Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Septemberstartere 2014?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-09-14, 08:39   #51
Daartho
Medlem
 
Daartho sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Bergen
Alder: 64
Innlegg: 76
Daartho er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

Flott alle sammen, og stå på
Det siste mest til meg selv da jeg ennå står på stedet hvil. Det vil si jeg gjorde det på lørdagens veiedag, men en snik titt i går og i dag viser en svak nedgang, så kanskje nedgangen er i gang igjen? Tror det kan ha vært noe med overgangen fra VLCD til Lavkarbo for 2 uker siden, og har en misstanke at osten jeg kuttet ut for noen dager siden også hadde litt innvirkning.

Daartho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Ketose Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 10:31   #52
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

Da slenger jeg meg på her, på slutten av måneden.
Har hatt en pause fra lavkarbo siden slutten av juli, to måneder og 3 kg opp, så total vektnedgang fra min start i /april/mai er nå 7 kg. Greit det.
Jeg har hatt kjempegod effekt av å legge om kosten og kjenner at kroppen trenger et langt avbrekk fra sukker og mel igjen. Jeg har mange kilo som bør av, så det er ingen tvil om at jeg har godt av dette og jeg vet jo at om en ukes tid, så er jeg i en god fase igjen.
Starter i dag, skal lage litt knekkebrød for å ha i boksen på kjøkkenbenken og så blir det bolognessaus med blomkålmos til middag.

__________________


lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 10:57   #53
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

Velkommen tilbake

Vekta viste 124,6 i dag, 2,7 kg ned siden tirsdag. Fornøyd med det!
Totalt ned 3,5 kg.

__________________
Delmål 1: 118 kg innen 1.desember!



Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 11:09   #54
Daartho
Medlem
 
Daartho sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Bergen
Alder: 64
Innlegg: 76
Daartho er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

Velkommen i september varmen lirumlei
Du verden Røsslyng, det raser nedover!

Daartho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Ketose Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 17:07   #55
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

Jau, rette veien hvertfall ;-) Har skrevet belønningsliste til meg selv, og den gjelder for hver 5 kg jeg går ned. Om 1,5 kg, står nye høstboots på menyen *sikle* i tillegg så skal jeg bestemme meg for noe når hvert delmål nåes også, i tillegg til det andre :-) motivasjon til de grader!

__________________
Delmål 1: 118 kg innen 1.desember!



Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 15:42   #56
Karma85
Medlem
 
Karma85 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
Innlegg: 60
Karma85 har en fantastisk aura rundt segKarma85 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberstartere 2014?

Noen andre her som har prøvd oil-pulling? Altså bruke olje som "munnskylling". Jeg har gjort dette er par dager, og munnen føles innmari fin ut, for jeg er så plaget med å være konstant tørr i munnen, pga medisiner, men det har forværret seg betraktelig etter jeg la om kostholdet. (Drikker så mye vann at det kan umulig være bra for kroppen! Og alt annet som skal hjelpe mot munntørrhet varer bare i noen minutter.)

Kan lese om oil-pulling her: http://www.globalhealingcenter.com/n...h/oil-pulling/

og her: http://www.globalhealingcenter.com/n...h/oil-pulling/

__________________
Av alle holdninger er den moralske den mest uanstendige- Oskar Wilde Min blogg:http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=38362


Karma85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eventuelt andre Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 07:28   #57
Daartho
Medlem
 
Daartho sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Bergen
Alder: 64
Innlegg: 76
Daartho er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

Nei, har ikke hørt om det. men da har jeg ikke problemer i munnen
Ser ut som du lykkes med en 12-13 september medlemmer! Hvordan går det allesammen? Jeg har begynt å bevege med nedover igjen etter en stund med ingen bevegelse.

Daartho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Ketose Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 10:43   #58
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

Still going! Grattis med nedgang Daartho!
Dagene går i ett her, med jobb, barn, hunder og å komme i orden i nyhuset, så blir lite tid til surfing.. Føler meg bedre enn på lenge, og det er herlig Spent på vekta over helga, da jeg ser tendensen til at kroppen holder litt på vannet, men får bare smøre seg med tålmodighet

__________________
Delmål 1: 118 kg innen 1.desember!



Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 11:36   #59
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberstartere 2014?

Opprinnelig lagt inn av Karma85, her.

