Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Juleantrekk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-12-13, 13:59   #76
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Juleantrekk..

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

L-XL allt etter hvordan størrelsen er Vil tro at på denne kjolen tilsvarer xl 44

Her er en fin omregningstabell på klær og div som jeg bruker: http://www.convertworld.com/no/klaer-kjole-og-dress/

Takk

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 21:10   #77
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk..

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Enig med deg Ciss! Den grønne var bare nydelig så jeg bestilte to stk i ulike størrelser. En av dem må jo passe? Fretex får den andre.

Fikk kjolene mine i går. Mamma, som skal til syden, fikk den ene av kjolene, for de må være noe av det letteste/minste volum/minst krøllete jeg noen gang har vært borti! Og da bør jo kjolen være perfekt for 4 ukers sydenkoffertliv. Så tusen takk Gerd for tipset! Mamma kledde den veldig godt og jeg gleder meg til å bruke min i Australia. Grønnfargen var bare helt nydelig.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no