Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg har driti meg skikkelig ut ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-11-07, 20:38   #1
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Jeg har driti meg skikkelig ut ...

Eller altså.. helt sprekk er det ikke, men jeg måtte dra til min dødssyke mormor i hui og hast i går morges, hun bor over 20 mil herfra og jeg hadde ikke tid til å tenke på noen ting, måtte bare hoppe i bilen og dra.
Så jeg har spist brød, tortillachips, vaffel, bolle, sjokolade, og en og en halv wienerpølse i lompe. Det var fordi det var det eneste å spise i hus der rett og slett.
Jeg kom hjem i stad, og regnet selvsagt med at stixen ikke gav utslag, det gjorde dne heller ikke.
Det er ikke værre enn å bare hive meg på runden på nytt i morgen igjen da? Er det noe jeg kan gjøre for å komme fortere i ketose igjen? Jeg hadde jo begynnt å gå ned og all ting. Men egentlig er jeg ganske fornøyd for alt har gått på skinner hittil, og det har det aldri gjort i noen som helst kur eller opplegg for meg før. Vekta tør jeg ikke se på en gang.

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:45   #2
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg har driti meg skikkelig ut...

Slapp helt av, og spis bra i morgen igjen. Ingen større skade skjedd

  Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:51   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har driti meg skikkelig ut...

Trist med moren din
Ikke la en dårlig dag med kostholdet gjøre ting vanskeligere for deg i denne allerede vanskelig tiden. Jeg har vært akkurat der du er nå og forstår godt at det ikke er praktisk mulig å planlegge eller regne med å spise korrekt etter boka i slike situasjoner !

Spis riktig nr du orker og kan. Ikke stress med det ! En dag fra eller til spiller ingen rolle !

Føler med deg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:52   #4
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg har driti meg skikkelig ut...

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Trist med moren din
Ikke la en dårlig dag med kostholdet gjøre ting vanskeligere for deg i denne allerede vanskelig tiden. Jeg har vært akkurat der du er nå og forstår godt at det ikke er praktisk mulig å planlegge eller regne med å spise korrekt etter boka i slike situasjoner !

Spis riktig nr du orker og kan. Ikke stress med det ! En dag fra eller til spiller ingen rolle !

Føler med deg

Det var det jeg hadde tenkt til å skrive, men sosial uintelligens kom i veien...

  Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 22:16   #5
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Jeg har driti meg skikkelig ut...

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Trist med moren din
Ikke la en dårlig dag med kostholdet gjøre ting vanskeligere for deg i denne allerede vanskelig tiden. Jeg har vært akkurat der du er nå og forstår godt at det ikke er praktisk mulig å planlegge eller regne med å spise korrekt etter boka i slike situasjoner !

Spis riktig nr du orker og kan. Ikke stress med det ! En dag fra eller til spiller ingen rolle !

Føler med deg

Takk for det :klemmer: kreft er no skikkelig herk!
Da skal jeg gå på`an igjen med godt mot Har kjøpt en pose baconsvor og holder på å lage nøtte/ostmuffins og er klar for litt fett igjen Lurer på om det kanksje var litt greit også, for jeg gikk å var så kvalm hele tiden, har fått det på avstand og gleder meg til å spise igjen !

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 23:02   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har driti meg skikkelig ut...

Opprinnelig lagt inn av lille_flode, her.

Takk for det :klemmer: kreft er no skikkelig herk!

Ja - jeg vet....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 23:10   #7
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Jeg har driti meg skikkelig ut...

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Ja - jeg vet....

:klemmer:

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 23:11   #8
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Jeg har driti meg skikkelig ut...

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 01:36   #9
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 38
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: Jeg har driti meg skikkelig ut...

Bare jeg

__________________
Ketolyse her
Oppstart 24 januar
megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 08:13   #10
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jeg har driti meg skikkelig ut ...

Kreft er noe skikkelig faenskap, og noe jeg virkelig går og frykter... Hadde jeg kunnet betalt en stor sum penger for å vaksinere meg mot den helvetes sykdommen hadde jeg gjort det med glede.

Føler med deg, har mistet så altfor mange av kreft Bestefaren min har hudkreft og har hatt det i 8 år nå, heldigvis uten spredning...

Du får brette opp armene og gå på igjen når du har krefter til det!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 16:34   #11
Trine20
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 36
Innlegg: 9
Trine20 er på en erverdig vei

Sv: Jeg har driti meg skikkelig ut ...

dette går helt fint, bare begynn igjen på godt mot.. syns ikke du skal tenke så mye på dette når du allerede har det vanskeli...

Alle snakker så mye om nøtte/ostmuffins, er dette uten karber?? kan eg få oppskriften?

Trine20 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no