Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-07, 06:25   #176
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Slenger meg på der. Dette forumet er nesten blitt mitt andre hjem
Tror forøvrig jeg er nødt til å starte dagbok, da jeg alltid er talatrengt og ikke finner noe sted på forumet som alltid er relevant til hva jeg har å si

(Et godt eksempel er kjempesprekken jeg hadde på lørdag etter 7 uker utenom å ha synda... åh du store min... )

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 14:39   #177
iadokka
Medlem
 
iadokka sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 91
iadokka er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg har lest en del her inne siden før jeg startet på kuren, men har ikke fått somlet meg til å registrere meg før nå. Jeg har snart gått ned 10 kg, men jeg har minst 25 kg igjen. Tenkte å ta det som det kommer... vi håper på å bli gravide i løpet av sensommeren nemlig. Går bare ned 0,5 kg i uka nå da, men jeg synes det er bra. Kommer uansett ikke til å gå opp like mye i neste svangerskap, for nå vet jeg at jeg har insulinresistens. Det var jeg ikke klar over sist. Planen er å gli over på et Lindberg-kosthold mens jeg går gravid og når jeg er ferdig med andre runde av Ketolysekuren. Synes det passer meg best.

__________________
2007: -15 kg

iadokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snart ketolyse igjen Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 16:01   #178
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen hit iadokka

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 02:24   #179
Lizzard_no
Nytt Medlem
 
Lizzard_no sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 52
Innlegg: 9
Lizzard_no er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei. Jeg veier pr dags dato 104 kilo. Før to svangerskap veide jeg 55. Jeg innser at det er meningsløst å veie så lite nå, men jeg ønsker meg ned til 65 kilo. Hvordan jeg skal få til det er jeg litt usikker på ennå, men jeg har lavt stoffskifte og ble dirigert inn hit av ei nettvenninne. Jeg håper at et kosthold med minimalt med karbohydrater kan hjelpe itillegg til trening. Jeg begynner nå på tirsdag. Jeg har en annen venninne som gjerne vil trene sammen med meg, så det blir å melde seg inn der hun trener. Håper virkelig at dette hjelper, for nå skriker ledd og sener i smerte under vekta når jeg rører meg. Jeg har to ganger endt opp med å slutte å spise på grunn av depresjon og mye jobbing, så jeg tar meg en tur til legen med det første og lager en oppfølgingsplan månedlig hos ham. Takk for at dere er til og viser at det virkelig er mulig å gå ned så mange kilo. 40 kilo er mye, det. Også må jeg nok skaffe meg en sånn fancy teller jeg også

Lizzard_no er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og trening. Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:43   #180
Nillomien
Seniormedlem
 
Nillomien sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 39
Innlegg: 805
Nillomien er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen skal du være. synes det er lurt å sette seg delmål. Jeg veide 107,7 før jeg begynte. og det er mye det. Men jeg vil ikke ned til mer enn 75 da. synes det er mer enn nok=) men jeg er 176 høy. så det er passe vekt får meg. Jeg har delmål at jeg skal gå ned til 93 til 17 mai. det håper jeg at jeg skal klare.
men jeg er veldig dårlig på å trene da.. burde begynne med det=)
Har du laga deg en dagbok?

__________________


Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 14:51   #181
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen Lizzard...

Det er viktig som Nillomien skriver det er veldig viktig å ha delmål..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 16:34   #182
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg veide 151 kg da jeg leste skaldeman sin bok. Siden jeg er 2 meter høy bør jeg vell veie rundt 95 - 105 kg et sted. Har nå gått på lavkarbo en stund og er svært fornøyd med resultatet til nå. Hva jeg veier har jeg riktignok ikke peiling på og bryr meg ikke særlig om. Kommer vell til å veie meg i august en gang så får vi se. Mine "man boobs" har blitt mye mindre noe jeg setter evig pris på. Jeg kan faktisk gå i t-skjorte nå som sommern nærmer seg uten å løfte opp armen hver gang jeg går forbi en person (som jeg hadde for vane å gjøre før når jeg gikk i t-skjorte når d var varmt)

Jeg våkner også opp om morgenen med en helt annen energi. Skaldeman er ingen treningsmotivator i sin bok, men kostholdet hans gir motivasjon til å ikke lenger bare være støttemedlem på treningssenteret her

Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 00:45   #183
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Don Vito Corleone, her.

