Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

En bøtte CC er blitt litt sur - hva lager jeg da?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-09, 20:38   #1
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

En bøtte CC er blitt litt sur - hva lager jeg da?

CC'en min er gått ut på dato og lukter litt surt. Til vanlig ville jeg laget vafler av den, men det er jo ikke så lett nå.

Jeg har glutenmel, psyllium husk, kruskakli og søtstoff, samt fløte og egg dersom det skulle hjelpe. Jeg har IKKE stavmikser, miksmaster eller andre fancy greier...

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 21:01   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: En bøtte CC er blitt litt sur - hva lager jeg da?

Polarlapper/ostebrød. Søk på polarlapper eller polarbrød her inne så finner du oppskrift. Jeg laget akkurat av en boks som gikk ut den 12.september...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 22:17   #3
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: En bøtte CC er blitt litt sur - hva lager jeg da?

Hvorfor er det vanskelig å lage vafler? Jeg har ikke prøvd, men har jo sett diverse vaffeloppskrifter her inne.

(Ser det er en ikke helt ny tråd, men interessant tema, greit å kunne bruke meieriprodukter over dato, så lenge det er "forsvarlig".)

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 00:55   #4
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: En bøtte CC er blitt litt sur - hva lager jeg da?

Opprinnelig lagt inn av Filakia, her.

Hvorfor er det vanskelig å lage vafler? Jeg har ikke prøvd, men har jo sett diverse vaffeloppskrifter her inne.

(Ser det er en ikke helt ny tråd, men interessant tema, greit å kunne bruke meieriprodukter over dato, så lenge det er "forsvarlig".)

Vel, vanlige vaffeloppskrifter ville jeg ikke kunne bruke, saa da ville jeg trenge en ny oppskrift. Dessuten har jeg ikke vaffeljern.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan lager jeg dagbok? benam Informasjon 1 01-01-09 12:05
Hvordan lager man journal? elika Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 04-04-08 11:54
Hvordan lager jeg tickeren? nicka Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 17 29-07-07 23:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no