Noen andre her som har prøvd oil-pulling? Altså bruke olje som "munnskylling". Jeg har gjort dette er par dager, og munnen føles innmari fin ut, for jeg er så plaget med å være konstant tørr i munnen, pga medisiner, men det har forværret seg betraktelig etter jeg la om kostholdet. (Drikker så mye vann at det kan umulig være bra for kroppen! Og alt annet som skal hjelpe mot munntørrhet varer bare i noen minutter.)

Kan lese om oil-pulling her: http://www.globalhealingcenter.com/n...h/oil-pulling/

og her: http://www.globalhealingcenter.com/n...h/oil-pulling/

Oil pulling øker jo vel ikke spyttproduksjonen, men jeg er veldig interessert selv i tips til slikt som kan gjøre det- sugetabeletter fra apotek har jo en veldig kortvarig effekt (og smaker for godt :P), og jeg har ekstrem munntørrhet pga medisinbruk og ender opp med å tygge på tennene mine.

Om noen har tips utover oil pulling (sesamolje i munnen i 10-15 min høres forresten ikke nam ut, siden den har markant smak, for å si det mildt), si ifra!


Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 11:41   #60
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Septemberstartere 2014?

Du kan bruke hvilken som helst olje til oilpulling. jeg ha forsøkt med kokkosolje, den anbefales ikke... Men en nøytral som raps f.eks går greit.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 14:07   #61
Karma85
Medlem
 
Karma85 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
Innlegg: 60
Karma85 har en fantastisk aura rundt segKarma85 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberstartere 2014?

Opprinnelig lagt inn av Prettypony, her.

Oil pulling øker jo vel ikke spyttproduksjonen

Nei det gjør det bare litt mindre vondt og tørt, tunga sitter ikke fast i ganen lenger liksom

__________________
Av alle holdninger er den moralske den mest uanstendige- Oskar Wilde Min blogg:http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=38362


Karma85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eventuelt andre Svar med sitat
Gammel 04-10-14, 09:57   #62
GjenStarter
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2014
Innlegg: 61
GjenStarter er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

Opprinnelig lagt inn av Prettypony, her.

Oil pulling øker jo vel ikke spyttproduksjonen, men jeg er veldig interessert selv i tips til slikt som kan gjøre det- sugetabeletter fra apotek har jo en veldig kortvarig effekt (og smaker for godt :P), og jeg har ekstrem munntørrhet pga medisinbruk og ender opp med å tygge på tennene mine.

Om noen har tips utover oil pulling (sesamolje i munnen i 10-15 min høres forresten ikke nam ut, siden den har markant smak, for å si det mildt), si ifra!

Hva med sukkerfri tyggegummi?

__________________
Mine skriblerier langs veien finner du i dagboken min || Vektlogg
GjenStarter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Svar med sitat
Gammel 04-10-14, 23:26   #63
Karma85
Medlem
 
Karma85 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
Innlegg: 60
Karma85 har en fantastisk aura rundt segKarma85 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberstartere 2014?

Opprinnelig lagt inn av GjenStarter, her.

Hva med sukkerfri tyggegummi?

Joda det går med noen pakker i uka, men får jo så himla vondt i kjevene av all tygginga etterhvert Da har jeg ikke bare vondt i munnen lengre, men i hele trynet..nesten.. både på innsiden og utsiden


Grattis med en utrolig god start på andre (og siste) runde med vektnedgang foresten GjenStarter! Hvordan går det med deg?

__________________
Av alle holdninger er den moralske den mest uanstendige- Oskar Wilde Min blogg:http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=38362


Karma85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eventuelt andre Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 09:30   #64
GjenStarter
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2014
Innlegg: 61
GjenStarter er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

Opprinnelig lagt inn av Karma85, her.

Joda det går med noen pakker i uka, men får jo så himla vondt i kjevene av all tygginga etterhvert Da har jeg ikke bare vondt i munnen lengre, men i hele trynet..nesten.. både på innsiden og utsiden


Grattis med en utrolig god start på andre (og siste) runde med vektnedgang foresten GjenStarter! Hvordan går det med deg?

Jo takk! Det går bra her! Det så ut for at det skulle stagnere denne uken, da snikmålingen på torsdag lå på 115.4 (-0.2kg fra søndagen før), men når jeg veide meg i dag, som er offisiell veiedag, viste vekta 114.8kg. Så da ble det en nedgang på 0.8kg denne uken. Jeg må bare si meg fornøyd jeg, spesielt siden jeg har mistet 10.2kg på litt over to uker.

Ellers har jeg hatt veldig mye energi, og har fått gjort mye mer både hjemme og på jobb enn vanlig. Det kjennes utrolig godt å få gjort det jeg har bestemt meg for, og litt til!