Jeg veide 151 kg da jeg leste skaldeman sin bok. Siden jeg er 2 meter høy bør jeg vell veie rundt 95 - 105 kg et sted. Har nå gått på lavkarbo en stund og er svært fornøyd med resultatet til nå. Hva jeg veier har jeg riktignok ikke peiling på og bryr meg ikke særlig om. Kommer vell til å veie meg i august en gang så får vi se. Mine "man boobs" har blitt mye mindre noe jeg setter evig pris på. Jeg kan faktisk gå i t-skjorte nå som sommern nærmer seg uten å løfte opp armen hver gang jeg går forbi en person (som jeg hadde for vane å gjøre før når jeg gikk i t-skjorte når d var varmt)

Jeg våkner også opp om morgenen med en helt annen energi. Skaldeman er ingen treningsmotivator i sin bok, men kostholdet hans gir motivasjon til å ikke lenger bare være støttemedlem på treningssenteret her

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan noen klarer å ikke veie seg.. All ære til deg! Selv veier jeg måde morgen, middag og kvelds.. De eneste gangene jeg klarer å holde meg borte er når jeg er på jobb eller ute av huset av andre ganger...

Blir du ikke nysgjerrig engang? Det bør jo egentlig være nok å bare se seg i speilet... Skulle ønske jeg klarte det

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 07:32   #184
monki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Greåker
Alder: 39
Innlegg: 475
monki er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan noen klarer å ikke veie seg.. All ære til deg! Selv veier jeg måde morgen, middag og kvelds.. De eneste gangene jeg klarer å holde meg borte er når jeg er på jobb eller ute av huset av andre ganger...

Blir du ikke nysgjerrig engang? Det bør jo egentlig være nok å bare se seg i speilet... Skulle ønske jeg klarte det

he he vi er like når det gjelder veeing

monki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 09:39   #185
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

Selv veier jeg måde morgen, middag og kvelds.. De eneste gangene jeg klarer å holde meg borte er når jeg er på jobb eller ute av huset av andre ganger...

Blir du ikke nysgjerrig engang? Det bør jo egentlig være nok å bare se seg i speilet...

Av erfaring vet jeg at det er skummelt å veie seg for ofte. Man får helt feil fokus på hele prosessen. Dessuten ser dere jo ikke den reelle vektnedgangen ved det? Det varierer jo utover dagen etter måltider, vann, døgnrytme osv.
Det er ikke sunt å veie seg mer enn en gang i uka max.. Man får et veldig usunt forhold både til vekta,seg selv og prosessen. Prøv å kutte det til annenhver dag, så til bare to ganger i uka osv... Tro meg, du vil ha MANGE flere gledelige overraskelser av det! Jeg hadde en periode hvor jeg var så ekstrem at jeg veide meg før og etter tannpuss!
Hvis det er problemer med å holde seg unna vekta, få noen til å passe på den til det er veiedag! Samboer, kollektivkompiser, veninner...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 13:34   #186
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg har kastet vekten. Føler den bare er i veien. Dessuten hvis den viser +1 kg en uke blir jeg så demotivert at jeg knekker. Det har jeg ikke råd til

Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 13:38   #187
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg har et skikkelig dumt forhold til vekt og veiing, I know... Det hender jeg også veier meg før og etter tannpuss... Klarer ikke la være! Og det hjelper ikke å be mannen passe på, jeg blir bare i dårlig humør og innbiller meg at jeg har lagt på meg..

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 13:53   #188
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

Jeg har et skikkelig dumt forhold til vekt og veiing, I know... Det hender jeg også veier meg før og etter tannpuss... Klarer ikke la være! Og det hjelper ikke å be mannen passe på, jeg blir bare i dårlig humør og innbiller meg at jeg har lagt på meg..

Det er en ond sirkel det der... Men tenk hvor glad du blir når du endelig kan veie deg og ikke har lagt på deg?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 07:37   #189
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er en ond sirkel det der... Men tenk hvor glad du blir når du endelig kan veie deg og ikke har lagt på deg?

helt enig...... en periode veide jeg meg hver dag... syntes alt gikk så tregt.. men så vide jeg meg annenhver uke en periode... da var det "store" resultater og selvtilliten gikk bare oppover....

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 15:39   #190
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei og velkommen hit.

WOW -30 kg er flott!!! Du klarer helt sikkert resten også.
Forumet her er helt herlig, motiverende og det er supre folk her. Støtte får man fra alle kanter her. For meg er det blitt mitt andre hjem

Lykke lykke til videre!!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 15:45   #191
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Takk, Gerd!
Kjekt å få svar så fort. Og det ser virkelig ut til at det er mange hyggelige mennesker her inne.

Ermm... Siden du har en slik TickerFactory-greie i signaturen din, kan du ikke også fortelle meg hvordan jeg legger til en?

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 15:48   #192
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av xtra, her.

Takk, Gerd!
Kjekt å få svar så fort. Og det ser virkelig ut til at det er mange hyggelige mennesker her inne.

Ermm... Siden du har en slik TickerFactory-greie i signaturen din, kan du ikke også fortelle meg hvordan jeg legger til en?

Du kopierer teksten unde bbcode og limer den inn under signaturen din i kontrollpanelet

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 15:57   #193
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Og det virket!
Takk igjen!

