Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Hvor mye har dere gått ned?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-10-09, 14:53   #1
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Post

Hvor mye har dere gått ned?

Vurderer å gå over til SB kuren fra Ketolyse. Har gått ned 10 kg på ketolyse, men nå stopper det seg.
Er litt magert på SB forumet, ikke lett å se hva folk har gått ned og hvor fort...
Ser jo at det er myyyye kaboh. i forhold til ketolyse, mer som grete Rhode alla mat, med sunne karboh. og lite fett, eller er jeg på jordet?
Har på følelsen at fase 2 er mer som hold vekten mat eller?
Erfaringer mottas med stor takk

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 03:46   #2
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Hvor mye har dere gått ned?

Jeg kan ikke svare, men jeg vurderer samme skifte selv. Jeg vris nok gradvis over, først måtte jeg kutte i kalorier for å gå ned og nå blir jeg kjempekvalm av fett så i noen dager nå spiser jeg mer grønt og trege karber (har ikke kommet meg til frukt og brød nei, men jeg vurderer litt bønner og spiser lavkarbotortillas uten å bekymre meg). Det er også litt avhengig av hva PT'en min sier, hun har noen tanker om hva jeg bør spise for å få mest ut av hennes plan for meg.

Jeg tror nok jeg på sikt kommer til å ende på SB. Jeg synes utvalget av mat er større og vil heller kutte i fett enn å ikke spise f.eks youghurt igjen.

Venninnen min fulgte SB slavisk for noen år siden og gikk ned ca 15 kilo (som var målet hennes).

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 11:33   #3
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hvor mye har dere gått ned?

velkommen margrethe
jeg tot også SB er en sunn vei og gå. Lite mettet fett og mye grønt. Kan styre meg for frukt jeg da, mer sukker enn vitaminer. Skal ha min egen lille variant jeg og , tror jeg med minimalt med brødmat og heller spise egg.
Vi som kommer fra ketolyse tåler mye av dette, vil jeg tro
Får tro at det hjelper på meg også, når venninna di klarte 15 kg. det er liksom de siste seige som sitter igjen....

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 05:17   #4
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Hvor mye har dere gått ned?

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

velkommen margrethe
jeg tot også SB er en sunn vei og gå. Lite mettet fett og mye grønt. Kan styre meg for frukt jeg da, mer sukker enn vitaminer. Skal ha min egen lille variant jeg og , tror jeg med minimalt med brødmat og heller spise egg.
Vi som kommer fra ketolyse tåler mye av dette, vil jeg tro
Får tro at det hjelper på meg også, når venninna di klarte 15 kg. det er liksom de siste seige som sitter igjen....

Jeg ender nok også med min egen variant. Men det jeg liker med SB er at det er en diett som lett lar seg implementere i hverdagen.

Jeg må spise opp fettmaten min før jeg kan sette skikkelig igang, men har økt litt på karbene allerede. Ikke så mye da, men jeg har hatt lavkarbotortilla (4 karber pr stk) både til frokost og middag

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye har dere gått ned? klompenmio Ketolysekuren 18 03-09-09 06:47
Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå? geysirland Ketolysekuren 56 15-07-09 00:04
Hvor mange kilo har dere gått ned? frustrert frue Spørsmål og svar 34 28-05-09 09:42
Hvor mange kilo har dere gått ned? *Tussi* Ketolysekuren 3 16-04-05 10:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no