__________________
Mine skriblerier langs veien finner du i dagboken min || Vektlogg
GjenStarter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 11:41   #65
Karma85
Medlem
 
Karma85 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
Innlegg: 60
Karma85 har en fantastisk aura rundt segKarma85 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberstartere 2014?

Opprinnelig lagt inn av GjenStarter, her.

Jo takk! Det går bra her! Det så ut for at det skulle stagnere denne uken, da snikmålingen på torsdag lå på 115.4 (-0.2kg fra søndagen før), men når jeg veide meg i dag, som er offisiell veiedag, viste vekta 114.8kg. Så da ble det en nedgang på 0.8kg denne uken. Jeg må bare si meg fornøyd jeg, spesielt siden jeg har mistet 10.2kg på litt over to uker.

Ellers har jeg hatt veldig mye energi, og har fått gjort mye mer både hjemme og på jobb enn vanlig. Det kjennes utrolig godt å få gjort det jeg har bestemt meg for, og litt til!

Så herlig da!
Ingenting er bedre enn å føle at kroppen lystrer, og spiller på samme lag som en selv! Gi deg selv en stor klapp på skuldra og nyt søndagen!

__________________
Av alle holdninger er den moralske den mest uanstendige- Oskar Wilde Min blogg:http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=38362


Karma85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eventuelt andre Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 14:49   #66
Daartho
Medlem
 
Daartho sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Bergen
Alder: 64
Innlegg: 76
Daartho er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

Ser ut som jeg heldigvis er over min stillstand de 2 foregående ukene, men det spøker litt med mitt første delmål på 110 kg til jeg skal til Spania om 2 uker. Mangle 3,5 kg der, og det skal bli tøft å klare det...

Daartho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Ketose Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 20:20   #67
Karma85
Medlem
 
Karma85 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
Innlegg: 60
Karma85 har en fantastisk aura rundt segKarma85 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberstartere 2014?

Opprinnelig lagt inn av Daartho, her.

Ser ut som jeg heldigvis er over min stillstand de 2 foregående ukene, men det spøker litt med mitt første delmål på 110 kg til jeg skal til Spania om 2 uker. Mangle 3,5 kg der, og det skal bli tøft å klare det...

Såvidt jeg har forstått så er du jo en tøffing Daartho Kom igjen! Det der greier du om du bestemmer deg- det vet du nok selv også!

Skulle egentlig finne et motiverende og slående sitat fra min favorittmann mr. Fleksnes, fant egentlig ingen i den kategorien, men slenger med noen for morro skyld likevel jeg:

- Han kom, ble mett, og dett var dett!
(Fra Villmarkens sønn, da han måtte slanke seg)
'***
Legen: "Se på Dem - en ruin!"
Fleksnes: "skal du ikke ta en ruin-prøve da?
***
- Ikke host i øst og vest, lommertørkle beskytter mest.
***

__________________
Av alle holdninger er den moralske den mest uanstendige- Oskar Wilde Min blogg:http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=38362


Karma85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eventuelt andre Svar med sitat
Gammel 06-10-14, 08:30   #68
Alvepia
Medlem
 
Alvepia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Helgeland
Innlegg: 138
Alvepia er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

Mandag! Fri dag! Jeei!

Så langt en nedgang på 2 kilo siden jeg begynte igjen! siden 26 september.
En greit start, eller ikke?
Skeiet litt ut på lørdag da det var bursdag, så ble litt dadler med bacon, focatia og tapas ruller. Ikke mye men litt. Så det har vel noe og si.

Hvordan går det med dere andre?

__________________
En dag møter du sannheten, se den dypt inn i øynene!


Alvepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-14, 16:23   #69
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill
Talking

Sv: Septemberstartere 2014?

Veiedag igjen - 82.3 kg.
Veide meg ikke forrige uke pga mens og ekstra vannansamling, men det utgjør 3 kg ned på to uker og jeg er kjempefornøyd

Høres ut som en kjempegrei start spør du meg, Alvepia! Ser jo ikke ut til at utskeiingen har hatt noen veldig negativ effekt i alle fall, og jeg ville vært knallfornøyd om jeg var deg!

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-10-14, 23:14   #70
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

En kilo ned første uka her. Har sett at det var to, men så ble det en planlagt utskeielse her og en lunsj i dag som ikke var planlagt nok, så da er det forståelig og greit med den ene kiloen. Jeg kjenner at kroppen responderer godt, mindre leddvondt og litt mer energi.

