Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Juleantrekk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-12-13, 17:35   #51
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Juleantrekk

Jeg likte veldig godt den blomstrete! Men, alle passer deg veldig godt. Så - 3 dager jul - tre kjoler!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-12-13, 20:15   #52
wirow_84
Medlem
 
wirow_84 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kyststripa i Agder
Alder: 39
Innlegg: 135
wirow_84 har en fantastisk aura rundt segwirow_84 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juleantrekk

den blomstrete satt trolig fint på deg!

__________________
wirow_84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-13, 21:03   #53
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Ikke helt lett å få til fullfigurs selfie her i huset.

(ja, mobildekselet er lekkert, lekkert...)

Jeg likte den blomstrete spesielt godt, men alle så ut til å sitte godt på deg.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 22-12-13, 23:24   #54
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Juleantrekk

Den blomstrete eller den røde

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-12-13, 23:59   #55
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Juleantrekk

Den blomstrete eller den røde. Du ser forresten smashing ut

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 19:42   #56
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Juleantrekk

Takker! Da ble vel den blomstrede en overlegen vinner.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 23:24   #57
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Takker! Da ble vel den blomstrede en overlegen vinner.

Jaaa! I tillegg til å være veldig fin i seg selv så satt den utrolig fint rundt livet.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 23:40   #58
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Jeg bestemte meg for å gå i et med juletreet.

DSC_0014.JPG

Håper hold-in-strømpebuksa kan holde inn de heftige hoftene litt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 01:38   #59
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg bestemte meg for å gå i et med juletreet.

Vedlegg 11837

Håper hold-in-strømpebuksa kan holde inn de heftige hoftene litt.

Jeg har en lignende lilla jeg tror jeg skal ha på....Hennes & Mauritz?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 08:12   #60
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Jeg har en lignende lilla jeg tror jeg skal ha på....Hennes & Mauritz?

Lindex!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 10:48   #61
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Jeg går for den lille sorte i kveld

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 12:54   #62
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg går for den lille sorte i kveld

Samme her. Kun under maten og oppakningen. Ellers går det i joggebukse og t-skjorte siden det blir mye leking på gulvet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 21:49   #63
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg går for den lille sorte i kveld

Her er det også lille sorte i kveld

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 22:18   #64
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Her er det også lille sorte i kveld

You sexy lady

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 00:33   #65
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

You sexy lady

Hahah, takk, takk, du også

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 10:12   #66
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Det gikk ikke helt som planlagt her. Jeg trodde jeg skulle jobbe til 16, men så skulle jeg visst jobbe til 17. Middag var kl 17. Hadde tenkt å være ferdig kl 16, dra hjemom og skifte og hente pakker og så være hos familien kl 17. Og så satt jeg i telefon akkurat kl 17 og ble sittende til kvart over. Så da kjørte jeg bare hjem, hentet pakkene og så kjørte til familien. Samme klær som de jeg hadde på jobb altså.
Dongeribukse, en svart "silke"topp, en julerød bolero og et stort svart smykke. Og så var neglene julerøde og glitrende.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 23:11   #67
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

kjapt og dårlig bilde, men her er jeg i den lille str 38 kjolen

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 23:38   #68
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

kjapt og dårlig bilde, men her er jeg i den lille str 38 kjolen

Åhhhh!!!! Så flott dame og flott kjooooole

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 23:40   #69
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg bestemte meg for å gå i et med juletreet.

Vedlegg 11837

Håper hold-in-strømpebuksa kan holde inn de heftige hoftene litt.

Flott!!! Supert!!!!

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 23:48   #70
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Takk!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 19:14   #71
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Fant noe ganske bra hold-in.

image.jpg

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 20:40   #72
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Juleantrekk..

For noen nydelige kjoler på vakre damer! For min del blei det en enkel svart kjole med røde smykke og øredobber.



Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Bestilte meg rød julekjole på e-bay:

http://www.ebay.com/itm/HOT-Fashion-...-/281140514364

Rask levering og MYE finere enn på bilde

Har du fåttkjolen, Gerd? Hvordan er den i størrelsen? Lurer på å bestille en slik til meg og eldste jenta mi. I blå kanskje? Til bursdagskjolen

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 21:11   #73
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk..

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.


Har du fåttkjolen, Gerd? Hvordan er den i størrelsen? Lurer på å bestille en slik til meg og eldste jenta mi. I blå kanskje? Til bursdagskjolen

Ja kjolen fikk jeg, og den ble brukt til jul Størrelsen var ganske normal. Jeg kjøpte xl, men kunne klart meg med L

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 23:57   #74
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Juleantrekk..

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Ja kjolen fikk jeg, og den ble brukt til jul Størrelsen var ganske normal. Jeg kjøpte xl, men kunne klart meg med L

Hvilken størrelse bruker du i norske kjoler? Trur du den xl tilsvarer 44 eller mindre?

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 00:16   #75
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk..

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

Hvilken størrelse bruker du i norske kjoler? Trur du den xl tilsvarer 44 eller mindre?

L-XL allt etter hvordan størrelsen er Vil tro at på denne kjolen tilsvarer xl 44

Her er en fin omregningstabell på klær og div som jeg bruker: http://www.convertworld.com/no/klaer-kjole-og-dress/

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no