Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 22-06-13, 01:09   #20326
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Vi diskuterer det å ringe til og fra utlandet og blir bare mer og mer forvirra.

Hvorfor og når skal det være 00 før nummer?
Hvorfor og når skal det være +47 før nummer?

Og er dette bare når man ringer til utlandet, eller til norge fra utlandet?
Skal man ringe til sverige, hva skriver man da? Ringer man fra sverige hva skriver man da?
Forskjell på mobil og fast telefon?

Om du har med deg norsk mobil til utlandet, skal det vere nok å ringe vanleg norsk nummer, uansett om det er fasttelefon eller mobil.

Om du er i utlandet med norsk mobil og skal ringe til Sverige, må du taste 0046 etc.

Dersom du er i utlandet og ringer frå lokal telefon, må du taste 0047 før telefonnummeret når du ringer til Noreg.

Sit du i Noreg med svensk mobil og skal ringe til Sverige, ringer du vanleg svensk nummer. Har du norsk telefon i Noreg og skal ringe til Sverige, må du legge til 0046 før nummeret. Om ein ringer frå utlandet til svensk nummer går vel kanskje første nullen i nummeret vekk, at Stockholm blir 8 i staden for 08.

Slik eg har forstått det, blir 00 (nokre land har anna enn 00) på ein måte linje ut av landet du er i, og så legg du til landkoda til landet du ringer til.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-06-13, 08:50   #20327
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og jeg har skjønt det sånn at + bruker man foran landekode når man ringer fra mobil, og 00 når man ringer fra fasttelefon.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 22-06-13, 08:54   #20328
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Om du har med deg norsk mobil til utlandet, skal det vere nok å ringe vanleg norsk nummer, uansett om det er fasttelefon eller mobil.

Er du sikker på dette? Vi har da alltid fått oppfordringen å lagre nummer i mobilen med +47 foran, for da kan vi bruke kontaktlista for å ringe når vi er i utlandet også.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 22-06-13, 08:55   #20329
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg må skrive f.eks. 0046 (eller +, men som regel gjøres det om av seg selv, ev. holder man 0-knappen inne) om jeg ringer til Sverige selv om jeg ringer fra mobil om ikke nummeret er lagret sånn fra før.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 22-06-13, 09:37   #20330
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Er du sikker på dette? Vi har da alltid fått oppfordringen å lagre nummer i mobilen med +47 foran, for da kan vi bruke kontaktlista for å ringe når vi er i utlandet også.

Du har rett, amritam Er man i utlandet må man slå +47 om man skal ringe til norsk mobiltelefon uansett.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 22-06-13, 12:24   #20331
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Du har rett, amritam Er man i utlandet må man slå +47 om man skal ringe til norsk mobiltelefon uansett.

Nei. Både da vi var på Kreta i fjor og i London senere på året sendte vi sms direkte fra kontaktlista, helt uten +47 foran og det gikk helt fint. Dette var jo til mobil da, hvordan det er med fasttelefon vet jeg ikke, tror knapt jeg kjenner noen som har det lenger.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 22-06-13, 13:41   #20332
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Nei. Både da vi var på Kreta i fjor og i London senere på året sendte vi sms direkte fra kontaktlista, helt uten +47 foran og det gikk helt fint. Dette var jo til mobil da, hvordan det er med fasttelefon vet jeg ikke, tror knapt jeg kjenner noen som har det lenger.

Og du er sikker på at numrene ikke var lagret med landekode i kontaktlista? Jeg vet at det ofte gjøres automatisk hvis du f.eks. lagrer et nr. du nettopp har fått sms fra eller som har ringt.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 22-06-13, 13:48   #20333
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dette er hentet fra Netcoms tips til mobilbruk i utlandet:

Landskoder

Du må alltid taste landskode før nummeret til norske fasttelefoner og mobiltelefoner (+47), enten de er i Norge eller i utlandet. Skal du ringe et annet land, må du taste landskode for dette landet før nummeret. Du trenger ikke taste landskode på lokale telefonnummer, eksempelvis hoteller eller restauranter. Lokale samtaler belastes med lokaltakst og er derfor stort sett billigere enn å ringe til Norge.
Mottar du en samtale fra Norge, betaler den som ringer deg vanlig samtalepris i Norge, mens du betaler for mottak av samtalen fra Norge til det landet du befinner deg i.
TIPS 1: Lagre telefonnummer med landskode på mobilen
TIPS 2: Noen operatører har lavere priser basert på når på døgnet du ringer - sjekk operatørenes priser før du reiser
https://netcom.no/kundeservice/mobil-i-utlandet/tips

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 22-06-13, 13:56   #20334
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Nei. Både da vi var på Kreta i fjor og i London senere på året sendte vi sms direkte fra kontaktlista, helt uten +47 foran og det gikk helt fint. Dette var jo til mobil da, hvordan det er med fasttelefon vet jeg ikke, tror knapt jeg kjenner noen som har det lenger.