Da er det bare å kjøre på her og være standhaftig en uke av gangen her.
Det er forresten inspirerende å lese om hvor flott det går med dere. Gratulerer!

__________________


lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-14, 23:27   #71
Karma85
Medlem
 
Karma85 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
Innlegg: 60
Karma85 har en fantastisk aura rundt segKarma85 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberstartere 2014?

Opprinnelig lagt inn av Alvepia, her.

Mandag! Fri dag! Jeei!

Så langt en nedgang på 2 kilo siden jeg begynte igjen! siden 26 september.
En greit start, eller ikke?

Det er absolutt en grei start!

Opprinnelig lagt inn av MAR, her.

Veiedag igjen - 82.3 kg.
Veide meg ikke forrige uke pga mens og ekstra vannansamling, men det utgjør 3 kg ned på to uker og jeg er kjempefornøyd

Opprinnelig lagt inn av lirumlei, her.

En kilo ned første uka her.

Dyktige damer!

__________________
Av alle holdninger er den moralske den mest uanstendige- Oskar Wilde Min blogg:http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=38362


Karma85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eventuelt andre Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 10:18   #72
Alvepia
Medlem
 
Alvepia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Helgeland
Innlegg: 138
Alvepia er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

Ok, måtte ta en liten sånn snik titt mitt i uka veie ting! men nå opp 1,3 og spist vanlig! Hva skjer?

__________________
En dag møter du sannheten, se den dypt inn i øynene!


Alvepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 10:20   #73
Daartho
Medlem
 
Daartho sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Bergen
Alder: 64
Innlegg: 76
Daartho er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

Opprinnelig lagt inn av Alvepia, her.

Ok, måtte ta en liten sånn snik titt mitt i uka veie ting! men nå opp 1,3 og spist vanlig! Hva skjer?

Det er vel vanlig at det går litt opp og ned. Slik har det iallefall vært for meg. Viktigst er at nettoen blir nedover


Sist redigert av Daartho : 08-10-14 kl 11:07.
Daartho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Ketose Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 10:40   #74
Alvepia
Medlem
 
Alvepia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Helgeland
Innlegg: 138
Alvepia er på en erverdig vei

Sv: Septemberstartere 2014?

Opprinnelig lagt inn av Daartho, her.

Det er vel vanlig at det gåt litt opp og ned. Slik har det iallefall vært for meg. Viktigst er at nettoen blir nedover


Takk! for om ned to kilo på en måne så synes jeg det er litt lite! :P jeg er så kresen! og sta! :P heheheh

__________________
En dag møter du sannheten, se den dypt inn i øynene!


Alvepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 14:58   #75
Karma85
Medlem
 
Karma85 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
Innlegg: 60
Karma85 har en fantastisk aura rundt segKarma85 har en fantastisk aura rundt seg
Thumbs up

Chiagrøt!

For dere som er helt nye og enda ikke har smakt chia-grøt, så må jeg bare anbefale dette på det STERKESTE!! Det er så innmari yum-yum!!! Jeg lager en porsjon hver kveld som jeg har stående over natta til dagen etter. Når jeg er fysen og har crawings etter noe godt, så spiser jeg et par skjeer med blåbær og litt kanel. Dekker søtbehovet straks! Men favoritten er å varme den litt i microen, ha på kanel og "sukker" og smør- it's awsome!!! Lavkarbo ble 99% bedre etter denne oppdagelsen!

Jeg pleier å lage en ganske stor porsjon som jeg spiser av igjennom hele dagen/to dager- med 1 boks Rema kokosmelk, 1 - 2 dl fløte, 1/2 ts vaniljepulver, ca 5 steviadråper med vaniljesmak, og 4 ss chiafrø. Grøten blir ganske tykk, men lager den slik med vilje fordi den blir mer flytende når jeg varmer den opp. Spiser jeg den kald så har jeg i en liten fløteskvett så den blir mer flytende. Den er utrolig mettende! Og smaker innmari godt!

__________________
Av alle holdninger er den moralske den mest uanstendige- Oskar Wilde Min blogg:http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=38362


Karma85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eventuelt andre Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Auguststartere 2014 nellie Kostholdsfilosofier 345 04-12-14 21:39
Ny start - August 2014 Carisma Eurodiett 4 27-08-14 07:54
Søtningsmidler anno 2014 Budeia Spørsmål om matvarer og oppskrifter 14 14-03-14 18:49
Treningstråden januar 2014 milena Trening 71 02-02-14 23:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no