Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-10-11, 19:18   #1
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

- Mitt beste tips for folk som vil ned i vekt kunne stått på én side – «nei takk og ræva i gir». Det handler rett og slett om porsjonskontroll. Du kan spise alt du vil – det er ingen ting som er forbudt eller «farlig» å spise, men du må porsjonere det. Noe trenger du mye av, noe trenger du mindre av. Og så må du bevege deg, forklarer hun.

- jeg umulig tenke meg at det er spesielt smart å spise én kilo bacon i uka, sier hun:

les hele artikkelen her http://www.kk.no/880349/lavkarbo-er-bortkastet

Hun klarte ikke å holde seg unna denne debatten heller :P

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 19:30   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Nei takk og ræva i gir ja. Hun er så kuuuuul i språket sitt asså..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 19:53   #3
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nei takk og ræva i gir ja. Hun er så kuuuuul i språket sitt asså..

Uff, og hun har skikkelig psykologisk innsikt! hadde jeg fått den beskjeden den gang det røynet på for meg så hadde jeg hylt!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 19:54   #4
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Jeg vet iallfall at jeg ikke spiser 1 kg bacon i uka mer enn 1-2 ganger i året... Og det er bedre enn å ha fettskrekk.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 20:01   #5
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

1 kg bacon i uka... Det spiser hvertfall ikke jeg. Baconpakken på 100 gram blir kanskje spist i løpet av en uke eller to. Kjipt når folk som ikke har peiling prøver å uttale seg, nei flaut for dem er det.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 20:11   #6
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Jeg spiser ikke bacon engang

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 20:31   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Hun er den eneste anti-lavkarberen som klarer å irritere meg.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 20:35   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

De andre er ignorante, hun er frekk, respektløs og tett i pappen.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 20:39   #9
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Ja, jeg kunne like henne i 5minutters morgengymmen på GMN... men forøvrig synes jeg hun kan holde helt tett.

Noen klarer bare ikke å innse at siden de har gener som tåler mye juling så skal det samme gjelde alle!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 20:44   #10
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Jeg skulle nesten ønsker den dama plutselig kunne legge på seg, til tross alle sine råd, men hun er vel tilfeldigvis av den typen som ikke legger på seg samme hva og aner ikke hva det vil si å kjempe med en kropp som går med håndbrekket på hele tiden uansett hvor lite man spiser og hvor mye man enn trener.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 21:01   #11
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Ville nesten grine da jeg las det der.. Vet ikke hvorfor men det traff meg som tusen små nåler, kommentarene under var minst like ille- alle som var bare SÅÅÅ enige.. Huff jeg følte meg ikke mye god etter å ha lest hva hun mener om folk som meg.. Takk for den sier jeg bare..

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 21:14   #12
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Jeg er veldig enig med henne i at de fleste burde bevege mer på seg, men resten kan hun holde for seg selv.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 21:38   #13
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Mange mennesker som har litt for mye fritid til å dele sine ubalanserte meninger om mange tema for tiden

At voksne mennesker uten erfaring eller "behov" for lavkarbo gidder og spre så mye edder og galle forundrer meg veldig.

La de holde på. "Heltene" våre - dvs lavkarboekspertene gjør en fantastisk jobb med og informere saklig, mange her inne engasjerer seg på en fin og fornuftig måte i debatten - vi fortsetter og spise lavkarbo - case closed for ihvertfall lavkarberne

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 21:41   #14
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Jeg er også enig i at mange kan bevege seg mer, men da sier man det på en annen måte enn: "ræva i gir". Hun skal liksom være ille fresk og morsom i kjeften, men det satt sammen med mange tidligere utsagn fra henne skjærer i øra på meg. No respect.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 21:44   #15
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Jeg lurer på om KJ er så frekk på privaten som hun er på nett? For hun har virkelig mange frekke utsagn. For å tro at det funker for alle å bare spise mindre og trene mere er arrgoant. Når hun i tillegg sier få ræva i gir, da glemte hun all folkeskikk og var skikkelig frekk i itillegg.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 21:46   #16
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Tror hun har et veldig stort behov får å eksponere seg selv.......manglende selvtillitt kanskje

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 21:54   #17
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Jeg må vare le av den dama der. Hun er ikke sann. "Spis mindre og få ræva i gir", er noe av det mest uintelligente jeg har hørt på lenge. Hahaha

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 22:03   #18
Luguber
Juniormedlem
 
Luguber sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 24
Luguber er på en erverdig vei

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg lurer på om KJ er så frekk på privaten som hun er på nett?

Hehe, artig at du skulle stille det spørsmålet
En venninne som jeg studerte farmasi med fortalte at KJ en gang kom inn på apoteket der hun jobber (jada, et lite brudd på taushetsplikten dette, men venninna mi røpte i hvert fall ikke hva KJ kjøpte) og gjorde seg bemerket som den mest GRETNE og utakknemlige kunden de hadde hatt der på lange tider!
Mulig hun bare hadde en dårlig dag selvsagt, men man skal heller ikke se bort i fra at det står litt skralt til med folkeskikken hennes sånn generelt..