Man kan sende SMS uten kode, men ikke ringe.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 22-06-13, 14:40   #20335
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Man kan sende SMS uten kode, men ikke ringe.

Jepp!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 22-06-13, 20:10   #20336
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva slags blomster kan man gi som et tegn på takknemmelighet? For meg er roser kjærlighet og nelliker begravelse. Såååh, hva gir man?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 22-06-13, 20:12   #20337
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva slags blomster kan man gi som et tegn på takknemmelighet? For meg er roser kjærlighet og nelliker begravelse. Såååh, hva gir man?

Hva med bare en pen bukett du liker?

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 22-06-13, 20:16   #20338
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva slags blomster kan man gi som et tegn på takknemmelighet? For meg er roser kjærlighet og nelliker begravelse. Såååh, hva gir man?

Blomsterbutikker (feks Euroflorist) har utvalg av buketter sortert etter begivenheter og kategorier, deriblant "takk". Kan jo ta en titt?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 22-06-13, 21:11   #20339
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Nei. Både da vi var på Kreta i fjor og i London senere på året sendte vi sms direkte fra kontaktlista, helt uten +47 foran og det gikk helt fint. Dette var jo til mobil da, hvordan det er med fasttelefon vet jeg ikke, tror knapt jeg kjenner noen som har det lenger.

Ting kan kanskje ha endra seg. Men då eg brukte min norske mobil i Belgia i 2001 til å ringe/sms'e til Noreg, så brukte eg berre dei lagra nummera som var utan +47/0047 (dei var ikkje innlagt med noko prefiks, fordi dei var innlagt før eg flytta ut av Noreg).

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-06-13, 21:19   #20340
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen nummer lagres i telefonen med både 0047 uten, så selv om det bare kommer opp uten i displayet så henter den premisset ta internminnnet. Når jeg er i utlandet får jeg svart på sms uten prefiks til de som har ringt eller meldt meg, men ikke til ukjente nummer. Det kommer nok av at de da rustes inn med prefiks, så telefonen allerede har det i minnet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-06-13, 22:15   #20341
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Hva med bare en pen bukett du liker?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Blomsterbutikker (feks Euroflorist) har utvalg av buketter sortert etter begivenheter og kategorier, deriblant "takk". Kan jo ta en titt?

Bare lage MIN vri? Jeg liker strå og rare greiner så det kan jo hende at mottaker ikke blir overveldet, men den er jo fra meg og min smak!

Takker!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 22-06-13, 22:17   #20342
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har erfart at 0047 og +47 er hipp som happ. Jeg kommer frem uansett.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 22-06-13, 22:41   #20343
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har erfart at 0047 og +47 er hipp som happ. Jeg kommer frem uansett.

det er fordi det er akkurat det samme.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 22-06-13, 23:09   #20344
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk alle sammen for oppklaring på tlf nummer

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 23-06-13, 08:53   #20345
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

det er fordi det er akkurat det samme.

Vet det

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 23-06-13, 13:54   #20346
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen synske mennesker der ute som kan svare på om jeg har tatt Levaxinen min i dag? Jeg vet jeg har tatt resten av medusinene mine, men om jeg tok den er helt blåst fra hodet mitt.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 23-06-13, 14:03   #20347
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Er det noen synske mennesker der ute som kan svare på om jeg har tatt Levaxinen min i dag? Jeg vet jeg har tatt resten av medusinene mine, men om jeg tok den er helt blåst fra hodet mitt.

Kan nok ikke svare på det, men vil anbefale deg å bruke dosett så du slipper slike bekymringer

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 23-06-13, 14:15   #20348
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Kan nok ikke svare på det, men vil anbefale deg å bruke dosett så du slipper slike bekymringer

Er du ikke synsk? Takk for tipset. Gubben bruker dosett. Det er egentlig bare levaxinen som er viktig, det andre er bare tilskudd. Så egentlig så burde jeg jo klare å huske såpass.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 23-06-13, 14:19   #20349
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Er du ikke synsk? Takk for tipset. Gubben bruker dosett. Det er egentlig bare levaxinen som er viktig, det andre er bare tilskudd. Så egentlig så burde jeg jo klare å huske såpass.

Jeg bruker dosett til tilskudd også. Greit å ta med og greit å sjekke for slike med teflonhjerne som meg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 23-06-13, 14:48   #20350
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg bruker dosett til tilskudd også. Greit å ta med og greit å sjekke for slike med teflonhjerne som meg.

Jeg også

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no