Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Lindbergs avtale med Sats

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-08-04, 12:38   #1
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Lindbergs avtale med Sats

Opprinnelig lagt inn av Anne i Annes Rom

personlig trener hadde vært tingen. Ser at Lindberg/Sats Oslo setter igang noe som kan ligne på det...delvis personlig trener ihvertfall

Vet noen (MHM ?????) om Lindberg skal gjøre slike avtaler flere steder i landet ? Lurer jammen på å konvertere jeg, og da hadde det vært kjekt å ha en Lindberg klinikk i nærheten. Forus akutten er nevnt i vårt område.... Og det der treningsopplegget (Anne fortalte meg litt) høres alle tiders ut !

Jeg er snart ferdig med vedvarende på Atkins og på vi inn i vedlikehold. Kanskje, bare kanskje jeg skal svippe over til Fedon etterhvert.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-08-04, 16:10   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hei Nille

Legger inn denne tråden.Der finner du litt om Lindbergs avtale med Sats. det står ikke noe der om oppstart andre steder, men kanskje andre her vet...MHM? Hvis ikke så går det jo an å ringe.
http://www.drlindbergs.no/page/index...d=-1&joinid=-1

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 11-08-04, 17:33   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Lurer jammen på å konvertere jeg




fra Fedonisten


(blir jo nesten som om Atkins selv skulle gå over til Fedon det...... )

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 11-08-04, 17:47   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Anne - Tusen takk ! Jeg har ringt til damen som sto oppført, men hun hadde gått for dagen. Får prøve igjen i morgen

Fedonisten - Det er bare deres skyld at jeg vurderer å "konvertere". Alle Lindberg tilhengere jeg har truffet er jo så innmari koselige..... Det kan jo være noe i maten som gjør dere sånn

til dere begge to !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-08-04, 18:26   #5
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Svipp over du Nille! Vi skal ta deg imot med åpne armer!
Avtalen mellom dr. Lindbergs og SATS er landsdekkende, og inkluderer også Spenst-sentere. Men jeg vet ikke hvor langt de har kommet i samarbeidet. På klinikken i Oslo er det litt spesielt, da klinikken har eget, spesialdesignet treningssenter under samme tak. Ring og hør med lokale sentere så får du sikkert svar.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 13-08-04, 20:40   #6
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av
Thumbs up

Arendal!

Oppdaget akkurat at jeg er kjempeheldig. Klinikker finnes foreløpig i Oslo, Trondheim og så lille Arendal . Så jeg mååå jo nesten bare konvertere.

Ikke noe sjokkerende det i tilfelle, for jeg ble kjent med Lindbergs før Atkins, og synes det er en snillere "livsstil" på sikt. Hadde derfor sikkert byttet etter en stund uansett.

Tror nok uansett jeg skal gjennomføre 14-dagers introduksjonen på Atkins først. Den begynner jeg med på tirsdag.

Det er ganske dyrt på de klinikkene da, så jeg får se om jeg klarer meg på egen hånd med hjelp fra dere her inne før jeg bestiller time. Det er uansett godt å vite at det finnes god hjelp i nærheten hvis det går for tregt med meg, eller hvis jeg mot formodning skulle klikke og sprekke igjen.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 14-08-04, 09:31   #7
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM


Avtalen mellom dr. Lindbergs og SATS er landsdekkende, og inkluderer også Spenst-sentere. Men jeg vet ikke hvor langt de har kommet i samarbeidet.

Landsdekkende avtale...Hva ligger i det? Vet du det MHM? Vi har Spenst her.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 14-08-04, 13:26   #8
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Nå har jeg ikke sett på maken!

Den fine signaturen min er byttet ut!

Den som er her nå har jeg laget til et annet forum, hvor jeg får hjelp med web-utvikling og dataproblemer. Det ser ut som det ikke går an å forskjellige signaturer på forskjellige forum. Kjempedumt. Dette må jeg finne ut av, men når det først skulle være så galt, så er jo ikke teksten helt malplassert. Hadde vært verre om karbo-signaturen havnet i dataforum

Dette må jeg finne ut av

Fant ut og fikset feilen, så nå er det normalt igjen. Merkelig forresten at den endrer seg i tidligere skrevne innleg. Tenkte jeg skulle justere vekt i signaturen min etter hvert jeg, men det blir jo helt feil, siden vekten blir justert i tidligere innlegg også. Ja, ja, man kan ikke få alt akkurat sånn som man vil ha det. Får finne på noe annet kanskje ?

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 14-08-04 kl 13:42. Årsak: signatur i orden igjen
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no