Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Lars Ramslie

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-01-06, 18:44   #1
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Lars Ramslie

jeg har forelsket meg i norsk litteratur den siste tiden.

bøkene om harry hole, av jo nesbø, er meget bra underholdning.

lars Ramslie har jeg fattet særlig interessefor etter å ha lest FATSO. en ufattelig bra bok hvor du endrer sinnstemning mens du leser boka. har også lest UGLYBUGLY og nå sist DESTROYER av samme forfatter.

hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 14-01-06, 19:01   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lars Ramslie

ÅÅÅÅÅÅ så mange bøker jeg skulle ha lest ! Jeg trenger mer TID !

Takk for tips, det er notert og står på listen over "må leses". Har hatt "Sorgefri" av Nesbø og et par Staalesen "Ansikt til ansikt" og "Som i et speil" liggende i bokhylla leeeenge, men har ikke kommet så langt enda. De ligger sammen med et par Nick Hornby, en Jan Mehlum, Loes "Doppler" og "kurt"...... *sukk*

Tiden strekker ikke til !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-01-06, 19:11   #3
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Lars Ramslie

Nettopp gått til anskaffelse av Doppler, leste "Volvo Lastvagnar", som er en fortsettelse i jula, og må nå bare lese Doppler.

Denne uka er jeg ferdig med "ansikt til ansikt" og henning mankells "den hvite løvinnen".

veldig mye bra litteratur i bokhandlerne. bare synd at det skal koste skjorta å kjøpe innbundet.

hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 14-01-06, 19:12   #4
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Lars Ramslie

Nille,

anbefaler deg å lese Nesbøs bøker kronologisk. det gjorde ikke jeg.

hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 14-01-06, 22:39   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Lars Ramslie

Opprinnelig lagt inn av hede

j en ufattelig bra bok hvor du endrer sinnstemning mens du leser boka.

I hvilken retning?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 15-01-06, 13:05   #6
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Lars Ramslie

boka begynner veldig trist. en mann med liten eller ingen selvrespekt og ingen håp for fremtiden. etterhvert blir det bedre og leserne (ihvertfall jeg) fatter håp for denne mannen.

så fra trist til bedre til best.

hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 15-01-06, 18:02   #7
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Lars Ramslie

[http://www.dagbladet.no/kultur/2003/06/19/371529.html

__________________
KROPP&HELSE
hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 14-02-06, 22:23   #8
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Lars Ramslie

Flyet mitt til Evenes ble kansellert i går, så hadde den store glede av å vente seks timer på Gardermoen.

Fant bohandelen og fikk lest to og ei halv bok før jeg var "hjemme".

Wilbur Smith er alltid en slager når man har tid å slå i hjel, men den jeg fant veldig bra var Niels Fredrik Dahls På vei til en venn.Kanskje jeg (igjen) burde takke SASBraathens for forsinkelsen? (for de av dere som arbeider for nevnte flyselskap, vit at jeg alltid tar forsinkelsene med godt humør og er som regel flyvertinnenes favorittpassasjer)

(http://www.nrk.no/nyheter/kultur/2151627.html)
(http://www.aschehoug.no/oktober/boker/bok/202.html)
(http://www.dagbladet.no/kultur/2002/08/27/347118.html)

anbefales.

hede

__________________
KROPP&HELSE
hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 15-02-06, 10:06   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lars Ramslie

Opprinnelig lagt inn av hede

er som regel flyvertinnenes favorittpassasjer

...det tviler jeg ikke et eneste nanosekund på !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 07:45   #10
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Lars Ramslie

hihi...må le.
Ellers Måååå dere få med dere Ragdes bøker assa. Helt herlige. Og jeg pleier ikke rope det..
Nesbø er god ja.
Ramslie skal testes!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no