza og bodyshop, men de har også gap, kokaii og andre designerbutikker. Men som sagt, så sett av en hel dag...(alle de beste butikkene samlet på et sted) de har egen matavdeling hvor de har alt mulig

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 11:29   #13
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: London TIPS

Dette her er jo kjempebra tips da
har snakket litt om en London tur hjemme, og nå vil jeg det hvertfall

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 11:36   #14
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: London TIPS

noen butikker jeg liker i England i allefall:

Undertøy: www.lasenza.co.uk
david and goliath: http://www.davidandgoliathtees.com/
klær: http://www.newlook.co.uk/women/store.aspx (new look har også store str)
ting og tang: http://www.lakeland.co.uk/

alle disse butikkene finnes på bluewater i tilegg til masse andre butikker da... Bluewater er nord europas største kjøpesenter...
(og de har så klart the disney store hehe)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 11:59   #15
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: London TIPS

Jeg er så heldig å få dra til London flere ganger i året i forbindelse med jobb og jeg digger den byen!!

Mitt tips dersom man skal være en uke, ta den obligatoriske trekanten rundt Oxford Street, Carnaby, Soho, Picadelly, Regent Street de første to dagene. Deretter, tørr å ta banen litt ut av selve kjernen. Vårt mål er å bli litt mere kjent hver gang, nå sist var vi en del rundt Clapham i sør-London. Store parker, trivelige butikker, små puber og kaffeer, nydelig område. Neste tur som går 15. mai, da blir det å få unna jobbing, for deretter å finne en ny bydel. Bruk en dag, gå rundt, bli kjent, føl atmosfæren og folket.

Hva med å rusle rundt i Notting Hill, gjerne på en søndag med markedene?

Spasere langs Themsen mens folk fleste venter timevis på å få en plass i London Eye.

Massevis av fine parker

Skal man skeie ut en dag med verdens beste burger? En pub på hjørnet i White City vis-a-vis t-bane utgangen har en burger-meny lengre enn lang, gjerne i kombinasjon med en god fotball-kamp på tv`en. Under 10 pund og du er i himmelen i 30 minutter! Man må jo skeie ut en gang i blandt :-)

Kunne fortsatt lenge, men jobben kaller :-)

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 12:18   #16
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: London TIPS

Dere er helt fantastiske. Mye spennende her både når det gjelder lavkarbointeressen og andre shoppinginteresser. Tråden fanget også interessen til 18- åringen som noterer seg hvor hun synes vi skal. Hun har bestemt at vi skal til Camden og besøke en butikk som heter Saisai eller noe liknende (hun vet). Der har de kjoler tilsvarende de kjolene Harajukujentene i Tokyo bruker. Vi skal også bo i Camden, så i den bydelen blir vi nok litt kjent.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dine beste London-tips! Melania Generell diskusjon 11 28-11-09 20:05
Helt fersk og trenger tips MrPerfect Spørsmål og svar 9 19-02-08 19:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no