Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

"Kontaktannonse"

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-05-10, 14:26   #1
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

"Kontaktannonse"

Hei kjære dere.

Jeg var så flink i høst og gikk ned ca 9 kg på ca 2-3 mnd. Men nå er jeg gått opp igjen nesten alle kg, og er nokså klar for en ny runde på lavkarbo.

Dvs denne gangen skal jeg ikke falle tilbake, men ta det til meg som en livsstil. Er det noen her ute som har lyst å være venn med meg på facebook eller noe? Slik at vi kan hjelpe hverandre, motivere hverandre, gi tips til middager og annen mat... en venn som kan være der når ting blir vanskelig og også få støtte når du trenger det??

Det er så mye bedre å være to. Selv om dere her inne er helt super, så savner jeg noen som jeg kan kontakte og som vi kan ha litt informasjonsutveksling med utenfra.

Håper noen har lyst å bli min venn

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 14:55   #2
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Kontaktannonse"

Jeg har lyst

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 16:30   #3
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Kontaktannonse"

Å så gøy!!! sender deg navnet mitt så kan du legge meg til på facebook

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 14:49   #4
HHenriette
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1
HHenriette er på en erverdig vei

Sv: "Kontaktannonse"

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Hei kjære dere.

Jeg var så flink i høst og gikk ned ca 9 kg på ca 2-3 mnd. Men nå er jeg gått opp igjen nesten alle kg, og er nokså klar for en ny runde på lavkarbo.

Dvs denne gangen skal jeg ikke falle tilbake, men ta det til meg som en livsstil. Er det noen her ute som har lyst å være venn med meg på facebook eller noe? Slik at vi kan hjelpe hverandre, motivere hverandre, gi tips til middager og annen mat... en venn som kan være der når ting blir vanskelig og også få støtte når du trenger det??

Det er så mye bedre å være to. Selv om dere her inne er helt super, så savner jeg noen som jeg kan kontakte og som vi kan ha litt informasjonsutveksling med utenfra.

Håper noen har lyst å bli min venn

Hehe så bra, jeg vurderte også lenge å legge ut kiloene mine på sider som www.innut.com men fant ut at de kom raskt tilbake. Nå blir det mer seriøse forsøk.

HHenriette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal til å skifte Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 15:16   #5
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Kontaktannonse"

Vi har jo prata litt før, så vil gjerne jeg

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? Borealis Lavkarbo generelt 4 02-11-10 15:14
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 20:26
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 11:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 15:21
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 02:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no