Apropos diskusjonen om hyppig veiing osv litt over: Jeg pleide alltid å fjerne mascara før jeg veide meg da jeg var inne i mine "beste" vektperioder. Det nærmer seg vel nevrotisk

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 15:58   #194
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av xtra, her.

Og det virket!
Takk igjen!

Apropos diskusjonen om hyppig veiing osv litt over: Jeg pleide alltid å fjerne mascara før jeg veide meg da jeg var inne i mine "beste" vektperioder. Det nærmer seg vel nevrotisk

Jeg tar alltid av ringene på fingrene før jeg veier meg....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 17:29   #195
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg kan både si "Hei" og "Velkommen" siden jeg har hatt en runde med lavkarbo i 2004. Og nå er det runde 2, min 3dje dag.

Jeg har lavt stoffskifte og astma. Vekta har krøpet oppover til tross for at jeg har spist iflg. Statens ærnæringsråd. I 2004 gikk jeg ned 18 kilo og ble så fornøyd med det at jeg sluttet med Atkins. Jeg gikk ikke opp med det samme, men ble gravid i 2005 og fikk bekkenløsning tidlig. Jeg var mye sykmeldt, jobbet ikke, gikk ikke, og spiste mye søppelmat og snop. Resultat: Alt er tilbake! Jeg har ikke klart å ta tak i slanking ennå. Først fullammet jeg, og ketose er ikke anbefalt da. Så har jeg vært trøtt pga nattevåk og astma. Men nå er det igang igjen!

Så til dere nye kan jeg si at dette virker! Og jeg gikk ikke opp når jeg jobbet og var i aktivitet, selv om jeg spiste vanlig mat med både potet og brød.

Jeg kan godt gå ned 30 kilo, men jeg blir fornøyd med 20 også. Da har jeg bare litt overvekt. Jeg må ikke absolutt bli str 38. Har 10 kg som første delmål, så 10 kilo til. Alt over det blir bonus!

Til Xtra: Ja, jeg har også hodepine og er uopplagt. Det går over, vær tålmodig og drikk vann, det hjelper på hodepinen. Håper jeg får bukplastikk om 20-30 kilo. Jeg har kjempeheng etter to graviditeter og et keisersnitt. Jeg var godt over 110 ved termin nå sist.... Har noe å håpe på nå vettu, jeg tror det skal bli orden på kroppen min til slutt!

Til Lizzard: Jeg tror du vil finne ut at lavkarbo er en fin måte å gå ned i vekt på for oss med lavt stoffskifte. Jeg har prøvd å spise sunt og trene, og det hjalp ikke. Vekta sto i ro, og ved den minste utskeielse fra kuren gikk jeg opp igjen.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 18:55   #196
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Du får det helt sikkert av igjen mam, stå på

Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 18:40   #197
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei alle sammen!
Jeg ønsker å gå ned 40 kg! Flott at det er et forum for oss som skal ned 30 kg eller mer.
Håper eurodieten kan hjelpe meg på veien. Jeg er veldig motivert for dette nå, men det jo at det blir tøft. Da er det godt å ha dere. Og jeg håper jeg kan muntre dere opp når dere sliter. Så skal vi nok klare det!

Sender dere masse klemmer jeg

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:58   #198
iadokka
Medlem
 
iadokka sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 91
iadokka er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Euroslankerinnen, her.

Hei alle sammen!
Jeg ønsker å gå ned 40 kg! Flott at det er et forum for oss som skal ned 30 kg eller mer.
Håper eurodieten kan hjelpe meg på veien. Jeg er veldig motivert for dette nå, men det jo at det blir tøft. Da er det godt å ha dere. Og jeg håper jeg kan muntre dere opp når dere sliter. Så skal vi nok klare det!

Sender dere masse klemmer jeg

Da skal vi ned ca like mye. Lykke til!

__________________
2007: -15 kg

iadokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snart ketolyse igjen Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 14:35   #199
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av iadokka, her.

Da skal vi ned ca like mye. Lykke til!

Takk for det og lykke til du og
Går du på ketolysekur nå?
Er du kommet godt igang? Skal du over på lindberg etter dette?

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 16:18   #200
iadokka
Medlem
 
iadokka sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 91
iadokka er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Euroslankerinnen, her.

Takk for det og lykke til du og
Går du på ketolysekur nå?
Er du kommet godt igang? Skal du over på lindberg etter dette?

Jeg er i min 10. uke på Ketolysekuren nå. Stod stille i uke 3 og 4, men på de 7 andre ukene har jeg gått ned 11 kg. Det gikk fort i starten, men etter 3. og 4. uka har det gått saktere. Det gjør meg ingenting så lenge jeg går ned! Jeg skal over på Lindberg nå snart, for å få litt mer variasjon i kostholdet. Men jeg skal tilbake på ketolyse igjen til høsten!

__________________
2007: -15 kg

iadokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snart ketolyse igjen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no