__________________
Si la qualité était facile à trouver, il ne serait pas de qualité

Sist redigert av Luguber : 14-10-11 kl 22:04. Årsak: Skrivefeil
Luguber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Still searching... Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 22:33   #19
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Har ikke spist bacon på flere uker jeg faktisk, men lassevis med grønnsaker. At det ikke vises økning i salget på grønnsaker synes jeg er litt rart egentlig. *knegg*

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 22:48   #20
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av Luguber, her.


Hehe, artig at du skulle stille det spørsmålet
En venninne som jeg studerte farmasi med fortalte at KJ en gang kom inn på apoteket der hun jobber (jada, et lite brudd på taushetsplikten dette, men venninna mi røpte i hvert fall ikke hva KJ kjøpte) og gjorde seg bemerket som den mest GRETNE og utakknemlige kunden de hadde hatt der på lange tider!
Mulig hun bare hadde en dårlig dag selvsagt, men man skal heller ikke se bort i fra at det står litt skralt til med folkeskikken hennes sånn generelt..

Det vet vi jo alle som har prøvd, man blir gretten av og være sulten hele tiden! Slik som KJ Stakkars dame!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 23:24   #21
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Okay, jeg må innom her en gang til... Har tenkt litt. (!!!)
Jeg var kjempefan av kari før. Da jeg søkte råd der etter et stort vekttap som dessverre snudde uten grunn, fikk jeg beskjed om at jeg hadde gått tilbake til min "gamle livsstil" og at kcaloriene kom ikke fra kosmos...
Min "gamle livsstil" har i alle år vært GR...
Jeg har hørt at hun ved begge sine graviditeter gikk opp 30 kg. Fint for henne hvis det funker med trim og lavkcalori. Det gjør det dessverre ikke for meg.
Hun er så veldig god på å dømme! Jeg klarer ikke dama lenger
Og hva med dem så er syke og ikke kan hoppe rundt som durasell-kaniner?
Rett og slett sjikane

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 23:31   #22
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan si noe så sterkt som at lavkarbo er helt bortkastet når så mange har fått et nytt liv på lavkarbo? Bare fordi GR ikke er noe for meg og jeg er overbevist om at det ikke er det sunneste man kan spise, så vil jeg ikke si at det er helt bortkastet.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 07:26   #23
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan si noe så sterkt som at lavkarbo er helt bortkastet når så mange har fått et nytt liv på lavkarbo? Bare fordi GR ikke er noe for meg og jeg er overbevist om at det ikke er det sunneste man kan spise, så vil jeg ikke si at det er helt bortkastet.

Det er nok behovet hun har for å være fresk i kjeften Høres ikke like kuuuuuuuuuuult ut å si at det er unødvendig eller at det er fint for noen, vettu.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 09:08   #24
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Hehe. Jeg liker Kari jeg Dessverre er det slik at mange spiser myyye og ikke beveger seg. Noen trenger et skikkelig spark bak!

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 09:50   #25
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Hehe. Jeg liker Kari jeg Dessverre er det slik at mange spiser myyye og ikke beveger seg. Noen trenger et skikkelig spark bak!

Jo, men det er ingen sammenheng nødvendigvis mellom det du sier der og påstanden om at lavkarbo er "bortkastet"...

Jeg kjenner dessuten mange slanke "utrente" mennesker som spiser det de vil og aldri trener og allikevel klarer og holde vekta under kontroll... og jeg kjenner mange småtjukke som spiser riktig og trener mye uten og klare og gå ned i vekt.
For disse er faktisk lavkarbo et GODT alternativ!

Dessuten, går man ned i vekt og blir kvitt en del plager er det lettere og trene. Jeg får kraftige smerter etter hver trening de første ukene jeg starter og trene, men har etter mange år lært at litt smertestillende jevnt disse par ukene, avhjelper nok til at jeg holder ut lenge nok til å fortsette å trene... ikke alle kjenner kroppen sin godt nok til å fortsette og presse seg til å gjøre noe som gir smerter - og ikke alle BØR gjøre dette før de har fått avklart hva smertene kommer fra.

Jeg trener fordi jeg liker og kjenne at kroppen fungerer - men trening har ALDRI gjort noe for vekten i mitt tilfelle. Om noe stanser trening opp enhver vektreduksjon.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det bortkastet? nypålavkarb Lavkarbo generelt 8 26-04-11 15:09
Hva faen er det som feiler Kari Jaquesson? Iset Nyheter / media 50 24-10-10 03:51
Kari Jaquesson overdrive BitTorres Nyheter / media 4 23-10-10 21:52
Bli med Kari Jaquesson til Marokko! Merete A Fysisk og mental helse 6 24-07-06 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no